1 min. čítanie

V Snapchate, TikToku, AdColony, na Twitteri či na Spotify čakajú stovky tisíc návštevníkov pre váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našom kresle v minulosti sedel. Pracuje ako Sales Director pre spoločnosť Httpool, ktorá zastrešuje reklamu na rôznych platformách. V najnovšom rozhovore nám okrem iného porozprával, akým spôsobom sa dajú využiť Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify alebo AdColony využiť pre propagáciu vašich e-shopov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 02:08 Ktoré z týchto platforiem sú vhodné pre performance a ktoré pre branding?
    • 03:48 Ako funguje obchodný model Httpool a aké výhody pre klientov ponúka?
    • 05:49 Ktorá zo spomínaných platforiem má na Slovensku a v Čechách najväčší zásah?
    • 08:41 Ako sa meria reklama na Spotify?
    • 10:21 Ako je to s kreatívou na platformách ako Snapchat, Twitter či AdColony?
    • 12:35 Akým spôsobom sa platí reklama na jednotlivých platformách a aké sú ceny?
    • 15:35 Je Twitter stále lacnou platformou pre reklamu?
    • 16:17 Ako sa nakupuje reklama na TikToku a ako funguje formát TopView?
    • 19:17 Môže si slovenský e-shop v zahraničí kúpiť reklamu na TikToku v inej krajine?
    • 21:20 Aký support dáva Httpool svojim klientom?
    • 22:58 Čo môžu klienti Httpool očakávať výhľadovo do budúcnosti?

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Httpool

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)
1 min. čítanie

Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)

Pri výbere správnych ľudí na akúkoľvek pozíciu je to častokrát veľmi náročné. Viacero kôl pohovorov, testovacie zadanie a nakoniec prijmete človeka, ktorého po týždni musíte vyhodiť. Preto je výberové konanie extrémne dôležité. Ako zvoliť správnu stratégiu pri hajrovaní nových ľudí, v čom vám vie pomôcť profesionálne testovanie pred náborom a či má zmysel aj priebežne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+