Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Zalando pridalo ďalšiu kategóriu. Bude predávať hračky

Nemecké Zalando má novú kategóriu produktov. Spoločnosť teraz predáva aj hračky. Platforma tak naďalej rozširuje svoju ponuku produktov.

Zalando pridalo ďalšiu kategóriu. Bude predávať hračky

Eshop začínal s topánkami

Nie je to prvýkrát, čo internetový obchod pridal novú kategóriu produktov. Zalando pravidelne rozširuje svoju ponuku. Po svojom založení v roku 2008 spočiatku predával len obuv. Od roku 2010 predáva aj oblečenie a módne doplnky.

V roku 2018 spoločnosť pridala do svojho sortimentu aj kozmetiku a od minulého roka predáva aj niektoré druhy elektroniky. V roku 2020 prišiel eshop s nápadom testovať predaj použitej  módy v kategórii “Pre-owned”. 

Kategória hračiek je dostupná na všetkých trhoch spoločnosti. Zákazníci si nájdu viaceré podkategórie vrátane plyšových hračiek, bábik a autíčok pre malé deti. Predáva aj puzzle, kostýmy a stavebnice Lego a Playmobil pre staršie deti.

Kategóriu hračiek už nájdete na domovskej stránke spoločnosti Zalando.

Nová kategória produktov je už jasne viditeľná na domovskej stránke spoločnosti. Platforma už nejaký čas predáva detské oblečenie a detské doplnky. Zdá sa, že týmto posledným počinom sa naplno rozhodla investovať do starostlivosti o deti.

Nemecké online trhovisko Zalando má v súčasnosti viac ako 50 miliónov aktívnych používateľov. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+