Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách

Združenie IAB Europe zverejnilo prvú verziu celoeurópskej mapy digitálnej reklamy v maloobchodných médiách. Táto mapa poskytuje prehľad možností digitálnej reklamy v kategóriách ako potraviny, krása, móda, domáce potreby a spotrebná elektronika a multi-marketplaces v celej Európe.

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je európske združenie pre digitálny marketing a reklamný ekosystém. Jeho hlavným cieľom je zastupovať politické záujmy týchto odvetví a podporovať spoluprácu medzi rôznymi aktérmi v týchto oblastiach. Snaží sa vytvoriť prostredie, kde firmy v oblasti médií, technológií a marketingu môžu prosperovať prostredníctvom spolupráce a dodržiavania určitých štandardov a pravidiel.

A práve preto vznikla mapa digitálnej reklamy v retaile. Je to nástroj, ktorý pomáha analyzovať a porozumieť trendom v digitálnej reklame v maloobchodných médiách. Nákupcovia médií a značky môžu mapu využiť na porovnanie ponuky predajcov a posúdenie ich vyspelosti.

Maloobchodné médiá môžu zahŕňať rôzne formy ako sú obchodné letáky, in-store reklamy, digitálne obrazovky v obchodoch, reklamné letáky a ďalšie nástroje zamerané na komunikáciu so spotrebiteľmi v mieste nákupu. Tieto médiá sú často využívané na propagáciu produktov a služieb, pričom ich cieľom je priamo ovplyvniť rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe v maloobchodných prevádzkach.

IAB Europe predpokladá, že výdavky na digitálnu reklamu v európskych maloobchodných médiách dosiahnu do roku 2027 25 miliárd EUR. Mapu budú aktualizovať štvrťročne, pričom ďalšia aktualizácia je naplánovaná na začiatok druhého kvartálu 2024.

“Ide o prvú mapu svojho druhu vypracovanú priemyselným združením, ktorá ukazuje možnosti digitálnej reklamy maloobchodníkov v celej Európe v oblasti potravín, krásy, módy,  multi-marketplacov, domácnosti a DIY ,” uvádza správa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+