2 min. čítanie

United Colors of Benetton spojí nakupovanie s hraním hier v Metaverse

United Colors of Benetton debutuje v metaverse. Prostredníctvom platformy Roblox spája módna značka reálny a virtuálny svet. Otvára svoj nový obchod PlayChange, ktorý je prispôsobený najmä mladým zákazníkom.

United Colors of Benetton spojí nakupovanie s hraním hier v Metaverse

Obchod PlayChange nesie svoj názov podľa kampane, ktorá prebehla počas milánskeho týždňa módy vo februári 2022. Benetton vsadil na sofistikovaný a minimalistický vzhľad svojich predajní. Tá virtuálna sa nesie v podobnom štýle a pripomína vlajkovú predajňu na Corso Vittorio Emanuele v Miláne. Nesie sa v ružových farbách a všetko od výkladov až po interiér zdôrazňuje farebné odtiene oblečenia Benetton.

zdroj: Youtube.com

Po vstupe do PlayChange môžu návštevníci preskúmať celé okolie a objaviť ikonické oblečenie z kolekcie SS22. Prostredníctvom troch špeciálnych portálov sa môžu dostať do troch rôznych herných svetov:

Pink it!, v ktorej sa hráč medzi mrakmi, balónmi a dúhou musí dotknúť čo najväčšieho počtu siluet oviec a vyfarbiť ich na ružovo.

Green Adventure, lesný svet, v ktorom sa hráči musia vyhýbať zhora padajúcim včelám, aby prežili.

The Color Race v púšti, v ktorej hráči absolvujú trasu označenú farebnými logami.

Na konci každej víťaznej minihry sa objaví virtuálna karta, ktorá umožní hráčovi navštíviť fyzický obchod United Colors of Benetton a využiť zľavu získanú vo virtuálnom obchode v metaverse.

„Sme jednou z prvých značiek, ktoré experimentujú s prepojením fyzického sveta a metaverse. Naším cieľom je ponúknuť obojsmernú cestu medzi prítomnosťou a budúcnosťou prostredníctvom zážitku zo značky, ktorý je stále viac pohlcujúci a predovšetkým bližší jazyku, ktorým hovorí mladšia generácia,“ vysvetľuje Antonio Patrissi, Chief Digital Officer skupiny Benetton.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+