1 min. čítanie

Vinted v Spojenom kráľovstve buduje impérium a konkuruje Primarku

Spoločnosť Vinted v Spojenom kráľovstva rýchlo rastie. V priebehu osemnástich mesiacov zvýšila osemnásobne svoje tržby a v jednej štatistike prekonala dokonca aj obľúbený reťazec Primark. 

Vinted v Spojenom kráľovstve buduje impérium a konkuruje Primarku
Zdroj: Depositphotos

Vinted zaznamenala viac bezhotovostných transakcií ako Primark

Secondhandová platforma rastie na trhu Spojeného kráľovstva priam exponenciálne, pričom za posledných osemnásť mesiacov zaznamenala úžasný 680-percentný rast. Tieto výsledky zverejnila spoločnosť CACI, špecialista na údaje, ktorý porovnáva výdavky 300 značiek v Spojenom kráľovstve, uvádza portál retaildetail.eu.

Výsledkom týchto čísel je, že Vinted sa približuje značke Primark. Aspoň v počte bezhotovostných transakcií. Ak sa berú do úvahy len elektronické platby, Vinted v marci a apríli tento reťazec predbehol. Do prieskumu však nebol zahrnutý počet hotovostných platieb. 

Prieskum tiež poukazuje na rastúcu popularitu oblečenia z druhej ruky ako udržateľnejšej a lacnejšej voľby. Vinted investuje do televíznych reklamných kampaní a priťahuje čoraz viac solventnejších spotrebiteľov. Paradoxne rúca mýtus, že tovar z druhej ruky je určený len špecifickej skupine ľudí s nižšími príjmami. Na základe zverejneného prieskumu vyvstali otázky, či sa platforma teraz bude snažiť prilákať drahšie značky alebo povzbudiť zákazníkov, aby si kupovali viac produktov naraz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+