2 min. čítanie

V Snapchate, TikToku, AdColony, na Twitteri či na Spotify čakajú stovky tisíc návštevníkov pre váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našom kresle v minulosti sedel. Pracuje ako Sales Director pre spoločnosť Httpool, ktorá zastrešuje reklamu na rôznych platformách. V najnovšom rozhovore nám okrem iného porozprával, akým spôsobom sa dajú využiť Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify alebo AdColony využiť pre propagáciu vašich e-shopov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 02:08 Ktoré z týchto platforiem sú vhodné pre performance a ktoré pre branding?
    • 03:48 Ako funguje obchodný model Httpool a aké výhody pre klientov ponúka?
    • 05:49 Ktorá zo spomínaných platforiem má na Slovensku a v Čechách najväčší zásah?
    • 08:41 Ako sa meria reklama na Spotify?
    • 10:21 Ako je to s kreatívou na platformách ako Snapchat, Twitter či AdColony?
    • 12:35 Akým spôsobom sa platí reklama na jednotlivých platformách a aké sú ceny?
    • 15:35 Je Twitter stále lacnou platformou pre reklamu?
    • 16:17 Ako sa nakupuje reklama na TikToku a ako funguje formát TopView?
    • 19:17 Môže si slovenský e-shop v zahraničí kúpiť reklamu na TikToku v inej krajine?
    • 21:20 Aký support dáva Httpool svojim klientom?
    • 22:58 Čo môžu klienti Httpool očakávať výhľadovo do budúcnosti?

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Httpool

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok