Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Týždenný sumár: Nezastaviteľný GymBeam, Zalando spúšťa fulfillment ZEOS a Instabox končí v Nemecku

Tesco plánuje spustiť vlastné online trhovisko. Zalando zavádza fulfillment pre predajcov tretích strán. GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky. Viktor Doletina nám v rozhovore vysvetlil prečo je dobré mať všetky marketingové aktivity riešené jednou agentúrou.

Týždenný sumár: Nezastaviteľný GymBeam, Zalando spúšťa fulfillment ZEOS a Instabox končí v Nemecku

Prehľad noviniek

Doručovacia služba Instabox končí svoje služby v Nemecku. Podľa spoločnosti nie sú objemy na trhu dostatočne vysoké na to, aby udržali jej prevádzku. Odchod z Nemecka prichádza približne rok po tom, čo Instabox v Holandsku skrachoval a DHL tam prevzala jej aktíva. Spoločnosť okrem toho oznámila, že spoluzakladateľ Fredrik Hamilton odstupuje z funkcie generálneho riaditeľa. Druhý spoluzakladateľ, Alexis Priftis, bude pokračovať vo svojich povinnostiach.

Zalando zavádza fulfillment pre predajcov tretích strán. Služba sa nazýva ZEOS a umožňuje značkám využívať komplexnú logistickú sieť Zalando na doručenie a vrátenie tovaru bez ohľadu na to, kde bol zakúpený – či už na Zalande, vo vlastnom internetovom obchode predajcu alebo dokonca na inej európskej platforme. Služba je dostupná nielen pre existujúcich partnerov Zalando, ale pre všetkých hráčov v oblasti módy a životného štýlu.

Týždenný podcast UPdate

Česká fintech spoločnosť Twisto novo implementovala platobnú metódu Click to Pay spoločnosti Mastercard do svojej mobilnej aplikácie. Twisto je prvou spoločnosťou v Českej republike a treťou v Európe, ktorá má Click to Pay plne integrovaný priamo vo svojej aplikácii. Spoločnosť túto novinku spustila začiatkom augusta 2023 a odvtedy si svoju kartu Mastercard do Click to Pay pridalo viac ako 5 000 používateľov. Nová funkcia je určená zákazníkom, ktorí nepoužívajú Apple Pay alebo Google Pay, ale nechcú neustále kopírovať údaje o svojej platobnej karte.

Microsoft po necelých dvoch rokoch od oznámenia akvizície, kupuje spoločnosť Activision Blizzard. Dohoda v hodnote takmer 69 miliárd dolárov – najväčšia v histórii odvetvia videohier – nasleduje po kontrole zo strany regulačných orgánov v USA aj v Spojenom kráľovstve. Microsoft je po akvizícii spoločnosti Activision Blizzard treťou najväčšou hernou spoločnosťou na svete podľa tržieb, za spoločnosťami Tencent a Sony.

V hypermarketoch Albert môžu teraz inzerovať aj zadávatelia online reklamy. O inováciu sa postarala spoločnosť Vision Thing v spolupráci s POS Media. Spoločnosť POS Media, líder v oblasti shopper marketingu, nainštalovala 80 digitálnych obrazoviek v 20 hypermarketoch Albert po celej Českej republike. Spoločnosť Vision Thing následne tieto obrazovky integrovala do svojej siete, prostredníctvom ktorej v súčasnosti nakupuje reklamný priestor na digitálnych billboardoch v Českej republike a na Slovensku.

GymBeam pokračuje v raste a prekonáva plánované výsledky. Za prvé tri štvrťroky tohto roka dosiahla spoločnosť tržby vo výške 120 miliónov eur s medziročným nárastom takmer 70 %. Do konca roka by to mohlo byť ešte o 40 miliónov viac. GymBeam počas nedávneho jesenného výpredaja dosiahol aj niekoľko ďalších rekordov – rekordný obrat takmer 16 miliónov eur za 30 dní a rekord v expedícii, keď za jediný deň bolo odoslaných 19 000 balíkov obsahujúcich celkovo 150 000 výrobkov. Tento výkonnostný skok priniesol 160 % medziročný nárast obratu z predaja a 216 % nárast zisku.

Hosťom v našom štúdiu bol tentokrát Viktor Doletina, COO z ui42. Viktor nám porozprával o one-stop shop riešení v e-commerce a prečo je dobré mať pokryté všetky marketingové aktivity jednou agentúrou. Ak chcete vedieť ako celý proces prebieha, kde sú limity agentúry a komu je one-stop shop určený, nevynechajte ani tento rozhovor.

Viktor Doletina, COO ui42

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rýchlovky:

Spoločnosť Tesco plánuje spustiť vlastné online trhovisko. Podľa webovej stránky Grocer pripravuje Tesco trhovisko, ktoré umožní zákazníkom nakupovať širokú škálu výrobkov tretích strán. Je to druhý pokus o vytvorenie trhoviska.

Spoločnosť Shopsys kúpila 100 % podiel v agentúre Sounds Good, ktorá sa zameriava na vytváranie internetových obchodov na globálnej platforme Shopify (Plus). Touto akvizíciou plánuje spoločnosť Shopsys rozšíriť svoj trh o stredne veľké e-shopy.

Najnavštevovanejšie české outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet otvorilo novú predajňu luxusných a nadčasových módnych značiek HUGO BOSS. Obchodný priestor s rozlohou 500 m2 je navrhnutý v minimalistickom štýle, ktorý umocňuje prémiový zážitok z nakupovania.

Adam Špina, držiteľ ocenenia Stratég roka,  prechádza po 11 rokoch v pražskej agentúre Triad do Ogilvy. V novej funkcii strategického riaditeľa nahradí Zuzanu Kabelkovú.

Skupina Heureka prichádza s jednotným vizuálnym štýlom a komunikáciou na všetkých deviatich trhoch strednej a východnej Európy, na ktorých pôsobí. Všetky spoločnosti patriace do skupiny dostanú nové logá, dizajn a štýl komunikácie pre B2C aj B2B komunikáciu.

Online supermarket Košík.cz vzrástol na 2,3 miliardy Kč, čo predstavuje medziročný nárast o pätinu. Výsledok hospodárenia po zdanení bol opäť záporný, strata sa zvýšila o štyridsať percent na 565 miliónov Kč.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu
3 min. čítanie

Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu

Spoločnosť Expandeco, popredný poskytovateľ služieb pre expanziu e-shopov, s radosťou oznamuje akvizíciu 100% podielu českej logistickej spoločnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, ktorý prichádza v čase 10. výročia založenia Expandeco, posilňuje jej postavenie na európskom trhu a umožňuje ponúknuť nielen e-shopom širšie a komplexnejšie služby pre jednoduchšiu expanziu do celej Európy.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+