1 min. čítanie

Virálny marketing  

Virálny marketing je jednou z marketingových techník, ktorá využíva najmä šírenie komerčného odkazu na sociálnych sieťach. Je to aktivita, ktorá najlepšie funguje, ak je jej súčasťou istý emocionálny apel.

Virálny marketing je jednou z marketingových techník, ktorá využíva najmä šírenie komerčného odkazu na sociálnych sieťach. Je to aktivita, ktorá najlepšie funguje, ak je jej súčasťou istý emocionálny apel. Znamená to teda, že príspevok na zdieľanie je vytvorený tak, aby bol buď vtipný, smutný, alebo sa snaží šokovať. Na dosiahnutie virálneho výsledku je potrebných mnoho faktorov, ako napríklad jedinečnosť, alebo správne načasovanie, čo sa nemusí vždy podariť. Virálny marketing je výsledkom mnohých náhodných procesov, ktoré sa líšia od prípadu ku prípadu a preto sa len veľmi ťažko opakujú. Čo fungovalo pri jednom virálnom príspevku už nemusí pri tom ďalšom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+