2 min. čítanie

V minulosti žalovali štát, teraz zatvárajú predajne

Predajne svetovej módnej značky Tommy Hilfiger sa potichu vytratili z viacerých obchodných centier. Firma totiž od začiatku roka redukuje sieť obchodov.

V minulosti žalovali štát, teraz zatvárajú predajne

Predajne svetovej módnej značky Tommy Hilfiger sa potichu vytratili z viacerých obchodných centier. Firma totiž od začiatku roka redukuje sieť obchodov. Od začiatku roka 2023, ako informuje Index, zrušili prevádzky v bratislavských obchodných centrách Aupark, Vivo a taktiež predajňu v nitrianskom centre Mlyny. 

Nedošlo k dohode s obchodnými centrami

Značku na Slovensku zastrešuje skupina Denim. Firma tieto kroky zdôvodňuje optimalizáciou siete a taktiež prispôsobením sa novým nákupným zvykom kupujúcich. „V niektorých obchodných centrách nedošlo k dohode s prenajímateľom po indexácii (zvýšení) nájmov a navyšovaní poplatkov za služby a energie, preto bola v súlade s plánom optimalizácie ich činnosť pozastavená,“  vysvetlil pre INDEX Ondrej Konečný, majiteľ spoločnosti Denim Retail, pod ktorú patria predajne v nákupných centrách

Spoločnosť informuje, že zákazníci, ktorí nakúpili v pobočkách v Bratislave či Nitre, môžu svoj tovar reklamovať aj inde. „Akúkoľvek reklamáciu je možné vybaviť aj prostredníctvom kontaktu cez eshop, emailom, telefonicky a v prípade potreby aj na sídle spoločnosti,“ dodal majiteľ spoločnosti Denim Retail.

Pripomeňme, že firma nedávno získala pozornosť aj žalobou na štát. Žiadala totiž odškodnenie kvôli povinnému zatvoreniu prevádzok počas pandémie. Sumu stanovila na dva milióny eur. Argumentovala tým, že oproti zahraničiu, na Slovensku štát nedostatočne pomáhal podnikateľom.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+