2 min. čítanie

Využite celý potenciál vytvoreného contentu. Čo si predstaviť pod pojmom Social Display?

Žijeme v dobe, kde je rozhranie sociálnych sietí súčasťou nášho každodenného života. Priemerný denný čas strávený na sociálnych sieťach sa každým rokom predlžuje a používatelia internetu s ich obsahom trávia veľkú časť dňa. Aj toto je jeden z dôvodov prečo je obsah, ktorý publikujeme tak dôležitý a prikladá sa mu veľká pozornosť. Využívajme jeho potenciál v plnom rozsahu.

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Využite celý potenciál vytvoreného contentu. Čo si predstaviť pod pojmom Social Display?

Schvaľovanie obsahu, vizuálov, textov je nočnou morou pre všetky zúčastnené strany. Vytvoriť kvalitný a zaujímavý obsah je časovo aj finančne náročné. Prečo teda nevyužiť už vytvorené a nezúžitkovať to k ďalším krokom pre získanie pozornosti užívateľa internetu? Z tejto potreby nevytvárať zbytočne už vytvorené, vznikla myšlienka, na ktorej je postavený Social Display.

Prekročiť hranice sociálnych sietí do voľného priestoru celého internetu vôbec nie je zložité

Automatizovaným nástrojom okamžite vytvoríte reklamný banner priamo z contentu zo sociálnych sietí a týmto novým reklamným formátom oslovíte používateľa na popredných slovenských médiach.

Pozornosť, ktorú venujeme čítaniu článku je mnohonásobne vyššia, ako tá, ktorú vynakladáme na letmé prejdenie noviniek na sociálnych sieťach. Social Display nám však pomôže nielen upútať pozornosť, ale tiež osloviť nové publikum.

Výhody reklamného formátu Social Display?

Vytvorenému obsahu na sociálnych sieťach, tak viete zabezpečiť maximálnu hodnotu vďaka tomuto nástroju. Bez dodatočných produkčných nákladov vytvoríte automatizovaný interaktívny banner, ktorý viete programatickým nákupom umiestniť pozdĺž celého internetu. Vyzdvihnúť by sme preto mali:

  • Bez dodatočných produkčných nákladov
  • Automatizovaný proces
  • Maximalizácia zásahu používateľov
  • Merateľnosť interaktivity
  • Programmatic friendly

Kto by mal využiť službu Social Display?

Známy reklamný formát zo sociálnych sietí získa vyššiu pozornosť, čo je často spojené s navýšením výkonnostných parametrov kampane. Či už na úrovni CTR alebo engagement rate. Vzhľadom na to, že banner disponuje aktívnym obsahom sociálnych sietí, tak popri navyšovaniu štatistík z RTB kampane treba sledovať aj navýšenie interakcií priamo v sociálnej sieti.

Ak chcete zasiahnuť celú cieľovú skupinu, tak si so sociálnymi sieťami nevystačíte. Najmä vo veľmi špecifických cieľových skupinách je potrebné sociálne siete podporiť aj inými časťami mediálneho mixu. Práve preto je príjemné použiť Social Display, content máte vytvorený a zasiahnete nových unikátnych užívateľov.

Bežne sezónne reklamné kampane používajú obsah, ktorý sa pripravuje často týždne pred samotným spustením kampane. Pridať aktualizačný prvok do kampane je možné práve nasadením Social display kampane, nakoľko content zo social média sa často aktualizuje a informácie majú charakter najväčších noviniek.

Zdieľať článok
Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget

Vedie account a produkčné oddelenie v Etargete, kde pomáha klientom vytvárať a spravovať komplexné programatické riešenia na mieru na Slovensku aj v zahraničí. S dátami a marketingom má dlhoročné skúsenosti, rada sa vzdeláva a aj preto je v najnovších technológiách vždy ako doma.

Tento článok ti prináša

Etarget

ETARGET je spoločnosť, ktorá sa zaoberá internetovou reklamou. Vďaka vlastnej technológii a stovkám partnerstiev so stránkami a reklamnými sieťami dokáže osloviť takmer akúkoľvek skupinu zákazníkov na internete. Ponúka rôzne formáty reklamy, vrátane bannerovej reklamy, PPC reklamy, videoreklamy a remarketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+