1 min. čítanie

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Stiahnite si ju ZADARMO

Exkluzívna ročenka tentokrát vychádza na takmer 200 stranách a premiéru mala na konferencii Marketing RULEZZ 2023, kde sa dostala do rúk vyše jej 800 účastníkom.

Vyšla ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023. Stiahnite si ju ZADARMO
Zdroj: Marketing Rulezz

Dozviete sa z nej, že marketingové digitálne agentúry na Slovensku v roku 2022 narástli o 8 % a že rast síce bude ešte pokračovať. Pozeráme sa aj do roku 2024 – budeme musieť rešpektovať trendy ako nástup AI, význam krátkych videí či digitálnych audio formátov.

Z ročenky si odnesiete najmä to, ako v týchto turbulentných časoch úspešne budovať značky a tvoriť ich marketingové stratégie, a to od tých najpovolanejších – v exkluzívnych rozhovoroch s marketingovou legendou Lesom Binetom, profesorkou Magdou Nenycz-Thiel z EBI a Štefanom Sarvašom z MARS Inc. A k tomu viac ako dve desiatky inšpiratívnych case studies slovenských agentúr k tomu prehľady a profily tých najvýznamnejších marketingových a digitálnych agentúr u nás.

Pokiaľ ročenku ešte nemáte, zanechajte nám svoje kontaktné údaje TU a jeden z výtlačkov ročenky poputuje aj priamo k vám! Alebo si ju jednoducho stiahnite zadarmo TU.

Ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2023 bola distribuovaná poštou do rúk všetkým účastníkom konferencií posledných troch ročníkov konferencií RULEZZ a aj kombináciou klasického mailingu a online distribúcie na marketingové oddelenia najvýznamnejších zadávateľov reklamy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+