Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

V najnovšej kampani spoločnosti Focus si zahrajú jej zamestnanci

Spoločnosť Fokus Optik spúšťa novú kampaň, ktorej tvárou sú skutoční zamestnanci. Zákazníkom chce ukázať, že za produktom stoja konkrétni ľudia a konkrétne tváre.

V najnovšej kampani spoločnosti Focus si zahrajú jej zamestnanci

Kampaň s osobným rozmerom

Spoločnosť Fokus Optik pri príležitosti osláv 75 rokov svojho pôsobenia spúšťa novú kampaň, v ktorej vystupujú skutoční zamestnanci spoločnosti. Cieľom je priblížiť sa k zákazníkom, budovať dôveru v značku a predstaviť konkrétne tváre a príbeh spoločnosti.

“V spoločnosti Fokus Optik sme hrdí na časom overené odborné znalosti a individuálny prístup. Teraz však chceme ísť ešte ďalej a okrem odborných znalostí by sme radi predstavili, kto a čo sú optiky Fokus,” hovorí Tomáš Schuchmann, riaditeľ marketingu a e-commerce siete optík Fokus.

Kampaň predstavuje rôzne podoby lásky

“Napríklad do aktuálnej kampane, ktorá predstavuje rôzne podoby lásky, sme zapojili kolegov z Česka a Slovenska od marketingu cez predaj až po výrobu. Budete tak mať možnosť spoznať ľudí, ktorí sa starajú o výrobu vašich okuliarov, alebo aj psa Merlota, ktorý je verným spoločníkom našich kolegov nielen doma, ale aj v našich kanceláriách. V tomto koncepte budeme pokračovať počas celého roka, čo nám umožní predstaviť vám viac našich skvelých kolegov,” dodáva Schumann.

zdroj: Focus

Spoločnosť uviedla, že najnovšia kampaň bude k videniu online, na predajných miestach a dočkáme sa aj outdoorovej reklamy. “Naším cieľom je dokázať zákazníkovi, že za odbornosťou a tradíciou stoja konkrétni ľudia a konkrétne tváre,” vysvetľuje Schuchman. 

Sieť Fokus oslavuje 75 rokov od svojej prvej zmienky v roku 1948. Dnes má 160 pobočiek v Českej republike a na Slovensku, viac ako 800 odborných zamestnancov a ročne obslúži 200 000 zákazníkov.

credit: MediaGuru

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?
3 min. čítanie

Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?

Rozšírená realita, virtuálna realita a živé vysielanie môžu značkám pomôcť zvýšiť príťažlivosť a zlepšiť online nakupovanie. Pre budúcnosť e-commerce bude dôležité sledovať a využívať nové technológie, aby sa zlepšila zákaznícka skúsenosť a prilákali noví zákazníci.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+