Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Vznikol manifest, ktorý bude novým poslancom komunikovať priority európskeho e-commerce

Organizácia Ecommerce Europe pripravila pred voľbami do Európskeho parlamentu manifest. Apeluje v ňom na to, aby sa v prvom rade dodržiavali existujúce pravidlá, než aby sa zavádzali nové.

Vznikol manifest, ktorý bude novým poslancom komunikovať priority európskeho e-commerce
Zdroj: Depositphotos

Ecommerce Europe je neziskové združenie EÚ, ktoré zastupuje spoločnosti predávajúce tovar a služby online spotrebiteľom v Európe. Manifest predstavuje dôležitý krok vpred pre Európsku úniu s jasným cieľom – maximalizovať potenciál európskeho hospodárstva a digitálneho obchodu. 

Veľký dôraz na malé podniky

V Bruseli zdôrazňuje Ecommerce Europe potrebu pragmatického prístupu a vyzýva na pochopenie reálnej situácie podnikov. Jej odporúčanie spočíva v tvorbe pravidiel, ktoré sú nielen realizovateľné, ale aj v súlade so zásadami lepšej právnej regulácie, s cieľom dosiahnuť súdržnosť v právnych predpisoch. Dôležitým bodom je myšlienka, že pri regulácii by sa malo najprv zohľadňovať potreby malých podnikov, ktoré tvoria 90 % hospodárstva.

“Európska únia sa nachádza v zlomovom bode. Nasledujúce európske voľby a mandát budú mať rozhodujúci vplyv na našu schopnosť prejsť na obehovejšie a digitálnejšie hospodárstvo bez toho, aby sme niekoho nechali pozadu, aby sa stal konkurencieschopným globálnym aktérom. Aby sa tak stalo, musíme zabezpečiť odolnosť nášho hospodárstva, ako aj podnikov a ľudí, ktorí za ním stoja. Sme pevne presvedčení, že európske odvetvie digitálneho obchodu je pri dosahovaní týchto cieľov kľúčové,” vyhlásil Luca Cassetti, generálny tajomník Ecommerce Europe.

Cesta za spoločnými cieľmi

Medzi zásady patrí aj neutralita kanálov, harmonizácia a ochrana rovnakých podmienok pre všetky spoločnosti. Manifest zdôrazňuje, že dodržiavaním týchto zásad je možné dosiahnuť spoločný cieľ – ekologické, digitálne a inkluzívne hospodárstvo.

V rámci politických priorít pre nový mandát Európskej únie sa Ecommerce Europe zaväzuje k uzavretiu cyklu jednotného trhu, efektívnejšiemu spracovaniu údajov a využitiu digitálnych nástrojov na zlepšenie informovanosti spotrebiteľov. Organizácia verí, že v nadchádzajúcich piatich rokoch bude e-commerce zohrávať kľúčovú úlohu v dosiahnutí hospodárskych cieľov kontinentu a môže byť hnacou silou spravodlivejšieho, konkurencieschopnejšieho, udržateľnejšieho a digitálneho hospodárstva.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+