Rozvoj omnichannel konceptu
Za ostatných 10 rokov sa podarilo NAY prebudovať na efektívny omnichannel koncept s moderným e-shopom a tradične silnou kamennou sieťou. Pandemické roky ho preverili a akcelerovali, zároveň však priniesli väčší dôraz na taktickú komunikáciu.
„Vzhľadom na tieto posuny vidíme vhodné obdobie na oživenie komunikácie značky s väčším dôrazom na hodnoty, emóciu a našu pozíciu ako omnichannel predajcu. Tender sme vyhlásili s cieľom nájsť rozvíjateľný fluent device pre obe naše značky – NAY na Slovensku, ako aj Electro World v Českej republike, ktorý by spĺňal tieto očakávania. Na víťaznom koncepte sa jednoznačne zhodli tímy za obe krajiny, preto veríme, že sa stretne s dobrou reakciou aj u zákazníkov,“ opisuje dôvod na vyhlásenie tendra František Vámoši, marketing manager NAY, a. s.
„NAY je značka s históriou a so skúsenosťami, čoho dôkazom bol aj inšpiratívny brief od klienta, ktorý nestrihal kreatíve krídla. Naopak, dovolil nám slobodne lietať. Momentálne tak už letíme plnou parou smer produkcia a dúfame, že koncept, ktorý nás všetkých nadchol, nadchne aj zákazníkov Nay Elektrodomu a Electro Worldu v Česku,“ hovorí kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett Martin Motáček.
Launch konceptu prebehne v oboch krajinách v prvom polroku 2023.
credit: HNonline