Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Videá si získali pozornosť zákazníkov. Ako to využiť v Reels Ads?

Meta chce dokázať svoju silu v podpore rastu biznisu. Tvrdí, že formát Reels dokáže využiť kreativitu, čím sa z neho stáva silný nástroj ako sa spojiť so spotrebiteľmi. Je pravda, že s viac ako 3,5 miliardami zdieľaných Reels denne na Facebooku a Instagrame sa krátke videá stali kľúčovým prvkom pre zapojenie. Až 50 % času stráveného na Instagrame totiž patrí sledovaniu Reels. Takže ako ich využiť naplno?

Videá si získali pozornosť zákazníkov. Ako to využiť v Reels Ads?
Zdroj: Meta

Dokument Catalyzing Connections od spoločnosti Meta hovorí o tom, že až 87 % používateľov z generácie Z začalo sledovať nejakú značku po tom, ako si pozreli jej Reel. 80 % dokonca uskutočnilo po jeho sledovaní nákup. To jasne poukazuje na dôležitosť video obsahu pri ovplyvňovaní spotrebiteľského správania.

S rastúcim podielom videa, ktoré teraz tvorí 60 % času stráveného na Facebooku a Instagrame, reklamy vo formáte Reels ponúkajú značkám jedinečnú príležitosť osloviť zákazníkov tam, kde sú najviac zapojení.

Zdroj: Meta

Meta zdôrazňuje tri kľúčové kreatívne princípy, ktoré maximalizujú účinnosť Reels Ads:

  1. Myslieť vertikálne: Reklamy vo formáte 9:16 majú lepšie výsledky.
  2. Staviť na zvuk: Videá so zvukom dosahujú vyššiu úroveň zapojenia.
  3. Dodržiavanie bezpečnej zóny: Kreatívne prvky v reklame by mali byť viditeľné a účinné v rozhraní Reels. „Safe zone“ je priestor vo videu, kde sa obsah nebude prekrývať s používateľským rozhraním aplikácie, ako sú ovládacie či grafické prvky alebo titulky.
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Podľa údajov spoločnosti Meta používanie týchto kreatívnych zásad vedie k o 34 % nižším nákladom na výsledok (CPR) v porovnaní s obrazovými reklamami a až dvojnásobne vyššej distribúcii v rámci umiestnenia Reels.

Kampane s optimalizovanými kreatívnymi prvkami zaznamenali 68 % distribúcie naprieč Feed, Stories a Reels, čo potvrdzuje ich účinnosť.

Už viete, ako využijete Reels Ads na podporu svojej značky?

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn poukázal na medzeru vo výkonnosti B2B reklám. Zavádza nové riešenia
2 min. čítanie

LinkedIn poukázal na medzeru vo výkonnosti B2B reklám. Zavádza nové riešenia

LinkedIn zistil, že 81 % B2B reklám nie je schopných zachytiť dostatočnú pozornosť alebo vyvolať zapamätateľnosť. Platforma predstavuje nový výskum preferencií zákazníkov spolu s rozšírenými možnosťami pre live eventy a vylepšenými funkciami LinkedIn Accelerate. Tieto inovácie zahŕňajú AI video reklamy a nové ciele kampaní.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+