2 min. čítanie

United Colors of Benetton spojí nakupovanie s hraním hier v Metaverse

United Colors of Benetton debutuje v metaverse. Prostredníctvom platformy Roblox spája módna značka reálny a virtuálny svet. Otvára svoj nový obchod PlayChange, ktorý je prispôsobený najmä mladým zákazníkom.

United Colors of Benetton spojí nakupovanie s hraním hier v Metaverse

Obchod PlayChange nesie svoj názov podľa kampane, ktorá prebehla počas milánskeho týždňa módy vo februári 2022. Benetton vsadil na sofistikovaný a minimalistický vzhľad svojich predajní. Tá virtuálna sa nesie v podobnom štýle a pripomína vlajkovú predajňu na Corso Vittorio Emanuele v Miláne. Nesie sa v ružových farbách a všetko od výkladov až po interiér zdôrazňuje farebné odtiene oblečenia Benetton.

zdroj: Youtube.com

Po vstupe do PlayChange môžu návštevníci preskúmať celé okolie a objaviť ikonické oblečenie z kolekcie SS22. Prostredníctvom troch špeciálnych portálov sa môžu dostať do troch rôznych herných svetov:

Pink it!, v ktorej sa hráč medzi mrakmi, balónmi a dúhou musí dotknúť čo najväčšieho počtu siluet oviec a vyfarbiť ich na ružovo.

Green Adventure, lesný svet, v ktorom sa hráči musia vyhýbať zhora padajúcim včelám, aby prežili.

The Color Race v púšti, v ktorej hráči absolvujú trasu označenú farebnými logami.

Na konci každej víťaznej minihry sa objaví virtuálna karta, ktorá umožní hráčovi navštíviť fyzický obchod United Colors of Benetton a využiť zľavu získanú vo virtuálnom obchode v metaverse.

“Sme jednou z prvých značiek, ktoré experimentujú s prepojením fyzického sveta a metaverse. Naším cieľom je ponúknuť obojsmernú cestu medzi prítomnosťou a budúcnosťou prostredníctvom zážitku zo značky, ktorý je stále viac pohlcujúci a predovšetkým bližší jazyku, ktorým hovorí mladšia generácia,” vysvetľuje Antonio Patrissi, Chief Digital Officer skupiny Benetton.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+