2 min. čítanie

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách

Združenie IAB Europe zverejnilo prvú verziu celoeurópskej mapy digitálnej reklamy v maloobchodných médiách. Táto mapa poskytuje prehľad možností digitálnej reklamy v kategóriách ako potraviny, krása, móda, domáce potreby a spotrebná elektronika a multi-marketplaces v celej Európe.

Vznikla mapa digitálnej reklamy v európskych retail médiách
Zdroj: IAB Europe

IAB Europe je európske združenie pre digitálny marketing a reklamný ekosystém. Jeho hlavným cieľom je zastupovať politické záujmy týchto odvetví a podporovať spoluprácu medzi rôznymi aktérmi v týchto oblastiach. Snaží sa vytvoriť prostredie, kde firmy v oblasti médií, technológií a marketingu môžu prosperovať prostredníctvom spolupráce a dodržiavania určitých štandardov a pravidiel.

A práve preto vznikla mapa digitálnej reklamy v retaile. Je to nástroj, ktorý pomáha analyzovať a porozumieť trendom v digitálnej reklame v maloobchodných médiách. Nákupcovia médií a značky môžu mapu využiť na porovnanie ponuky predajcov a posúdenie ich vyspelosti.

Maloobchodné médiá môžu zahŕňať rôzne formy ako sú obchodné letáky, in-store reklamy, digitálne obrazovky v obchodoch, reklamné letáky a ďalšie nástroje zamerané na komunikáciu so spotrebiteľmi v mieste nákupu. Tieto médiá sú často využívané na propagáciu produktov a služieb, pričom ich cieľom je priamo ovplyvniť rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe v maloobchodných prevádzkach.

IAB Europe predpokladá, že výdavky na digitálnu reklamu v európskych maloobchodných médiách dosiahnu do roku 2027 25 miliárd EUR. Mapu budú aktualizovať štvrťročne, pričom ďalšia aktualizácia je naplánovaná na začiatok druhého kvartálu 2024.

“Ide o prvú mapu svojho druhu vypracovanú priemyselným združením, ktorá ukazuje možnosti digitálnej reklamy maloobchodníkov v celej Európe v oblasti potravín, krásy, módy,  multi-marketplacov, domácnosti a DIY ,” uvádza správa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+