Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

YouTube spomaľuje videá užívateľom, ktorí blokujú reklamy

V prípade, že YouTube zaznamená používanie blokovača, užívateľ bude mať pomalší a otravnejší zážitok z prezerania obsahu. Toto opatrenie je súčasťou rozšíreného úsilia YouTube zamedziť používateľom blokovanie jeho reklám.

YouTube spomaľuje videá užívateľom, ktorí blokujú reklamy
Zdroj: Depositphotos

O tom, že YouTube sprísňuje hru v boji proti blokovačom reklám, sme informovali už začiatkom mesiaca. Platforma potvrdila, že spomaľuje načítavanie webovej stránky pre používateľov, ktorých prichytí pri používaní adblockerov pri návšteve YouTube.

YouTube postupne posilňuje svoje opatrenia. Niektorým používateľom dokonca úplne znemožňuje prehrávanie obsahu. Teraz, ako uvádza Android Authority a potvrdil sám YouTube, sa implementujú aj oneskorenia pri načítavaní stránky, kde rôzni používatelia hlásia čakacie doby päť sekúnd alebo viac.

“Aby sme podporili rozmanitý ekosystém tvorcov po celom svete a umožnili miliardám ľudí prístup k ich obľúbenému obsahu na YouTube, spustili sme iniciatívu, ktorá núti divákov s povolenými adblockmi povoliť reklamy na YouTube alebo vyskúšať YouTube Premium pre zážitok bez reklám. Používatelia s nainštalovanými adblockmi môžu mať nepriaznivý zážitok z prezerania, bez ohľadu na to, aký prehliadač používajú,” vyjadrila sa platforma v oficiálnom vyhlásení pre Android Authority.

Zmeny ovplyvňujú len webovú verziu aplikácie a nie tých, ktorí sa na YouTube prihlasujú cez mobilnú aplikáciu. Väčšina prístupov sa deje prostredníctvom webu youtube.com, nie cez aplikáciu. Vplyv blokovačov by teda mohol byť významný. Podobné opatrenia však môžeme očakávať aj od ďalších platforiem. YouTube sa do boja pustil práve preto, že používatelia obchádzajú jeho hlavný zdroj príjmu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+