Dokument Catalyzing Connections od spoločnosti Meta hovorí o tom, že až 87 % používateľov z generácie Z začalo sledovať nejakú značku po tom, ako si pozreli jej Reel. 80 % dokonca uskutočnilo po jeho sledovaní nákup. To jasne poukazuje na dôležitosť video obsahu pri ovplyvňovaní spotrebiteľského správania.
S rastúcim podielom videa, ktoré teraz tvorí 60 % času stráveného na Facebooku a Instagrame, reklamy vo formáte Reels ponúkajú značkám jedinečnú príležitosť osloviť zákazníkov tam, kde sú najviac zapojení.
Meta zdôrazňuje tri kľúčové kreatívne princípy, ktoré maximalizujú účinnosť Reels Ads:
- Myslieť vertikálne: Reklamy vo formáte 9:16 majú lepšie výsledky.
- Staviť na zvuk: Videá so zvukom dosahujú vyššiu úroveň zapojenia.
- Dodržiavanie bezpečnej zóny: Kreatívne prvky v reklame by mali byť viditeľné a účinné v rozhraní Reels. „Safe zone“ je priestor vo videu, kde sa obsah nebude prekrývať s používateľským rozhraním aplikácie, ako sú ovládacie či grafické prvky alebo titulky.
Podľa údajov spoločnosti Meta používanie týchto kreatívnych zásad vedie k o 34 % nižším nákladom na výsledok (CPR) v porovnaní s obrazovými reklamami a až dvojnásobne vyššej distribúcii v rámci umiestnenia Reels.
Kampane s optimalizovanými kreatívnymi prvkami zaznamenali 68 % distribúcie naprieč Feed, Stories a Reels, čo potvrdzuje ich účinnosť.
Už viete, ako využijete Reels Ads na podporu svojej značky?