Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Začnite posielať s Packetou s 30% zľavou a zvýšte počet zákazníkov vášho e-shopu!

Jednou z kľúčových zložiek k celkovej spokojnosti zákazníka je aj spoľahlivé a flexibilné doručenie zakúpeného tovaru. Rozhodnutie zákazníka uskutočniť nákup v eshope je častokrát ovplyvnené aj výberom najvhodnejšej dopravy. Ak podmienky doručenia zákazníkovi nevyhovujú, svoj nákup nezrealizuje a presunie sa ku konkurencii. Preto by mali e-shopy klásť dôraz na kvalitu, spôsob a cenu prepravy.

Začnite posielať s Packetou s 30% zľavou a zvýšte počet zákazníkov vášho e-shopu!

Máme pre vás tip ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť a zvýšiť efektivitu doručenia tovaru z vášho e-shopu, čo môže viesť k rastu predaja a lojality vašich zákazníkov. Posielajte tovar s Packetou a ponúknite zákazníkom doručenie s najobľúbenejšiu logistickou spoločnosťou na Slovensku (podľa prieskumu KPMG).

Teraz s 30% zľavou na prepravu v rámci Slovenska.

Doručovanie do výdajných miest a boxov je čoraz populárnejšie

Vedeli ste, že až 70% Slovákov už niekedy využilo pre doručenie výdajne miesta alebo samoobslužné výdajné boxy? Pre 36% sú dokonca voľbou číslo jedna. (Prieskum Nielsen 01/2023)

Pridajte si do online nákupného košíka dopravu cez Packetu a ponúknite zákazníkom doručenie do viac ako 3000 výdajných miest po celom Slovensku. To zahŕňa aj najširšiu sieť výdajných boxov 1700+ len na Slovensku, z ktorých si vaši zákazníci môžu vyzdvihovať zásielky vo dne v noci.

Doručenie na adresu s presným časom

Vedeli ste, že až pre 95% ľudí nakupujúcich na internete je dôležité vedieť presný čas doručenia.

Vaši zákazníci už nemusia čakať celé hodiny na kuriéra, ktorý im doručí tovar z vášho e-shopu. Packeta toto obmedzenie vyriešila. Ako jediná prepravná spoločnosť na Slovensku ponúka službu minútové doručenie na adresu, vďaka ktorej príjemca vie s presnosťou na minútu, kedy dorazí jeho zásielka. Navyše kuriéra môže sledovať online cez live tracking. Kľudne si tak môžu odskočiť aj na kávičku do kaviarne alebo na nákup do obchodu.

Začnite posielať s Packetou najbližšie 3 mesiace a získajte na prvé 2 mesiace 30% zľavu na prepravu.

Pre uplatnenie 30% zľavy je potrebné:

aktivovať službu SK Packeta Home HD alebo SK Packeta Z-POINT PP do 28.4.2023 minimálne na obdobie troch mesiacov
posielať so službou SK Packeta Home HD alebo SK Packeta Z-POINT PP minimálne do 31.7.2023
prvú zásielku odovzdať kuriérovi do 28.4.2023
✅ 30% zľava bude uplatnená na zásielky podané v mesiacoch máj a jún
✅ zľava bude počítaná zo štandardného cenníka doručovania Packety a bude vyplatená po skončení akcie

POZOR: Akcia je časovo obmedzená a platí pre všetky zásielky doručované na adresu v rámci Slovenska.

Ako si môžem aktivovať službu a uplatniť zľavu?

Kliknite nižšie a vyplňte formulár:

Chcem využiť akciu s Packetou

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Packeta

Packeta Slovakia je digitálna platforma, ktorá poskytuje riešenia pre prepravu zásielok do celého sveta. Súčasťou globálnej skupiny Packeta Group, Packeta Slovakia je lídrom v logistických trendoch, ponúkajúc spoľahlivé služby doručovania a odosielania zásielok.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať
2 min. čítanie

Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať

Pohodlná možnosť vrátenia objednaného tovaru má veľký vplyv na rozhodovanie zákazníka o tom, kde a či vôbec si tovar objedná. Ak má internetový obchod transparentné a jednoduché možnosti, ako zásielku vrátiť, zákazníci k nemu majú vyššiu dôveru. Kuriérska spoločnosť DPD poskytuje e-shopom  jednoduchý online nástroj, vďaka ktorému je celý proces vrátenia zásielky jednoduchší pre internetový obchod aj jeho zákazníkov.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+