5 min. čítanie

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Dnes sa dozviete o vyšších poplatkoch Amazonu, prezradíme vám, akcie ktorej spoločnosti klesli o 70 % a prinášame vám super rozhovor s jedným zo SEO špecialistov. O všetkom podstatnom sa dočítate ako vždy v rozsiahlejších článkoch na webe ecommercebridge.sk. 

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Prehľad noviniek

Popredná platforma elektronického obchodu Shopify získala Dovetale. Newyorský startup pre influencer marketing. Európsky trh s influencermi je na vzostupe a nová služba Dovetale pomôže Shopify spojiť e-shopy s influencermi a uľahčiť tak ich vzájomnú spoluprácu. Podľa vyhlásenia newyorského startupu sa užívatelia Dovetale nemusia báť, údajne pocítia iba minimálne zmeny. Dobrou správou je, že pre všetkých používateľov Spotify bude táto služba k dispozícií zdarma.

Spoločnosť Amazon začne účtovať o 5 % vyššie poplatky v dôsledku rastúcej inflácie a cien pohonných hmôt. Týka sa to miliónov predajcov, ktorí využívajú jeho fulfillment služby. Podľa spoločnosti nejde o trvalú zmenu, ale o dočasný stav a dodáva, že tento poplatok je nižší ako palivový príplatok iných poskytovateľov logistických služieb, ako napríklad UPS a FedEx. 

zdroj: amazon

Britský online marketplace s outletovou módou Secret Sales prichádza do Belgicka a Holandska. Ide o prvý krok v rámci plánovanej európskej expanzie. Na nových weboch, ktoré spravuje miestny holandský tím, teraz zákazníci nájdu 450 medzinárodných a regionálnych značiek. Môžu nakupovať so zľavami do 70 % a v rámci oboch webov majú k dispozícii tovar v hodnote 700 miliónov eur. Majitelia očakávajú, že sa platforma stane popredným nástrojom na predaj zľavnenej módy v Európe.

V našom Ecommerce Bridge štúdiu sme opäť privítali Jána Janušku, špecialistu na SEO a zakladateľa spoločnosti Spotibo. Tentokrát sa Janko Januška a Števo Polgári rozprávali o tom, akým spôsobom robiť SEO, aby vám prinieslo výsledky a ako si vybrať tých správnych špecialistov. Rečo bola aj o tom, ako SEO delegovať a ako zaňho platiť. Tento rozhovor nájdete v multimédiách na ecommercebridge.sk

Ján Januška, Spotibo

Ján Januška, Spotibo

Francúzsky súd udelil spoločnosti na doručovanie jedla Deliveroo pokutu za zneužívanie práv ich kuriérov. Hoci jazdci boli na voľnej nohe a mohli si vybrať kedy a koľko budú pracovať, súd zistil, že spoločnosť Deliveroo jednostranne zmenila podmienky spolupráce. Išlo o kritériá, na základe ktorých sa definoval napríklad minimálny čas, ktorý kuriéri museli stráviť online, aby ich bolo možné klasifikovať ako kuriérov. Akcie spoločnosti Deliveroo od svojho uvedenia na burzu v marci 2021 stratili viac ako 70 % svojej hodnoty.

Známa značka s krmivom Brit zverila spravovanie sociálnych sietí spoločnosti Socialsharks. Nie je tajomstvom, že obsahový marketing sociálnych sietí dnes patrí medzi top predajné kanály a ak firma nemá potrebné skúsenosti, môže poľahky minúť vytvorenú príležitosť. Hlavnou úlohou Socialsharks bude zvýšiť povedomie o značke Brit a produktoch ako takých. Cieľom je tiež vytvoriť profil s jednotnou digitálnou identitou, vďaka ktorej bude Brit na sociálnych sieťach rozpoznateľný.

Nenechajte si ujsť článok Dušana Pauloviča o najnovšej verzii analytického nástroja Google Analytics 4. Prečítajte si, ako nástupca Google Analytics 3 prináša presnejšie dáta, vďaka ktorým môžete robiť účinnejšie marketingové rozhodnutia a stať sa tak modernou data-driven firmou. Pomocou najnovšieho Google analytics zistíte, čo si ľudia na vašom webe kopírujú, aké výrazy vyhľadávajú a prečo vám príde e mail ak nejakú aktivitu vyhodnotí ako anomáliu. V článku sa dozviete 6 výhod používania nástroja Google Analytics 4, ktorý je k dispozícií zdarma.

zdroj: pexels

Popredná e-commerce softvérová spoločnosť BigCommerce spúšťa novú dropshippingovú službu: “Click2Launch”. Online predajcovia začlenením svojich e-shopov získajú plne automatizovaný produkt, ktorý ponúka spracovanie objednávok, synchronizáciu zásob, platby a expedíciu. Služba výrazne zjednodušuje proces vytvárania online dropshippingového obchodu pre malé podniky alebo začínajúcich podnikateľov. Vďaka novej integrácii dropshippingu, ktorá má byť rýchla a jednoduchá, sa BigCommerce stáva ešte väčším konkurentom pre platformu Shopify. 

Poľský predajca športovej módy 4F upustí od zasielania produktov v plastových obaloch. Všetky online objednávky, bez ohľadu na formu doručenia a cieľovú krajinu, budú odteraz zasielané v ekologických obaloch – papierových obálkach a kartónových škatuliach. 4F sa neustále snaží znižovať množstvo vyprodukovaného odpadu, zameriava sa na recykláciu a opätovné použitie surovín. V našich končinách poznáme 4F predovšetkým ako partnera nášho olympijského výboru a dodávateľa športového oblečenia na všetky olympijské podujatia.

Chcete, aby vám od nás nič podstatné neuniklo? Prihláste sa na odber denného, či týždenného newslettera alebo nás sledujte na sociálnych sieťach. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články