5 min. čítanie

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

V dnešnom resumé 14 týždňa bude reč o chorvátskom porovnávači cien Jeftinije, ktorý je súčasťou Heureky, poradíme vám pár instagramových trikov a aj dnes pridám na záver tip na inšpiratívny rozhovor.

Týždenný sumár Ecommerce Bridge

Novinky posledného týždňa

Tento súhrn Ecommerce Bridge vám prináša BaseLinker. Platforma, ktorá vie napojiť váš eshop na viac ako 75 marketplaces, porovnávače cien, dopravné spoločnosti či iné služby, ktoré s vaším eshopom denne používate. BaseLinker platforma začína tam, kde sa končí váš eShop. S plným prístupom už od 9 € mesačne. Viac nájdete na BaseLinker.com

Riaditeľ IT Ukraine Association Konstantin Vasjuk sa vyjadril o stave ukrajinského IT sektoru počas prebiehajúceho vojenského konfliktu. Potvrdil, že mnohé medzinárodne zákazky, ktoré boli formálne zadané Rusku, teraz pre uvalené sankcie získajú IT firmy na Ukrajine. Združenie IT Ukrajina zastupuje 100 technologických spoločností, ktoré medzi sebou zamestnávajú 75 000 IT odborníkov. 

Obľúbená poľská značka obuvi Eobuwie prichádza do Rakúska a expanduje tak už na 19. trh. Tomuto rozhodnutiu predchádzala podrobná analýza nákupnych zvykov rakúskeho obyvateľstva. Vyplýva z nej, že až 90 % obyvateľov Rakúska využíva internet na dennej báze a takmer 60 % z nich nakupuje online. Nový e-shop je v prevádzke pod miestnou doménou eschuhe.at. 

zdroj: eobuwie.pl

Chorvátsky porovnávač cien Jeftinije spustil novú službu – Jeftinije Marketplace. Okrem porovnávania cien produktov umožní spotrebiteľom ich priamy nákup. Jeftinije.hr je jednou z najväčších online platforiem na porovnávanie cien v Chorvátsku. Jefitnije je súčasťou skupiny Heureka, ktorá pôsobí v 9 krajinách, zastrešuje 55 tisíc internetových obchodovov  a spolu ju navštívi zhruba 23 miliónov užívateľov mesačne.

Vyskúšajte aj vy tri najnovšie Instagramové triky, ktoré vám pomôžu s online podnikaním. Priblíži vám ich Juraj Piatka zo spoločnosti Explor Media. Juraj zároveň opisuje fenomén Reels a vysvetľuje, prečo by ste mali nový obsah pridávať aj 7x do dňa. Tento článok nájdete na webe ecommercebridge.sk. Ak si ho prečítate, dozviete sa napr. aj to, prečo sa neoplatí podceňovať silu sociálnych sieti.  

A pri Instagrame ešte chvíľu ostaneme. Nahrávanie 3D reklám na Instagram bude odteraz jednoduchšie. Meta sa spojila so spoločnosťou VNTANA a vytvorila nástroj,  ktorý pomôže marketérom nahrávať 3D obsah určený širokej verejnosti bez technických znalostí práce s 3D obrazmi. Podľa výkonnej riaditeľky spoločnosti VNTANA je tento krok odrazovým mostíkom pre  budúcnosť reklamy v pripravovanom metaverse.

Poľská maloobchodná sieť Stokrotka rozširuje svoju ponuku kuriérskych služieb prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou GLS. Nová služba odosielania a preberania zásielok bude k dispozícii v predajniach Stokrotka Express. Po DHL je to už druhá kuriérska spoločnosť v rámci tejto siete. Poliaci tak môžu nakupovať a využívať kuriérske služby na jednom mieste. 

zdroj: Stokrotka.pl

Amazon otvorí svoje prvé fulfillment centrum v Turecku. Do nového projektu zainvestuje 100 miliónov dolárov a vytvorí 1000 nových pracovných miest.Tento krok je dôležitým míľnikom pre turecký e-commerce. Mnohí maloobchodní predajcovia budú môcť expandovať a rozšíriť svoje podnikanie na medzinárodnú úroveň. Otvorenie fulfillment centra plánujú v Amazone na jeseň tohto roka.

Poľská spoločnosť Agata, predávajúca nábytok, predstavila v Katoviciach jej prvý mega balíkomat s názvom Megaskrytka. Zákazníci si tak budú odteraz môcť vyzdvihnúť aj produkty, ktoré by sa svojimi rozmermi nevošli do bežného balíkomatu. Napríklad takú sedaciu súpravu alebo posteľ s matracmi. Výhodou je, že nové riešenie umožňuje vyzdvihnutie 24 hodín denne, 7 dní v týždni a tovar je uložený na špeciálnych vozíkoch pre jednoduchšiu manipuláciu.

zdroj: Agata.pl

Do štúdia ecommercebridge tento krát zavítal Radek Klouda CEO spoločnosti BaseLinker pre Českú republiku a Slovensko. V tomto rozhovore sa dozviete ako predávať na viac 75 marketplaces od 9€ mesačne a pre koho je táto služba najvhodnejšia. Štefan Polgári zisťoval aké sú marže, na čo sa treba pripraviť a ako stúpnu e-shopu počty objednávok.

Brazílsky gigantický reťazec Magalu spúšťa vlastnú sociálnu sieť s názvom Compra Junto, čo v preklade znamená “Nakupujme spolu”. Zákazníci si v nej po vzore ďalších sociálnych sietí môžu vytvárať skupiny a zdieľať so svojimi priateľmi odkazy na ponuky, ktoré ich zaujímajú. Ak sa dosiahne určitý objem nákupov rovnakého produktu, kupujúci môžu získať zľavy až do výšky 55 %. Cieľom tejto aplikácie je využiť potenciál trendu social commerce a vytvoriť nový kanál predaja pre 200 miliónov produktov.

Sledujte náš magazín na ecommercebridge.sk, kde nájdete novinky, články a inšpiratívne rozhovory z biznisu. Poteší nás aj to, keď sa prihláste na odber denného newslettera alebo nás budete sledovať na sociálnych sieťach. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok