Schvaľovanie obsahu, vizuálov, textov je nočnou morou pre všetky zúčastnené strany. Vytvoriť kvalitný a zaujímavý obsah je časovo aj finančne náročné. Prečo teda nevyužiť už vytvorené a nezúžitkovať to k ďalším krokom pre získanie pozornosti užívateľa internetu? Z tejto potreby nevytvárať zbytočne už vytvorené, vznikla myšlienka, na ktorej je postavený Social Display.
Prekročiť hranice sociálnych sietí do voľného priestoru celého internetu vôbec nie je zložité
Automatizovaným nástrojom okamžite vytvoríte reklamný banner priamo z contentu zo sociálnych sietí a týmto novým reklamným formátom oslovíte používateľa na popredných slovenských médiach.
Pozornosť, ktorú venujeme čítaniu článku je mnohonásobne vyššia, ako tá, ktorú vynakladáme na letmé prejdenie noviniek na sociálnych sieťach. Social Display nám však pomôže nielen upútať pozornosť, ale tiež osloviť nové publikum.
Výhody reklamného formátu Social Display?
Vytvorenému obsahu na sociálnych sieťach, tak viete zabezpečiť maximálnu hodnotu vďaka tomuto nástroju. Bez dodatočných produkčných nákladov vytvoríte automatizovaný interaktívny banner, ktorý viete programatickým nákupom umiestniť pozdĺž celého internetu. Vyzdvihnúť by sme preto mali:
- Bez dodatočných produkčných nákladov
- Automatizovaný proces
- Maximalizácia zásahu používateľov
- Merateľnosť interaktivity
- Programmatic friendly
Kto by mal využiť službu Social Display?
Známy reklamný formát zo sociálnych sietí získa vyššiu pozornosť, čo je často spojené s navýšením výkonnostných parametrov kampane. Či už na úrovni CTR alebo engagement rate. Vzhľadom na to, že banner disponuje aktívnym obsahom sociálnych sietí, tak popri navyšovaniu štatistík z RTB kampane treba sledovať aj navýšenie interakcií priamo v sociálnej sieti.
Ak chcete zasiahnuť celú cieľovú skupinu, tak si so sociálnymi sieťami nevystačíte. Najmä vo veľmi špecifických cieľových skupinách je potrebné sociálne siete podporiť aj inými časťami mediálneho mixu. Práve preto je príjemné použiť Social Display, content máte vytvorený a zasiahnete nových unikátnych užívateľov.
Bežne sezónne reklamné kampane používajú obsah, ktorý sa pripravuje často týždne pred samotným spustením kampane. Pridať aktualizačný prvok do kampane je možné práve nasadením Social display kampane, nakoľko content zo social média sa často aktualizuje a informácie majú charakter najväčších noviniek.