
Stratégia spoločnosti potvrdzuje súčasný trend
Prechod značky Victoria’s Secret do Amazonu je symbolom dynamiky, s ktorou sa dnes stretáva mnoho maloobchodných predajcov. Značky, ktoré roky fungovali výlučne prostredníctvom priameho predaja spotrebiteľom – vo vlastných predajniach a na vlastných webových stránkach – sa snažia nadviazať partnerstvo s veľkými predajcami, ako je Target, alebo obchodnými domami, ako Nordstrom. To všetko preto, aby mohli ponúkať svoje výrobky cez ďalšie predajné kanály.
Greg Unis, CEO divízie krásy Victoria’s Secret, vysvetľuje: “Prostredníctvom prieskumu a spätnej väzby sme od zákazníkov vyrozumeli, že spotrebitelia chcú nakupovať produkty Victoria’s Secret Beauty v obchode Amazon. Ide o prirodzené rozšírenie predajného kanála, aby sme mohli pokračovať v raste nášho kozmetického biznisu a osloviť zákazníkov na miestach, ktoré majú radi. Budeme predávať 120 produktov vrátane parfumov, krémov, pleťových vôd a peelingov. “
Sekcia Victoria’s Secret Beauty vsadila na jednoduchosť
Victoria’s Secret prichádza s ponukou kozmetiky a toto rozhodnutie zdôvodňuje jednoduchosťou predaja. “Z logistického hľadiska bolo pre Victoria’s jednoduchšie predávať kozmetiku namiesto intímneho oblečenia. V prípade pleťových vôd a parfumov nie je potrebné rozlišovať rôzne veľkosti a predaj má rýchlejší spád.”
Ako Unis vysvetlil vo svojom vyhlásení, spotrebitelia prichádzajú na Amazon a hľadajú tovar Victoria’s Secret. V súčasnosti je možné zakúpiť si produkty značiek Victoria’s Secret a PINK Beauty vrátane vôní Bombshell, Tease, Cool & Bright, Love a Heavenly.
Podľa správy pre investorov dosiahol predaj kozmetiky vo fiškálnom roku 2021 približne 900 miliónov USD, čo predstavuje približne 15 % celkových tržieb spoločnosti v rámci severnej Ameriky. Spoločnosť verí, že spolupráca s Amazon tieto čísla posunie ďalej a zvýši povedomie o divízií krásy, ktoré je v porovnaní s jej spodnou bielizňou stále “relatívne nízke”.