Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Wiktor Leo Burnett rozširuje portfólio o Nay

Predmetom tendra bolo  nájsť nový dlhodobý komunikačný koncept pre slovenský aj český trh, kde sa koncept bude adaptovať pod značkou Electro World.

Wiktor Leo Burnett rozširuje portfólio o Nay

Rozvoj omnichannel konceptu

Za ostatných 10 rokov sa podarilo NAY prebudovať na efektívny omnichannel koncept s moderným e-shopom a tradične silnou kamennou sieťou. Pandemické roky ho preverili a akcelerovali, zároveň však priniesli väčší dôraz na taktickú komunikáciu. 

„Vzhľadom na tieto posuny vidíme vhodné obdobie na oživenie komunikácie značky s väčším dôrazom na hodnoty, emóciu a našu pozíciu ako omnichannel predajcu. Tender sme vyhlásili s cieľom nájsť rozvíjateľný fluent device pre obe naše značky – NAY na Slovensku, ako aj Electro World v Českej republike, ktorý by spĺňal tieto očakávania. Na víťaznom koncepte sa jednoznačne zhodli tímy za obe krajiny, preto veríme, že sa stretne s dobrou reakciou aj u zákazníkov,“ opisuje dôvod na vyhlásenie tendra František Vámoši, marketing manager NAY, a. s.

„NAY je značka s históriou a so skúsenosťami, čoho dôkazom bol aj inšpiratívny brief od klienta, ktorý nestrihal kreatíve krídla. Naopak, dovolil nám slobodne lietať. Momentálne tak už letíme plnou parou smer produkcia a dúfame, že koncept, ktorý nás všetkých nadchol, nadchne aj zákazníkov Nay Elektrodomu a Electro Worldu v Česku,“ hovorí kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett Martin Motáček.

Launch konceptu prebehne v oboch krajinách v prvom polroku 2023.

credit: HNonline

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe