1 min. čítanie

USA chcú zablokovať dohodu medzi Activision Blizzard a koncernom Microsoft

Malo ísť o najväčší obchod v histórii herného priemyslu a zároveň historicky najväčšiu akvizíciu pre Microsoft.

USA chcú zablokovať dohodu medzi Activision Blizzard a koncernom Microsoft
Zdroj: Depositphotos

Dohoda sa Microsoftu vzďaľuje

Americká Federálna obchodná komisia chce zastaviť plánované prevzatie herného vydavateľstva Activision Blizzard koncernom Microsoft. V pondelok večer podala na federálny súd žiadosť o vydanie predbežného opatrenia s cieľom zablokovať transakcie v objeme takmer 70 miliárd dolárov.

Pre obavy z ohrozenia hospodárskej súťaže obchodná komisia už vlani v decembri podnikla právne kroky proti plánovanej akvizícii. Microsoft oznámil akvizíciu spoločnosti Activision Blizzard za 68,7 miliardy dolárov v januári 2022. 

Malo ísť o najväčší obchod v histórii herného priemyslu a zároveň historicky najväčšiu akvizíciu pre Microsoft. Federálna komisia vyjadrila obavy, že v prípade jej dokončenia by Microsoft získal príliš silnú pozíciu na trhu s hernými konzolami.

Plánované prevzatie vyvolalo obavy aj mimo Spojených štátov. Britský protimonopolný úrad v apríli dohodu vetoval, zatiaľ čo Európska komisia transakciu podmienečne schválila.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+