Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Úspešní podnikatelia v hlavnej úlohe jesennej kampane Shoptetu

Shoptet má k svojim zákazníkom veľmi blízko, a práve oni sú aj v centre jeho novej kampane.

Úspešní podnikatelia v hlavnej úlohe jesennej kampane Shoptetu

„V kampani upriamujeme pozornosť na to, ako Shoptet pomáha a zjednodušuje podnikanie jednotlivým e-shopárom. Rovnako ho môže zjednodušiť a pomôcť stovkám ďalším,“ hovorí Ivo Mrena, CMO Shoptetu, na ktorom funguje už viac ako 35 000 online obchodov.

Najlepšia reklama je spokojný klient

Shoptet touto kampaňou cieli primárne na ľudí zaujímajúcich sa o e-commerce a podnikanie ako také. Hlavným účinkujúcim kampane pritom nie je samotná firma či jej produkt, ale sú to ľudia, ktorí vďaka nemu rozbehli podnikanie. Priblíži divákom príbehy troch e-shopov – Loreen Label, Neonmars a Flexity.

„Hľadali sme úspešné e-shopy so zaujímavým produktom, ktoré sú súčasne aj vizuálne pútavé, poprípade reprezentujú určitú komunitu,“ vysvetľuje Ivo Mrena a dodáva, že do kampane jednoznačne chceli zapojiť aj ženy podnikateľky, čo sa im podarilo vďaka príbehu e-shopu Loreen Label.

 

Cieľom je povzbudiť aj ženy podnikateľky

„Na Shoptete funguje množstvo e-shopov, ktoré si založili ženy. Vďaka nášmu riešeniu premenili svoju záľubu na podnikanie, ktorým sa dokážu uživiť, alebo si privyrobiť k svojmu bežnému príjmu. Chceme všetky ženy, ktoré nad niečím podobným uvažujú, povzbudiť a inšpirovať,“ vysvetľuje Ivo Mrena.

Práve vlastný e-shop môže byť pre mnohé z nich ideálnym zamestnaním. Vďaka flexibilite ponúka väčšie možnosti napríklad počas materskej dovolenky.

Dva rôzne príbehy

Súčasťou kampane sú aj ďalší dvaja e-shopári. Každý s trochu odlišným príbehom, ktorým sa snaží osloviť odlišných potenciálnych klientov Shoptetu.

Zatiaľ čo Neonmars má od začiatku aj vlastnú kamennú prevádzku, v prípade Flexity ide o začiatok podnikania len cez e-shop. Majitelia oboch e-shopov vo videách zdôrazňujú jednoduchosť Shoptetu, ktorá je jeho najväčším benefitom.

Hlavným kanálom budú sociálne siete

Videá budú šírené predovšetkým prostredníctvom sociálnych sietí Youtube, Facebook a Instagram. Pôjde tak o klasickú platenú reklamu, ako aj o zdieľanie na kanáloch jednotlivých e-shopárov. Kampaň je podporená aj natívnymi výstupmi v médiách, ktorých súčasťou budú takisto videá.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Shoptet

Shoptet je platforma pre e-shopy, ktorá ponúka komplexné riešenia pre vytvorenie a správu internetových obchodov. Súčasťou ich služieb je aj podpora marketingu a možnosť automatizácie mnohých procesov. Shoptet je aktívny na slovenskom a českom trhu a v súčasnosti pomáha podnikať viac ako 34 000 e-shopom.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Cenové konfigurátory produktov pre B2B a B2C e-shopy
6 min. čítanie

Cenové konfigurátory produktov pre B2B a B2C e-shopy

Chceli by ste predávať vaše produkty online s možnosťou konfigurácie ich parametrov? Pre váš e-shop má množstvo výhod. Zákazník si vyberie napríklad rozmery produktu, materiál či vybavenie a následne podľa svojich predstáv aj rovno pokračuje k objednávke. A predstavte si, že by si konfiguráciu mohol i uložiť a spätne doupravovať. 

Ivan Potančok Ivan Potančok
CEO vibration.sk
Prečítať článok
Redizajn a migrácia e-shopu: Na čo myslieť a ktoré kroky nevynechať?
5 min. čítanie

Redizajn a migrácia e-shopu: Na čo myslieť a ktoré kroky nevynechať?

Všímate si, že váš e-shop v posledných mesiacoch neprináša také výsledky, aké očakávate? Dostávate čoraz viac sťažností od zákazníkov, že sa im pri objednávkach zobrazujú chyby, resp. nevedia jednoducho dokončiť svoj nákup? Pokiaľ chcete posunúť svoj biznis na novú úroveň a neustále napredovať, mali by ste sa zamyslieť nad migráciou, prípadne redizajnom e-shopu.

Ivan Cingel Ivan Cingel
Chief Operating Officer v CREATIVE sites
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+