Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý

Dve tretiny spotrebiteľov v Spojenom kráľovstve dennodenne prichádza do kontaktu so značkami online, no až 88 % z nich uvádza, že len polovica alebo menej obsahu, ktorý dostávajú, je pre nich relevantná. Tieto údaje sú výsledkom prieskumu od platformy Treasure Data, ktorý poukázal na významný nedostatok presného cielenia zo strany značiek na základe údajov.

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý
Zdroj: Depositphotos

Zistenia z prieskumu poukazujú na to, že značky čelia riziku straty cenných zákazníkov, keďže 41 % spotrebiteľov by v prípade zhoršenia zákazníckej skúsenosti premýšľalo o zmene obľúbených značiek. Napriek tomu viac ako tri štvrtiny vedúcich pracovníkov stále tvrdia, že zákazníci im dôverujú v oblasti osobných údajov.

Zároveň však 40 % vrcholových manažérov predpovedá problémy s dôverou spotrebiteľov v nasledujúcich 12 mesiacoch ako jednu z najväčších prekážok v oblasti porozumenia zákazníkom. Obavy o bezpečnosť údajov ešte prehĺbia tento problém, pričom takmer dve tretiny vedúcich pracovníkov uviedlo, že ich organizácia zažila únik údajov.

S ohľadom na ochranu údajov je 54 % spotrebiteľov pripravených prejsť k inej značke, ak by došlo k porušeniu ochrany údajov. Andrew Stephenson, riaditeľ marketingu spoločnosti Treasure Data, zdôraznil dôležitosť efektívneho a bezpečného využívania údajov zo strany značiek, ktoré by mali využívať svoje údaje tak, aby získali dôveru zákazníkov v dobách narastajúcej inflácie.

Prieskum spoločnosti Treasure Data vychádzal z dvoch prieskumov, ktoré uskutočnila spoločnosť Opinium. V prvom sa uskutočnil prieskum na národne reprezentatívnych vzorkách 2 000 dospelých z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (polu 6 000 respondentov). Údaje sa zbierali od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Druhý prieskum sa týkal 500 vedúcich pracovníkov s rozhodovacími právomocami v B2C spoločnostiach s viac ako 2 zamestnancami z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (spolu 1 500 respondentov). Prieskum prebiehal v období od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+