Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Využite celý potenciál vytvoreného contentu. Čo si predstaviť pod pojmom Social Display?

Žijeme v dobe, kde je rozhranie sociálnych sietí súčasťou nášho každodenného života. Priemerný denný čas strávený na sociálnych sieťach sa každým rokom predlžuje a používatelia internetu s ich obsahom trávia veľkú časť dňa. Aj toto je jeden z dôvodov prečo je obsah, ktorý publikujeme tak dôležitý a prikladá sa mu veľká pozornosť. Využívajme jeho potenciál v plnom rozsahu.

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Využite celý potenciál vytvoreného contentu. Čo si predstaviť pod pojmom Social Display?

Schvaľovanie obsahu, vizuálov, textov je nočnou morou pre všetky zúčastnené strany. Vytvoriť kvalitný a zaujímavý obsah je časovo aj finančne náročné. Prečo teda nevyužiť už vytvorené a nezúžitkovať to k ďalším krokom pre získanie pozornosti užívateľa internetu? Z tejto potreby nevytvárať zbytočne už vytvorené, vznikla myšlienka, na ktorej je postavený Social Display.

Prekročiť hranice sociálnych sietí do voľného priestoru celého internetu vôbec nie je zložité

Automatizovaným nástrojom okamžite vytvoríte reklamný banner priamo z contentu zo sociálnych sietí a týmto novým reklamným formátom oslovíte používateľa na popredných slovenských médiach.

Pozornosť, ktorú venujeme čítaniu článku je mnohonásobne vyššia, ako tá, ktorú vynakladáme na letmé prejdenie noviniek na sociálnych sieťach. Social Display nám však pomôže nielen upútať pozornosť, ale tiež osloviť nové publikum.

Výhody reklamného formátu Social Display?

Vytvorenému obsahu na sociálnych sieťach, tak viete zabezpečiť maximálnu hodnotu vďaka tomuto nástroju. Bez dodatočných produkčných nákladov vytvoríte automatizovaný interaktívny banner, ktorý viete programatickým nákupom umiestniť pozdĺž celého internetu. Vyzdvihnúť by sme preto mali:

  • Bez dodatočných produkčných nákladov
  • Automatizovaný proces
  • Maximalizácia zásahu používateľov
  • Merateľnosť interaktivity
  • Programmatic friendly

Kto by mal využiť službu Social Display?

Známy reklamný formát zo sociálnych sietí získa vyššiu pozornosť, čo je často spojené s navýšením výkonnostných parametrov kampane. Či už na úrovni CTR alebo engagement rate. Vzhľadom na to, že banner disponuje aktívnym obsahom sociálnych sietí, tak popri navyšovaniu štatistík z RTB kampane treba sledovať aj navýšenie interakcií priamo v sociálnej sieti.

Ak chcete zasiahnuť celú cieľovú skupinu, tak si so sociálnymi sieťami nevystačíte. Najmä vo veľmi špecifických cieľových skupinách je potrebné sociálne siete podporiť aj inými časťami mediálneho mixu. Práve preto je príjemné použiť Social Display, content máte vytvorený a zasiahnete nových unikátnych užívateľov.

Bežne sezónne reklamné kampane používajú obsah, ktorý sa pripravuje často týždne pred samotným spustením kampane. Pridať aktualizačný prvok do kampane je možné práve nasadením Social display kampane, nakoľko content zo social média sa často aktualizuje a informácie majú charakter najväčších noviniek.

Zdieľať článok
Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget

Vedie account a produkčné oddelenie v Etargete, kde pomáha klientom vytvárať a spravovať komplexné programatické riešenia na mieru na Slovensku aj v zahraničí. S dátami a marketingom má dlhoročné skúsenosti, rada sa vzdeláva a aj preto je v najnovších technológiách vždy ako doma.

Tento článok ti prináša

Etarget

ETARGET je spoločnosť, ktorá sa zaoberá internetovou reklamou. Vďaka vlastnej technológii a stovkám partnerstiev so stránkami a reklamnými sieťami dokáže osloviť takmer akúkoľvek skupinu zákazníkov na internete. Ponúka rôzne formáty reklamy, vrátane bannerovej reklamy, PPC reklamy, videoreklamy a remarketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+