Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý

Dve tretiny spotrebiteľov v Spojenom kráľovstve dennodenne prichádza do kontaktu so značkami online, no až 88 % z nich uvádza, že len polovica alebo menej obsahu, ktorý dostávajú, je pre nich relevantná. Tieto údaje sú výsledkom prieskumu od platformy Treasure Data, ktorý poukázal na významný nedostatok presného cielenia zo strany značiek na základe údajov.

Varovný prst z Veľkej Británie: 88 % spotrebiteľov považuje obsah za nezaujímavý
Zdroj: Depositphotos

Zistenia z prieskumu poukazujú na to, že značky čelia riziku straty cenných zákazníkov, keďže 41 % spotrebiteľov by v prípade zhoršenia zákazníckej skúsenosti premýšľalo o zmene obľúbených značiek. Napriek tomu viac ako tri štvrtiny vedúcich pracovníkov stále tvrdia, že zákazníci im dôverujú v oblasti osobných údajov.

Zároveň však 40 % vrcholových manažérov predpovedá problémy s dôverou spotrebiteľov v nasledujúcich 12 mesiacoch ako jednu z najväčších prekážok v oblasti porozumenia zákazníkom. Obavy o bezpečnosť údajov ešte prehĺbia tento problém, pričom takmer dve tretiny vedúcich pracovníkov uviedlo, že ich organizácia zažila únik údajov.

S ohľadom na ochranu údajov je 54 % spotrebiteľov pripravených prejsť k inej značke, ak by došlo k porušeniu ochrany údajov. Andrew Stephenson, riaditeľ marketingu spoločnosti Treasure Data, zdôraznil dôležitosť efektívneho a bezpečného využívania údajov zo strany značiek, ktoré by mali využívať svoje údaje tak, aby získali dôveru zákazníkov v dobách narastajúcej inflácie.

Prieskum spoločnosti Treasure Data vychádzal z dvoch prieskumov, ktoré uskutočnila spoločnosť Opinium. V prvom sa uskutočnil prieskum na národne reprezentatívnych vzorkách 2 000 dospelých z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (polu 6 000 respondentov). Údaje sa zbierali od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Druhý prieskum sa týkal 500 vedúcich pracovníkov s rozhodovacími právomocami v B2C spoločnostiach s viac ako 2 zamestnancami z Francúzska, USA a Spojeného kráľovstva (spolu 1 500 respondentov). Prieskum prebiehal v období od 25. septembra do 4. októbra 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+