2 min. čítanie

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý

Dve tretiny spotrebiteľov v Spojenom kráľovstve dennodenne prichádza do kontaktu so značkami online, no až 88 % z nich uvádza, že len polovica alebo menej obsahu, ktorý dostávajú, je pre nich relevantná. Tieto údaje sú výsledkom prieskumu od platformy Treasure Data, ktorý poukázal na významný nedostatok presného cielenia zo strany značiek na základe údajov.

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý
Zdroj: Depositphotos

Zistenia z prieskumu poukazujú na to, že značky čelia riziku straty cenných zákazníkov, keďže 41 % spotrebiteľov by v prípade zhoršenia zákazníckej skúsenosti premýšľalo o zmene obľúbených značiek. Napriek tomu viac ako tri štvrtiny vedúcich pracovníkov stále tvrdia, že zákazníci im dôverujú v oblasti osobných údajov.

Zároveň však 40 % vrcholových manažérov predpovedá problémy s dôverou spotrebiteľov v nasledujúcich 12 mesiacoch ako jednu z najväčších prekážok v oblasti porozumenia zákazníkom. Obavy o bezpečnosť údajov ešte prehĺbia tento problém, pričom takmer dve tretiny vedúcich pracovníkov uviedlo, že ich organizácia zažila únik údajov.

S ohľadom na ochranu údajov je 54 % spotrebiteľov pripravených prejsť k inej značke, ak by došlo k porušeniu ochrany údajov. Andrew Stephenson, riaditeľ marketingu spoločnosti Treasure Data, zdôraznil dôležitosť efektívneho a bezpečného využívania údajov zo strany značiek, ktoré by mali využívať svoje údaje tak, aby získali dôveru zákazníkov v dobách narastajúcej inflácie.

Prieskum spoločnosti Treasure Data vychádzal z dvoch prieskumov, ktoré uskutočnila spoločnosť Opinium. V prvom sa uskutočnil prieskum na národne reprezentatívnych vzorkách 2 000 dospelých z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (polu 6 000 respondentov). Údaje sa zbierali od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Druhý prieskum sa týkal 500 vedúcich pracovníkov s rozhodovacími právomocami v B2C spoločnostiach s viac ako 2 zamestnancami z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (spolu 1 500 respondentov). Prieskum prebiehal v období od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge
3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+