2 min. čítanie

Videá si získali pozornosť zákazníkov. Ako to využiť v Reels Ads?

Meta chce dokázať svoju silu v podpore rastu biznisu. Tvrdí, že formát Reels dokáže využiť kreativitu, čím sa z neho stáva silný nástroj ako sa spojiť so spotrebiteľmi. Je pravda, že s viac ako 3,5 miliardami zdieľaných Reels denne na Facebooku a Instagrame sa krátke videá stali kľúčovým prvkom pre zapojenie. Až 50 % času stráveného na Instagrame totiž patrí sledovaniu Reels. Takže ako ich využiť naplno?

Videá si získali pozornosť zákazníkov. Ako to využiť v Reels Ads?
Zdroj: Meta

Dokument Catalyzing Connections od spoločnosti Meta hovorí o tom, že až 87 % používateľov z generácie Z začalo sledovať nejakú značku po tom, ako si pozreli jej Reel. 80 % dokonca uskutočnilo po jeho sledovaní nákup. To jasne poukazuje na dôležitosť video obsahu pri ovplyvňovaní spotrebiteľského správania.

S rastúcim podielom videa, ktoré teraz tvorí 60 % času stráveného na Facebooku a Instagrame, reklamy vo formáte Reels ponúkajú značkám jedinečnú príležitosť osloviť zákazníkov tam, kde sú najviac zapojení.

Zdroj: Meta

Meta zdôrazňuje tri kľúčové kreatívne princípy, ktoré maximalizujú účinnosť Reels Ads:

  1. Myslieť vertikálne: Reklamy vo formáte 9:16 majú lepšie výsledky.
  2. Staviť na zvuk: Videá so zvukom dosahujú vyššiu úroveň zapojenia.
  3. Dodržiavanie bezpečnej zóny: Kreatívne prvky v reklame by mali byť viditeľné a účinné v rozhraní Reels. „Safe zone“ je priestor vo videu, kde sa obsah nebude prekrývať s používateľským rozhraním aplikácie, ako sú ovládacie či grafické prvky alebo titulky.
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Podľa údajov spoločnosti Meta používanie týchto kreatívnych zásad vedie k o 34 % nižším nákladom na výsledok (CPR) v porovnaní s obrazovými reklamami a až dvojnásobne vyššej distribúcii v rámci umiestnenia Reels.

Kampane s optimalizovanými kreatívnymi prvkami zaznamenali 68 % distribúcie naprieč Feed, Stories a Reels, čo potvrdzuje ich účinnosť.

Už viete, ako využijete Reels Ads na podporu svojej značky?

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+