3 min. čítanie

Všetky kreditné karty od Home Credit majú virtuálnu verziu

Od konca júla začala spoločnosť Home Credit ponúkať všetky svoje kreditné karty svojim klientom aj vo virtuálnej podobe. Od roku 2020 bola prvou nebankovkou, ktorá túto možnosť zaviedla pre Smart účet, a teraz túto technologickú vychytávku zavádza aj pre Flexipôžičku a pre všetky karty zo svojho staršieho portfólia. Hlavnými výhodami sú jeho rýchle zriadenie, bezpečnejšie platby a v neposlednom rade aj zníženie množstva plastového odpadu.

Všetky kreditné karty od Home Credit majú virtuálnu verziu
Zdroj: Depositphotos

Aktivácia cez mobilnú aplikáciu

Zákazníci jednoducho požiadajú o kartu v mobilnej aplikácii a virtuálnu kartu môžu začať používať v priebehu niekoľkých sekúnd. Vďaka zabezpečenej aplikácii nie je možné virtuálnu kartu zneužiť a nikto ju nemôže vybrať z peňaženky, ako je to možné pri fyzickej karte. S virtuálnou kartou pridanou do mobilnej peňaženky je možné jednoducho platiť priložením mobilného telefónu k terminálu alebo jednoducho vybrať peniaze v bezkontaktnom bankomate. Túto kartu možno použiť aj na platby na internete; mobilná aplikácia zobrazuje v údajoch o karte číslo karty, ktoré sa zadáva pri nákupoch v e-shopoch. Údaje o karte sú k dispozícii len v mobilnej aplikácii a zobrazia sa až po autentifikácii používateľa, t. j. biometrických údajoch alebo bezpečnostnom kóde.

Ak niekto uprednostňuje plastovú kartu, môže požiadať aj o túto formu. Home Credit ponúka túto možnosť aj pri všetkých svojich kartách. Home Credit týmto krokom potvrdzuje svoje vedúce postavenie v oblasti digitalizácie služieb vo finančnom sektore. „Pre našich klientov je najdôležitejšie priniesť jednoduchosť celého procesu a bezpečnosť pri platení, čo sú hlavné výhody virtuálnej karty,“ hovorí Alessandro Villa, vedúci oddelenia kreditných kariet spoločnosti Home Credit.

„Podiel virtuálnych kariet na celkovom objeme vydaných kariet k Smart účtu predstavuje 70 %. Záujem o túto formu neustále rastie a s ponukou virtuálnej karty pre celé naše portfólio očakávame ešte prudší nárast dopytu,“ vysvetľuje Alessandro Villa zo spoločnosti Home Credit.

Ako ukazujú údaje Home Creditu, vo využívaní plastových a virtuálnych kariet nie je veľký rozdiel, s jednou výnimkou, a tou sú výbery z bankomatov, kde stále prevláda fyzická karta, čo je však ovplyvnené najmä dostupnosťou bezkontaktných bankomatov.

Spoločnosť Home Credit a.s. bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá je jednou z najväčších na svete vo svojej oblasti. Home Credit pomáha ľuďom nielen s nákupom na splátky priamo v obchodoch a online, ale ponúka aj hotovostné pôžičky a úvery na auto, konsolidáciu existujúcich úverov alebo kreditných kariet. V Českej republike poskytla spoločnosť Home Credit a.s. v roku 2021 úvery v celkovej hodnote 11,1 miliardy Kč. Viac na www.homecredit.cz.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+