1 min. čítanie

V Česku spustili lifestylový web s obsahom, ktorý generuje AI

Projekt AI-radi.cz je lifestylový server, ktorého obsah generuje umelá inteligencia. 

V Česku spustili lifestylový web s obsahom, ktorý generuje AI

​​Projekt približuje umelú inteligenciu širšiemu publiku

Projekt AI-radi.cz je lifestylový server, ktorého obsah generuje umelá inteligencia. Zameriava sa predovšetkým na oddychový a nenáročný obsah. Vyskúšajte jeden z titulov magazínu: ”Umělá inteligence vtipkovala o Pražácích a Brňácích. Moc jí to nešlo”. Za projektom stojí vydavateľstvo Economia.

Cieľom projektu je priblížiť súčasný stav umelej inteligencie bežným používateľom, najmä čitateľom portálu Centrum.cz, a poukázať na jej silné a slabé stránky.

Obsah na AI-radi.cz je generovaný bežne dostupnými nástrojmi umelej inteligencie pod dohľadom ľudských novinárov. Každý materiál pred konečným zverejnením kontroluje a v prípade potreby upravuje ľudský novinár. Pod každým materiálom sa nachádza poznámka redaktora o tom, ako sa dospelo k výsledku a čo bolo prípadne potrebné zmeniť.

AI-radi.cz sa zameriava predovšetkým na lifestylový, odľahčený a nenáročný obsah, čím sa odlišuje od kvalitného spravodajstva, komentárov a analýz v tradičných tituloch vydavateľstva Economia. Prostredníctvom projektu AI-radi.cz chce mediálny dom otestovať reakcie používateľov na obsah generovaný umelou inteligenciou, ako aj prístup vyhľadávačov a reklamných klientov k takémuto obsahu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein