2 min. čítanie

V najnovšej kampani spoločnosti Focus si zahrajú jej zamestnanci

Spoločnosť Fokus Optik spúšťa novú kampaň, ktorej tvárou sú skutoční zamestnanci. Zákazníkom chce ukázať, že za produktom stoja konkrétni ľudia a konkrétne tváre.

V najnovšej kampani spoločnosti Focus si zahrajú jej zamestnanci

Kampaň s osobným rozmerom

Spoločnosť Fokus Optik pri príležitosti osláv 75 rokov svojho pôsobenia spúšťa novú kampaň, v ktorej vystupujú skutoční zamestnanci spoločnosti. Cieľom je priblížiť sa k zákazníkom, budovať dôveru v značku a predstaviť konkrétne tváre a príbeh spoločnosti.

„V spoločnosti Fokus Optik sme hrdí na časom overené odborné znalosti a individuálny prístup. Teraz však chceme ísť ešte ďalej a okrem odborných znalostí by sme radi predstavili, kto a čo sú optiky Fokus,“ hovorí Tomáš Schuchmann, riaditeľ marketingu a e-commerce siete optík Fokus.

Kampaň predstavuje rôzne podoby lásky

„Napríklad do aktuálnej kampane, ktorá predstavuje rôzne podoby lásky, sme zapojili kolegov z Česka a Slovenska od marketingu cez predaj až po výrobu. Budete tak mať možnosť spoznať ľudí, ktorí sa starajú o výrobu vašich okuliarov, alebo aj psa Merlota, ktorý je verným spoločníkom našich kolegov nielen doma, ale aj v našich kanceláriách. V tomto koncepte budeme pokračovať počas celého roka, čo nám umožní predstaviť vám viac našich skvelých kolegov,“ dodáva Schumann.

zdroj: Focus

Spoločnosť uviedla, že najnovšia kampaň bude k videniu online, na predajných miestach a dočkáme sa aj outdoorovej reklamy. „Naším cieľom je dokázať zákazníkovi, že za odbornosťou a tradíciou stoja konkrétni ľudia a konkrétne tváre,“ vysvetľuje Schuchman. 

Sieť Fokus oslavuje 75 rokov od svojej prvej zmienky v roku 1948. Dnes má 160 pobočiek v Českej republike a na Slovensku, viac ako 800 odborných zamestnancov a ročne obslúži 200 000 zákazníkov.

credit: MediaGuru

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch
3 min. čítanie

Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch

Zľava, pocit viny, impulzívne nákupy a rozdiely medzi generáciami. Nový prieskum Heureky ukazuje, že správanie spotrebiteľov sa mení nielen podľa veku a príjmu, ale aj podľa psychologických vzorcov. Zľava predáva, ale nie vždy preto, že by cena bola skutočne výhodnejšia. Často len dá zákazníkovi pocit, že sa rozhodol správne – a práve to je pre […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge