
Obchod PlayChange nesie svoj názov podľa kampane, ktorá prebehla počas milánskeho týždňa módy vo februári 2022. Benetton vsadil na sofistikovaný a minimalistický vzhľad svojich predajní. Tá virtuálna sa nesie v podobnom štýle a pripomína vlajkovú predajňu na Corso Vittorio Emanuele v Miláne. Nesie sa v ružových farbách a všetko od výkladov až po interiér zdôrazňuje farebné odtiene oblečenia Benetton.

zdroj: Youtube.com
Po vstupe do PlayChange môžu návštevníci preskúmať celé okolie a objaviť ikonické oblečenie z kolekcie SS22. Prostredníctvom troch špeciálnych portálov sa môžu dostať do troch rôznych herných svetov:
Pink it!, v ktorej sa hráč medzi mrakmi, balónmi a dúhou musí dotknúť čo najväčšieho počtu siluet oviec a vyfarbiť ich na ružovo.
Green Adventure, lesný svet, v ktorom sa hráči musia vyhýbať zhora padajúcim včelám, aby prežili.
The Color Race v púšti, v ktorej hráči absolvujú trasu označenú farebnými logami.
Na konci každej víťaznej minihry sa objaví virtuálna karta, ktorá umožní hráčovi navštíviť fyzický obchod United Colors of Benetton a využiť zľavu získanú vo virtuálnom obchode v metaverse.
“Sme jednou z prvých značiek, ktoré experimentujú s prepojením fyzického sveta a metaverse. Naším cieľom je ponúknuť obojsmernú cestu medzi prítomnosťou a budúcnosťou prostredníctvom zážitku zo značky, ktorý je stále viac pohlcujúci a predovšetkým bližší jazyku, ktorým hovorí mladšia generácia,” vysvetľuje Antonio Patrissi, Chief Digital Officer skupiny Benetton.