2 min. čítanie

Vianočné tipy pre e-shopárov

Aj napriek tomu, že vaše vianočné kampane sú už v plnom prúde, máme pre vás zopár overených tipov, ktoré dokážete zrealizovať v priebehu pár minút. Nech sa páči, inšpirujte sa :)

Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk
Vianočné tipy pre e-shopárov

Tipy na darčeky 

Veľmi dobre fungujú umiestnené aj priamo v menu vášho e-shopu:

Alebo ako vyskakovacie okno:

Pripraviť si môžete aj samostatné podstránky, ktoré využijete počas celého roka (napr. aj na Valentína):

inšpirácia z webu bunt.sk

Prípadne vytvorte rovno kategórie produktov:

inšprácia z webu jutro.sk

Články s radami na výber vianočných darčekov sú skvelým contentom nielen na samotný web, blog a newsletter, ale aj na sociálne siete.

Vedeli ste, že…?

Zvýšiť dohladateľnosť vašich produktov aj počas vianočnej sezóny pomôže optimalizácia obrázkov na webe? Ak máte možnosť, vyplňte alt k obrázkom a nezabudnite ani na SEO pre obrázky v jazykovej verzii.

Ak sa popri optimalizácii obrázkov rozhodnete pre masívnejšiu úpravu textov, nezabudnite cez Google Search Console požiadať o reindexáciu stránky. V nasledujúcej sezóne vám tento krok výrazne pomôže. Ďalší skvelý pomocník pre obrázkové SEO je Google Analytics.

Redesign e-shopu zvyšuje tržby

Asi sa zhodneme, že návrh a kódovanie nového webdizajnu by ste pred sviatkami nestihli. 

Stále však existuje možnosť, ako môžete pomerne rýchlo, jednoducho a vo väčšine prípadov bez zbytočných poplatkov zmeniť e-shop šablónu na konverznejšiu. Ak ste svoj e-shop vytvorili cez e-shopové riešenie na prenájom, v administrácii by ste mali mať k dispozícii viacero webdizajnových šablón. 

ukážka e-shop šablóny 

Newsletter

Existujúca zákaznícka databáza vám ušetrí množstvo financií, ktoré môžete efektívne využiť v rámci platených kampaní. Dobre pripravený newsletter doplnený o zľavové certifikáty podnieti zákazníkov k opakovaným nákupom.

Dôležité je posielať newsletter rozumne. Nie atakovať každú chvíľu s nerelevantnými ponukami a rozladeným webdizajnom.

Newsletter posielajte bez chýb, dajte si tú námahu aj v prípade, že vo svojom e-shope máte SK a CZ jazykovú verziu, aby v každej verzii boli preložené aj buttony s výzvou k akcii:

Pre svoje e-mailingové kampane si vyberte spoľahlivý mailingový nástroj, neodosielajte ich hromadne cez poštového klienta. Tieto marketingové aplikácie kvantum e-mailov efektívne rozložia na jednotlivé servery tak, aby nedošlo k zbytočným komplikáciám.

Rovnakým spôsobom môžete svoj e-shop pripraviť na Mikuláša, silvestrovské oslavy či Valentín.

Prajeme vám úspešnú vianočnú sezónu 2022 a budeme radi, ak k našim tipov pridáte do komentárov tie svoje 🙂

Zdieľať článok
Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk

Pre klientov BiznisWebu pripravujem články s tipmi pre podnikanie na internete, rozhovory o trendoch v digitálnom marketingu, prezentujem novinky v našom CMS FLOX a spravujem našu FB poradňu.

Tento článok ti prináša

BiznisWeb

BiznisWeb.sk je systém určený na rýchle vytvorenie e-shopu alebo webstránky. Ponúka množstvo funkcií, podrobnú nápovedu a ochotný support. Umožňuje vytvorenie vlastného e-shopu rýchlo a lacno. BiznisWeb.sk je moderný a plne funkčný CMS systém, ktorý sa pravidelne aktualizuje.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+