1 min. čítanie

Vinted v Spojenom kráľovstve buduje impérium a konkuruje Primarku

Spoločnosť Vinted v Spojenom kráľovstva rýchlo rastie. V priebehu osemnástich mesiacov zvýšila osemnásobne svoje tržby a v jednej štatistike prekonala dokonca aj obľúbený reťazec Primark. 

Vinted v Spojenom kráľovstve buduje impérium a konkuruje Primarku
Zdroj: Depositphotos

Vinted zaznamenala viac bezhotovostných transakcií ako Primark

Secondhandová platforma rastie na trhu Spojeného kráľovstva priam exponenciálne, pričom za posledných osemnásť mesiacov zaznamenala úžasný 680-percentný rast. Tieto výsledky zverejnila spoločnosť CACI, špecialista na údaje, ktorý porovnáva výdavky 300 značiek v Spojenom kráľovstve, uvádza portál retaildetail.eu.

Výsledkom týchto čísel je, že Vinted sa približuje značke Primark. Aspoň v počte bezhotovostných transakcií. Ak sa berú do úvahy len elektronické platby, Vinted v marci a apríli tento reťazec predbehol. Do prieskumu však nebol zahrnutý počet hotovostných platieb. 

Prieskum tiež poukazuje na rastúcu popularitu oblečenia z druhej ruky ako udržateľnejšej a lacnejšej voľby. Vinted investuje do televíznych reklamných kampaní a priťahuje čoraz viac solventnejších spotrebiteľov. Paradoxne rúca mýtus, že tovar z druhej ruky je určený len špecifickej skupine ľudí s nižšími príjmami. Na základe zverejneného prieskumu vyvstali otázky, či sa platforma teraz bude snažiť prilákať drahšie značky alebo povzbudiť zákazníkov, aby si kupovali viac produktov naraz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein