Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách

Združenie IAB Europe zverejnilo prvú verziu celoeurópskej mapy digitálnej reklamy v maloobchodných médiách. Táto mapa poskytuje prehľad možností digitálnej reklamy v kategóriách ako potraviny, krása, móda, domáce potreby a spotrebná elektronika a multi-marketplaces v celej Európe.

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je európske združenie pre digitálny marketing a reklamný ekosystém. Jeho hlavným cieľom je zastupovať politické záujmy týchto odvetví a podporovať spoluprácu medzi rôznymi aktérmi v týchto oblastiach. Snaží sa vytvoriť prostredie, kde firmy v oblasti médií, technológií a marketingu môžu prosperovať prostredníctvom spolupráce a dodržiavania určitých štandardov a pravidiel.

A práve preto vznikla mapa digitálnej reklamy v retaile. Je to nástroj, ktorý pomáha analyzovať a porozumieť trendom v digitálnej reklame v maloobchodných médiách. Nákupcovia médií a značky môžu mapu využiť na porovnanie ponuky predajcov a posúdenie ich vyspelosti.

Maloobchodné médiá môžu zahŕňať rôzne formy ako sú obchodné letáky, in-store reklamy, digitálne obrazovky v obchodoch, reklamné letáky a ďalšie nástroje zamerané na komunikáciu so spotrebiteľmi v mieste nákupu. Tieto médiá sú často využívané na propagáciu produktov a služieb, pričom ich cieľom je priamo ovplyvniť rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe v maloobchodných prevádzkach.

IAB Europe predpokladá, že výdavky na digitálnu reklamu v európskych maloobchodných médiách dosiahnu do roku 2027 25 miliárd EUR. Mapu budú aktualizovať štvrťročne, pričom ďalšia aktualizácia je naplánovaná na začiatok druhého kvartálu 2024.

“Ide o prvú mapu svojho druhu vypracovanú priemyselným združením, ktorá ukazuje možnosti digitálnej reklamy maloobchodníkov v celej Európe v oblasti potravín, krásy, módy,  multi-marketplacov, domácnosti a DIY ,” uvádza správa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+