Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Walmart predáva ecommerce outdoorový projekt Moosejaw

Moosejaw sa zameriava na online predaj outdoorového vybavenia a odevov. Walmart kúpil spoločnosť pred šiestimi rokmi, teraz ju predáva. 

Walmart predáva ecommerce outdoorový projekt Moosejaw

Značku prevezmú Dickové športové potreby

E-commerce outdoorový predajca Moosejaw putuje do rúk poprednej americkej spoločnosti so športovým vybavením Dick’s Sporting Goods. Finančné podmienky transakcie, ktorá by mala byť uzavretá v marci, neboli zverejnené. 

Spoločnosť Walmart získala Moosejaw za 51 miliónov USD vo februári 2017 s cieľom posilniť svoju ponuku elektronického obchodu. V tom čase sa táto transakcia považovala za ďalší vstup spoločnosti Walmart do oblasti odevov.

“Spoločnosť Moosejaw sa pripojila k rodine Walmart, aby rozšírila náš sortiment a odborné znalosti v kategórii špeciálnych outdoorových produktov a sprístupnila Moosejaw väčšiemu počtu zákazníkov. Od získania spoločnosti Moosejaw sa počet položiek na stránke Walmart.com zvýšil zo 70 miliónov na stovky miliónov,” uviedol hovorca spoločnosti Walmart.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

30 rokov na outdoorovom trhu

Spoločnosť so sídlom v Michigane bola založená v roku 1992 a patrí medzi predných outdoorových predajcov v krajine. Moosejaw okrem e-shopu prevádzkuje aj kamenné predajne v štátoch Arkansas, Colorado, Illinois, Kansas, Michigan a Missouri.

Akvizíciou spoločnosti Moosejaw sa spoločnosť Dick’s Sports Goods pravdepodobne snaží rozšíriť svoje kanály elektronického obchodu a zároveň získať prístup k základni verných zákazníkov.

“Obdivujeme to, čo spoločnosť Moosejaw dosiahla za posledných 30 rokov ako lídri v outdoorovom priemysle, a tešíme sa na príležitosť zdieľať poznatky a učiť sa jeden od druhého,” uviedol v tlačovej správe Todd Spaletto, prezident spoločnosti Public Lands a senior viceprezident spoločnosti Dick’s. 

Overený nákupný model?

Stojí za zmienku, že Moosejaw nie je prvou značkou elektronického obchodu, ktorú Walmart kúpil a následne predal. V roku 2017 spoločnosť získala stránku s dámskym oblečením ModCloth a potom ju v roku 2019 predala investičnej spoločnosti Go Global. Približne v rovnakom čase spoločnosť Walmart získala predajcu spodnej bielizne Bare Necessities a potom ho v roku 2020 predala globálnemu výrobcovi a obchodníkovi Delta Galil. Spoločnosť v roku 2017 kúpila aj online predajcu obuvi ShoeBuy a potom ho v roku 2020 predala súkromnej investičnej spoločnosti CriticalPoint Capital.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+