2 min. čítanie

Vianočné tipy pre e-shopárov

Aj napriek tomu, že vaše vianočné kampane sú už v plnom prúde, máme pre vás zopár overených tipov, ktoré dokážete zrealizovať v priebehu pár minút. Nech sa páči, inšpirujte sa :)

Jana Kvasnicová Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk
Vianočné tipy pre e-shopárov

Tipy na darčeky 

Veľmi dobre fungujú umiestnené aj priamo v menu vášho e-shopu:

Alebo ako vyskakovacie okno:

Pripraviť si môžete aj samostatné podstránky, ktoré využijete počas celého roka (napr. aj na Valentína):

inšpirácia z webu bunt.sk

Prípadne vytvorte rovno kategórie produktov:

inšprácia z webu jutro.sk

Články s radami na výber vianočných darčekov sú skvelým contentom nielen na samotný web, blog a newsletter, ale aj na sociálne siete.

Vedeli ste, že…?

Zvýšiť dohladateľnosť vašich produktov aj počas vianočnej sezóny pomôže optimalizácia obrázkov na webe? Ak máte možnosť, vyplňte alt k obrázkom a nezabudnite ani na SEO pre obrázky v jazykovej verzii.

Ak sa popri optimalizácii obrázkov rozhodnete pre masívnejšiu úpravu textov, nezabudnite cez Google Search Console požiadať o reindexáciu stránky. V nasledujúcej sezóne vám tento krok výrazne pomôže. Ďalší skvelý pomocník pre obrázkové SEO je Google Analytics.

Redesign e-shopu zvyšuje tržby

Asi sa zhodneme, že návrh a kódovanie nového webdizajnu by ste pred sviatkami nestihli. 

Stále však existuje možnosť, ako môžete pomerne rýchlo, jednoducho a vo väčšine prípadov bez zbytočných poplatkov zmeniť e-shop šablónu na konverznejšiu. Ak ste svoj e-shop vytvorili cez e-shopové riešenie na prenájom, v administrácii by ste mali mať k dispozícii viacero webdizajnových šablón. 

ukážka e-shop šablóny 

Newsletter

Existujúca zákaznícka databáza vám ušetrí množstvo financií, ktoré môžete efektívne využiť v rámci platených kampaní. Dobre pripravený newsletter doplnený o zľavové certifikáty podnieti zákazníkov k opakovaným nákupom.

Dôležité je posielať newsletter rozumne. Nie atakovať každú chvíľu s nerelevantnými ponukami a rozladeným webdizajnom.

Newsletter posielajte bez chýb, dajte si tú námahu aj v prípade, že vo svojom e-shope máte SK a CZ jazykovú verziu, aby v každej verzii boli preložené aj buttony s výzvou k akcii:

Pre svoje e-mailingové kampane si vyberte spoľahlivý mailingový nástroj, neodosielajte ich hromadne cez poštového klienta. Tieto marketingové aplikácie kvantum e-mailov efektívne rozložia na jednotlivé servery tak, aby nedošlo k zbytočným komplikáciám.

Rovnakým spôsobom môžete svoj e-shop pripraviť na Mikuláša, silvestrovské oslavy či Valentín.

Prajeme vám úspešnú vianočnú sezónu 2022 a budeme radi, ak k našim tipov pridáte do komentárov tie svoje 🙂

Zdieľať článok
Jana Kvasnicová
Content a Account Manager BiznisWeb.sk

Pre klientov BiznisWebu pripravujem články s tipmi pre podnikanie na internete, rozhovory o trendoch v digitálnom marketingu, prezentujem novinky v našom CMS FLOX a spravujem našu FB poradňu.

Tento článok ti prináša

BiznisWeb

BiznisWeb.sk je systém určený na rýchle vytvorenie e-shopu alebo webstránky. Ponúka množstvo funkcií, podrobnú nápovedu a ochotný support. Umožňuje vytvorenie vlastného e-shopu rýchlo a lacno. BiznisWeb.sk je moderný a plne funkčný CMS systém, ktorý sa pravidelne aktualizuje.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?
6 min. čítanie

Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?

Ako veľmi dáme na zľavy v e-shopoch? A ako veľmi dávajú zľavy samotné e-shopy? Na to sa pozrela nová štúdia pod vedením Jaroslava Janíčka v rámci projektu Ďekovačka. Do prieskumu sa zapojilo viac ako 200 slovenských e-shopov. Výsledky odhalili zaujímavé informácie o tom, ako zľavy v online obchodoch fungujú.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+