Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Všetky kreditné karty od Home Credit majú virtuálnu verziu

Od konca júla začala spoločnosť Home Credit ponúkať všetky svoje kreditné karty svojim klientom aj vo virtuálnej podobe. Od roku 2020 bola prvou nebankovkou, ktorá túto možnosť zaviedla pre Smart účet, a teraz túto technologickú vychytávku zavádza aj pre Flexipôžičku a pre všetky karty zo svojho staršieho portfólia. Hlavnými výhodami sú jeho rýchle zriadenie, bezpečnejšie platby a v neposlednom rade aj zníženie množstva plastového odpadu.

Všetky kreditné karty od Home Credit majú virtuálnu verziu
Zdroj: Depositphotos

Aktivácia cez mobilnú aplikáciu

Zákazníci jednoducho požiadajú o kartu v mobilnej aplikácii a virtuálnu kartu môžu začať používať v priebehu niekoľkých sekúnd. Vďaka zabezpečenej aplikácii nie je možné virtuálnu kartu zneužiť a nikto ju nemôže vybrať z peňaženky, ako je to možné pri fyzickej karte. S virtuálnou kartou pridanou do mobilnej peňaženky je možné jednoducho platiť priložením mobilného telefónu k terminálu alebo jednoducho vybrať peniaze v bezkontaktnom bankomate. Túto kartu možno použiť aj na platby na internete; mobilná aplikácia zobrazuje v údajoch o karte číslo karty, ktoré sa zadáva pri nákupoch v e-shopoch. Údaje o karte sú k dispozícii len v mobilnej aplikácii a zobrazia sa až po autentifikácii používateľa, t. j. biometrických údajoch alebo bezpečnostnom kóde.

Ak niekto uprednostňuje plastovú kartu, môže požiadať aj o túto formu. Home Credit ponúka túto možnosť aj pri všetkých svojich kartách. Home Credit týmto krokom potvrdzuje svoje vedúce postavenie v oblasti digitalizácie služieb vo finančnom sektore. “Pre našich klientov je najdôležitejšie priniesť jednoduchosť celého procesu a bezpečnosť pri platení, čo sú hlavné výhody virtuálnej karty,” hovorí Alessandro Villa, vedúci oddelenia kreditných kariet spoločnosti Home Credit.

“Podiel virtuálnych kariet na celkovom objeme vydaných kariet k Smart účtu predstavuje 70 %. Záujem o túto formu neustále rastie a s ponukou virtuálnej karty pre celé naše portfólio očakávame ešte prudší nárast dopytu,” vysvetľuje Alessandro Villa zo spoločnosti Home Credit.

Ako ukazujú údaje Home Creditu, vo využívaní plastových a virtuálnych kariet nie je veľký rozdiel, s jednou výnimkou, a tou sú výbery z bankomatov, kde stále prevláda fyzická karta, čo je však ovplyvnené najmä dostupnosťou bezkontaktných bankomatov.

Spoločnosť Home Credit a.s. bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá je jednou z najväčších na svete vo svojej oblasti. Home Credit pomáha ľuďom nielen s nákupom na splátky priamo v obchodoch a online, ale ponúka aj hotovostné pôžičky a úvery na auto, konsolidáciu existujúcich úverov alebo kreditných kariet. V Českej republike poskytla spoločnosť Home Credit a.s. v roku 2021 úvery v celkovej hodnote 11,1 miliardy Kč. Viac na www.homecredit.cz.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+