1 min. čítanie

Zalando pridalo ďalšiu kategóriu. Bude predávať hračky

Nemecké Zalando má novú kategóriu produktov. Spoločnosť teraz predáva aj hračky. Platforma tak naďalej rozširuje svoju ponuku produktov.

Zalando pridalo ďalšiu kategóriu. Bude predávať hračky

Eshop začínal s topánkami

Nie je to prvýkrát, čo internetový obchod pridal novú kategóriu produktov. Zalando pravidelne rozširuje svoju ponuku. Po svojom založení v roku 2008 spočiatku predával len obuv. Od roku 2010 predáva aj oblečenie a módne doplnky.

V roku 2018 spoločnosť pridala do svojho sortimentu aj kozmetiku a od minulého roka predáva aj niektoré druhy elektroniky. V roku 2020 prišiel eshop s nápadom testovať predaj použitej  módy v kategórii “Pre-owned”. 

Kategória hračiek je dostupná na všetkých trhoch spoločnosti. Zákazníci si nájdu viaceré podkategórie vrátane plyšových hračiek, bábik a autíčok pre malé deti. Predáva aj puzzle, kostýmy a stavebnice Lego a Playmobil pre staršie deti.

Kategóriu hračiek už nájdete na domovskej stránke spoločnosti Zalando.

Nová kategória produktov je už jasne viditeľná na domovskej stránke spoločnosti. Platforma už nejaký čas predáva detské oblečenie a detské doplnky. Zdá sa, že týmto posledným počinom sa naplno rozhodla investovať do starostlivosti o deti.

Nemecké online trhovisko Zalando má v súčasnosti viac ako 50 miliónov aktívnych používateľov. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+