
Novinky posledného týždňa
Spoločnosť Royal Canin testuje v Paríži svoj prvý kamenný pop-up obchod. Cieľom prevádzky je spojiť technológie, know-how a nájsť najlepšie zážitky pre majiteľov a ich domácich miláčikov. Testovacia fáza bude prebiehať tri mesiace a zákazníkom ponúkne okrem prednášok aj fotenie s domácim miláčikom či bezplatné vzdelávacie prechádzky za účasti odborných lektorov.

zdroj: RoyalCanin
Vojna na Ukrajine ovplyvňuje svetové hospodárstvo a je takmer isté, že sa dotkne aj e-commerce. Bežní spotrebitelia sa v období krízy vyhýbajú nákupu nepotrebných položiek. Majitelia eshopov by preto mali v najbližšom období tento fakt zohľadniť a prispôsobiť produktové portfólio potrebám zákazníkov. Prečítajte si, ako vojna na Ukrajine ovplyvní elektronický obchod.
Amazon uvádza na trh novú značku Amazon Aware. Takto označené výrobky sú vyrobené z udržateľných materiálov, organických zložiek alebo sú uhlíkovo neutrálne. Ide predovšetkým o kozmetiku, módu a produkty do domácnosti. Služba Amazon Aware bude dostupná pre zákazníkov v USA, Kanade, Nemecku, Francúzsku, Španielsku a v Spojenom kráľovstve.
Logistická spoločnosť Direct Link oznámila vstup na holandský trh. Špecialistu na kamiónovo-železničnú prepravu vlastní švédsko-dánska národná poštová spoločnosť PostNord. Vstupom na holandský trh potvrdil Direct link ambície lídra na trhu s B2C zásielkami a okrem toho chce posilniť doručovanie zásielok prichádzajúcich do severských krajín.

zdroj: Pexels
Eva Jakešová nám opísala 6 najväčších výhod používania email marketingu. Ako môžete ušetriť a zároveň efektívne informovať o tom, čo vašich zákazníkov naozaj zaujíma. V článku vysvetľuje, ako email marketing pomôže pri budovaní a udržiavaní vzťahu pomocou automatizovaných kampaní a pridáva aj niekoľko užitočných tipov z praxe.
Ebay oznámil nový formát live aukcií pod názvom Live by Ebay. Ponuka funguje podľa rokmi overeného známeho princípu, kde je stanovená uvádzacia cena a uchádzači sa navzájom predbiehajú. Každú položku si pred podujatím budete môcť pozrieť a v eventovom kalendári na webe sa dozviete termín každej aukcie. Tá bude trvať 90 sekúnd a pozostávať z troch 30-sekundových fáz. Aukcie sa môže zúčastniť každý, kto má na Ebay vytvorený účet.
Marketingová konzultantka spoločnosti Row & Slide Jarmila Gaľová Vám poradí ako si stanoviť správne ciele. Ako si ich určiť v súlade s víziou vášho biznisu a ako používať Smart metódu pri ich dosahovaní. Článok nájdete v sekcii marketingová stratégia na našom webe ecommmercebridge.sk
Dánska značka šperkov Pandora získala 37 franchisových predajní od konkurenčnej firmy Ben Bridge Jeweler a posilňuje svoju prítomnosť na západnom pobreží USA. Spojené štáty Americké sú najväčším trhom Pandory, kde táto značka začala svoj predaj už v roku 2010. A to práve vďaka franšíze s Ben Bridge.

zdroj: Pandorafacebook
Spoločnosť H&M začala testovať svoj nový marketplace. Na svojom webe umožní predávať tovar ďalším značkám, a to v sekcii “H&M with friends”. Na platforme tak budú k dispozícii produkty značiek Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Testovacia fáza prebieha v Nemecku a v Švédsku, po ktorej plánujú v H&M rozšírenie na ďalšie zahraničné trhy. H&M dosiahlo tržby 1,4 miliardy eur a 30 % medziročný nárast v online.
Audi prináša zábavu virtuálnej reality do svojich áut pod označením Holoride. Cestujúci si budú môcť vyskúšať okuliare na virtuálnu realitu a hrať hry bez toho, aby im bolo počas jazdy autom zle. Túto novinku predstavilo Audi na technologickom festivale South by Southwest v texaskom Austine, kde návštevníkom aj ponúkli skúšobné jazdy. Služba Holoride bude dostupná zatiaľ v Nemecku, vo Veľkej Británii a v USA.
Ak sa vám novinky z ecommerce páčia, skúste si vypočuť aj podcast Ecommerce Bridge Update. Sledujte náš magazín na Ecommercebridge.sk, kde nájdete desiatky noviniek, článkov a inšpiratívnych rozhovorov zo sveta elektronického biznisu.