2 min. čítanie

YouTube údajne experimentuje s online hrami

Takmer šesť mesiacov po tom, čo Google oficiálne ukončil svoju cloudovú hernú službu Stadia, sa zdá, že spoločnosť možno spustí podobný produkt prostredníctvom YouTube.

YouTube údajne experimentuje s online hrami
Zdroj: Depositphotos

Online gaming na druhý pokus

Takmer šesť mesiacov po tom, čo Google oficiálne ukončil svoju cloudovú hernú službu Stadia, sa zdá, že spoločnosť možno spustí podobný produkt prostredníctvom YouTube. Platforma údajne testuje ponuku online hier, ktorá by mohla používateľom poskytnúť možnosť hrať hry prostredníctvom webovej stránky YouTube na počítači alebo aplikácie prostredníctvom zariadení so systémom iOS a Android.

Ako uviedol denník The Wall Street Journal, ponuka by sa volala “Playables” a obsahovala by arkádové hry ako Stack Bounce, kde hráči pomocou skákajúcej lopty rozbíjajú vrstvy tehál.

Hovorca spoločnosti správu nepotvrdil, ale ani nevyvrátil: “Na hry sa YouTube zameriava už dlho. Vždy experimentujeme s novými funkciami, ale momentálne nemáme čo oznámiť.”

Ak by YouTube pokračoval v tejto novej hernej iniciatíve, predpokladáme, že by spoločnosť Google znovu použila kód, ktorý vyvinula pre službu Stadia.

Služba Stadia bola spustená v roku 2019 a umožňovala používateľom hrať hry priamo z cloudu namiesto sťahovania hier do konzoly. Na YouTube mala aj funkciu Crowd Choice, v rámci ktorej mohli tvorcovia naživo vysielať hru, ktorú hrajú v službe Stadia, a umožniť divákom odpovedať na otázky v časti chatu. Služba však mala problém osloviť dostatočný počet hráčov a v januári tohto roka bola ukončená.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+