
Prehľad noviniek
Popredná platforma elektronického obchodu Shopify získala Dovetale. Newyorský startup pre influencer marketing. Európsky trh s influencermi je na vzostupe a nová služba Dovetale pomôže Shopify spojiť e-shopy s influencermi a uľahčiť tak ich vzájomnú spoluprácu. Podľa vyhlásenia newyorského startupu sa užívatelia Dovetale nemusia báť, údajne pocítia iba minimálne zmeny. Dobrou správou je, že pre všetkých používateľov Spotify bude táto služba k dispozícií zdarma.
Spoločnosť Amazon začne účtovať o 5 % vyššie poplatky v dôsledku rastúcej inflácie a cien pohonných hmôt. Týka sa to miliónov predajcov, ktorí využívajú jeho fulfillment služby. Podľa spoločnosti nejde o trvalú zmenu, ale o dočasný stav a dodáva, že tento poplatok je nižší ako palivový príplatok iných poskytovateľov logistických služieb, ako napríklad UPS a FedEx.

zdroj: amazon
Britský online marketplace s outletovou módou Secret Sales prichádza do Belgicka a Holandska. Ide o prvý krok v rámci plánovanej európskej expanzie. Na nových weboch, ktoré spravuje miestny holandský tím, teraz zákazníci nájdu 450 medzinárodných a regionálnych značiek. Môžu nakupovať so zľavami do 70 % a v rámci oboch webov majú k dispozícii tovar v hodnote 700 miliónov eur. Majitelia očakávajú, že sa platforma stane popredným nástrojom na predaj zľavnenej módy v Európe.
V našom Ecommerce Bridge štúdiu sme opäť privítali Jána Janušku, špecialistu na SEO a zakladateľa spoločnosti Spotibo. Tentokrát sa Janko Januška a Števo Polgári rozprávali o tom, akým spôsobom robiť SEO, aby vám prinieslo výsledky a ako si vybrať tých správnych špecialistov. Rečo bola aj o tom, ako SEO delegovať a ako zaňho platiť. Tento rozhovor nájdete v multimédiách na ecommercebridge.sk

Ján Januška, Spotibo
Francúzsky súd udelil spoločnosti na doručovanie jedla Deliveroo pokutu za zneužívanie práv ich kuriérov. Hoci jazdci boli na voľnej nohe a mohli si vybrať kedy a koľko budú pracovať, súd zistil, že spoločnosť Deliveroo jednostranne zmenila podmienky spolupráce. Išlo o kritériá, na základe ktorých sa definoval napríklad minimálny čas, ktorý kuriéri museli stráviť online, aby ich bolo možné klasifikovať ako kuriérov. Akcie spoločnosti Deliveroo od svojho uvedenia na burzu v marci 2021 stratili viac ako 70 % svojej hodnoty.
Známa značka s krmivom Brit zverila spravovanie sociálnych sietí spoločnosti Socialsharks. Nie je tajomstvom, že obsahový marketing sociálnych sietí dnes patrí medzi top predajné kanály a ak firma nemá potrebné skúsenosti, môže poľahky minúť vytvorenú príležitosť. Hlavnou úlohou Socialsharks bude zvýšiť povedomie o značke Brit a produktoch ako takých. Cieľom je tiež vytvoriť profil s jednotnou digitálnou identitou, vďaka ktorej bude Brit na sociálnych sieťach rozpoznateľný.
Nenechajte si ujsť článok Dušana Pauloviča o najnovšej verzii analytického nástroja Google Analytics 4. Prečítajte si, ako nástupca Google Analytics 3 prináša presnejšie dáta, vďaka ktorým môžete robiť účinnejšie marketingové rozhodnutia a stať sa tak modernou data-driven firmou. Pomocou najnovšieho Google analytics zistíte, čo si ľudia na vašom webe kopírujú, aké výrazy vyhľadávajú a prečo vám príde e mail ak nejakú aktivitu vyhodnotí ako anomáliu. V článku sa dozviete 6 výhod používania nástroja Google Analytics 4, ktorý je k dispozícií zdarma.

zdroj: pexels
Popredná e-commerce softvérová spoločnosť BigCommerce spúšťa novú dropshippingovú službu: “Click2Launch”. Online predajcovia začlenením svojich e-shopov získajú plne automatizovaný produkt, ktorý ponúka spracovanie objednávok, synchronizáciu zásob, platby a expedíciu. Služba výrazne zjednodušuje proces vytvárania online dropshippingového obchodu pre malé podniky alebo začínajúcich podnikateľov. Vďaka novej integrácii dropshippingu, ktorá má byť rýchla a jednoduchá, sa BigCommerce stáva ešte väčším konkurentom pre platformu Shopify.
Poľský predajca športovej módy 4F upustí od zasielania produktov v plastových obaloch. Všetky online objednávky, bez ohľadu na formu doručenia a cieľovú krajinu, budú odteraz zasielané v ekologických obaloch – papierových obálkach a kartónových škatuliach. 4F sa neustále snaží znižovať množstvo vyprodukovaného odpadu, zameriava sa na recykláciu a opätovné použitie surovín. V našich končinách poznáme 4F predovšetkým ako partnera nášho olympijského výboru a dodávateľa športového oblečenia na všetky olympijské podujatia.
Chcete, aby vám od nás nič podstatné neuniklo? Prihláste sa na odber denného, či týždenného newslettera alebo nás sledujte na sociálnych sieťach.