
Kampaň s osobným rozmerom
Spoločnosť Fokus Optik pri príležitosti osláv 75 rokov svojho pôsobenia spúšťa novú kampaň, v ktorej vystupujú skutoční zamestnanci spoločnosti. Cieľom je priblížiť sa k zákazníkom, budovať dôveru v značku a predstaviť konkrétne tváre a príbeh spoločnosti.
“V spoločnosti Fokus Optik sme hrdí na časom overené odborné znalosti a individuálny prístup. Teraz však chceme ísť ešte ďalej a okrem odborných znalostí by sme radi predstavili, kto a čo sú optiky Fokus,” hovorí Tomáš Schuchmann, riaditeľ marketingu a e-commerce siete optík Fokus.
Kampaň predstavuje rôzne podoby lásky
“Napríklad do aktuálnej kampane, ktorá predstavuje rôzne podoby lásky, sme zapojili kolegov z Česka a Slovenska od marketingu cez predaj až po výrobu. Budete tak mať možnosť spoznať ľudí, ktorí sa starajú o výrobu vašich okuliarov, alebo aj psa Merlota, ktorý je verným spoločníkom našich kolegov nielen doma, ale aj v našich kanceláriách. V tomto koncepte budeme pokračovať počas celého roka, čo nám umožní predstaviť vám viac našich skvelých kolegov,” dodáva Schumann.

zdroj: Focus
Spoločnosť uviedla, že najnovšia kampaň bude k videniu online, na predajných miestach a dočkáme sa aj outdoorovej reklamy. “Naším cieľom je dokázať zákazníkovi, že za odbornosťou a tradíciou stoja konkrétni ľudia a konkrétne tváre,” vysvetľuje Schuchman.
Sieť Fokus oslavuje 75 rokov od svojej prvej zmienky v roku 1948. Dnes má 160 pobočiek v Českej republike a na Slovensku, viac ako 800 odborných zamestnancov a ročne obslúži 200 000 zákazníkov.
credit: MediaGuru