
Marketplace VS&Co-Lab je k dispozícii na webovej stránke predajcu a v súčasnosti obsahuje 19 značiek, z ktorých tri tretiny založili, vlastnia alebo vedú ženy.
Victoria’s Secret reaguje na dlhodobú kritiku
Spoločnosť Victoria’s Secret je dlhodobo kritizovaná za nedostatočné začlenenie do sveta módy. Minulý rok zaznamenala pokles predaja, zatvorila 50 obchodov a takmer zbankrotovala. Spoločnosť sa v rámci rebrandingu zamerala na inklúziu a predstavila odevy a doplnky, ktoré sa hodia pre osoby všetkých tvarov a veľkostí. Rozmanitosť zaviedla aj na svojich prehliadkových mólach a v katalógoch. Toto úsilie je v súlade s novým marketingovým prístupom značky, ktorý sa zameriava na posilnenie postavenia žien a inklúziu.
Z 19 značiek intímneho oblečenia, životného štýlu a plaviek, ktoré sú pri spustení sekcie VS&Co-Lab na VictoriasSecret.com, 75 % založili, vlastnia alebo vedú ženy. Sekcia vyzdvihuje príbehy značiek a podnikov, z ktorých viaceré vlastnia černošky. Výrobky sa predávajú spolu so základnými radmi Victoria’s Secret, Beauty a Pink.
Medzi predstavené značky patria plavky Buki Ade, tvarovacie oblečenie Leonisa a značka plus-size intímneho oblečenia Mindd. V ponuke sú aj Frankies Bikini a For Love & Lemons, v ktorých má Victoria’s Secret menšinový podiel.
Nové postavenie žien v elektronickom biznise
Poslaním spoločnosti VS&Co-Lab je poskytnúť platformu pre menšie značky, aby sa podelili o svoju víziu, prispeli k rozmanitosti a viedli k novej generácii podnikov vlastnených ženami, ktoré môžu formovať elektronický obchod a podporovať finančné začlenenie.
Patti Cazzato, vedúca oddelenia nových podnikov, uviedla, že ženy tvoria takmer 90 % zamestnancov predajní, a teda je povinnosťou spoločnosti Victoria’s Secret podporovať ženy. “Vychádzame v ústrety zákazníčkam tam, kde sú, a zároveň spolupracujeme s malými podnikmi, aby sme podporili ekonomické posilnenie žien a ľudí rôznej farby pleti,” povedala.