1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

        • 01:05 Prečo sa neriadiť pri výbere dopravcu len cenou?
        • 02:03 Ako sa dá automatizovať?
        • 06:02 Čo vie pri doprave ušetriť ďalšie financie?
        • 08:27 Ako to funguje s atypickými balíkmi?
        • 12:35 Vedia e-shopy zarábať na doprave?
        • 17:26 Čo je to Neoship a ako vie pomôcť?
        • 25:21 Dá sa systém využívať aj marketingovo?
        • 28:10 Môžem mať viac informácií o aktuálnom stave balíka na vyžiadanie?
        • 30:10 Je potrebný špeciálny software na spoluprácu s Neoship?
        • 31:59 Vedia v Neoship dohodnúť lepšiu cenu na dopravu?
        • 33:36 Aké sú poplatky v prípade využitia?

    Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
    Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

NEOSHIP

Neoship je slovenská spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné kuriérske a expedičné služby. Ponúka jednoduché a efektívne riešenia pre tvorbu a expedíciu balíkov, a to prostredníctvom jednej zmluvy a jednej faktúry. Neoship sa vyznačuje vysokou úrovňou automatizácie a širokou škálou funkcií, ktoré zahŕňajú prehľad o balíkoch, financiách, štatistikách a efektívnu komunikáciu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+