2 min. čítanie

YouTube má za sebou úspešný rok. Prináša tipy ako preraziť

YouTube tento rok oslovil svet viac než kedykoľvek predtým. Značky a kultúra sa spájali v dynamickom svete reklamy, kde inovácie v umelej inteligencii a rast pripojených smart televízorov a YouTube Shorts vytvárali nekonečné možnosti prepojenia s publikom.

YouTube má za sebou úspešný rok. Prináša tipy ako preraziť
Zdroj: Depositphotos

Tvorcovia vládnu

“Každý deň si miliardy divákov naladia YouTube, aby videli, čo robia ich obľúbení tvorcovia. V skutočnosti 68 % divákov YouTube z generácie Z súhlasí, že tvorcovia sú dôvodom, prečo navštevujú YouTube. Tento rok sa divákom páčilo, ako oživili značky. Ako v prípade radostného partnerstva s tvorcami Reese’s, ktoré získalo 73 tisíc lajkov. K tomu hravý návod na líčenie od SUGAR Cosmetics, ktorý inšpiroval 14 tisíc komentárov, ukážka produktu Brevitē, ktorá si vyslúžila 30 miliónov zobrazení, a šikovné zákulisie od Old Spice, ktoré si vyslúžilo 82 tisíc lajkov,” uvádza platforma.

Shorts ako kľúč k úspechu

“Kreativita značiek vo formáte Shorts tento rok explodovala. Inzerenti všetkých druhov vytvorili skvelé ukážky, scénky a príbehy, ktoré vzbudili záujem, podporili predaj a vybudovali si fanúšikov svojich značiek. Clash of Clans sa v slučke dostal k viac ako 76 miliónom pozretí a 2,5 miliónom lajkov. Domino’s použilo netradičné ponuky a Squarespace ukázal, ako je navrhnutý na predaj čohokoľvek.”

Longform nevyhynul

“Podľa spoločnosti Nielsen bol YouTube väčšinu roka 2023 najsledovanejšou platformou divákov na pripojených televízoroch. Tento rok značky priniesli na YouTube bohaté rozprávanie príbehov (vrátane veľkej obrazovky). Spoločnosť Samsung pomáhala divákom hlbšie spoznať funkcie telefónu Galaxy S23 Ultra a naživo streamovala celú udalosť uvedenia na trh – do dnešného dňa s 19 miliónmi zobrazení.”

|

Vzrušujúca prehliadka skvelých reklám z roku 2023 nám ukázala, ako značky ožili v rôznych príbehoch a formátoch.

Napríklad aj velikáni ako Apple, Louis Vuitton a Pepsi skúšali nové veci a excelovali v rôznych dĺžkach a štýloch. Inovatívne využívali variabilné formáty a oslovili milióny divákov.

Ponaučenie z roku 2023

Hitmakeri kultúry, tvorcovia, a Shorts – to sú kľúče k úspechu. Tvorcovia na YouTube sú stále silnejším ťahákom a kampane Shorts dosahujú výrazne vyššie konverzie. Rozprávajte hlboké príbehy a ak chcete oslovovať publikum na YouTube, nechajte sa inšpirovať umelou inteligenciou, ktorá prinesie exponenciálny vplyv na vaše kampane.

Držíme palce do nových šťavnatých kampaní do nasledujúceho roka!

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+