1 min. čítanie

V Česku spustili lifestylový web s obsahom, ktorý generuje AI

Projekt AI-radi.cz je lifestylový server, ktorého obsah generuje umelá inteligencia. 

V Česku spustili lifestylový web s obsahom, ktorý generuje AI

​​Projekt približuje umelú inteligenciu širšiemu publiku

Projekt AI-radi.cz je lifestylový server, ktorého obsah generuje umelá inteligencia. Zameriava sa predovšetkým na oddychový a nenáročný obsah. Vyskúšajte jeden z titulov magazínu: ”Umělá inteligence vtipkovala o Pražácích a Brňácích. Moc jí to nešlo”. Za projektom stojí vydavateľstvo Economia.

Cieľom projektu je priblížiť súčasný stav umelej inteligencie bežným používateľom, najmä čitateľom portálu Centrum.cz, a poukázať na jej silné a slabé stránky.

Obsah na AI-radi.cz je generovaný bežne dostupnými nástrojmi umelej inteligencie pod dohľadom ľudských novinárov. Každý materiál pred konečným zverejnením kontroluje a v prípade potreby upravuje ľudský novinár. Pod každým materiálom sa nachádza poznámka redaktora o tom, ako sa dospelo k výsledku a čo bolo prípadne potrebné zmeniť.

AI-radi.cz sa zameriava predovšetkým na lifestylový, odľahčený a nenáročný obsah, čím sa odlišuje od kvalitného spravodajstva, komentárov a analýz v tradičných tituloch vydavateľstva Economia. Prostredníctvom projektu AI-radi.cz chce mediálny dom otestovať reakcie používateľov na obsah generovaný umelou inteligenciou, ako aj prístup vyhľadávačov a reklamných klientov k takémuto obsahu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+