Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Týždenný sumár 52: YouTube prináša tipy na úspech v novom roku, LinkedIn pridáva nové moduly do LinkedIn Learning, na čo myslieť pri spustení vlastného e-shopu?

LinkedIn plánuje pridať nové moduly do LinkedIn Learning. YouTube kampane vo formáte Shorts dosahujú skvelé konverzie. Ako dosiahnuť rast e-shopu každý rok?

Týždenný sumár 52: YouTube prináša tipy na úspech v novom roku, LinkedIn pridáva nové moduly do LinkedIn Learning, na čo myslieť pri spustení vlastného e-shopu?

Ak ste si do nového roka predsavzali naučiť sa niečo nové, možno oceníte nový prvok koučovania na LinkedIn. Platforma plánuje pridať nové moduly do LinkedIn Learning, ktoré umožnia absolvovať kurzy vo vlastnom tempe. Tieto moduly zahŕňajú krátke a pútavé videá v personalizovanom kanáli, ktorý ponúka možnosť učiť sa od dôveryhodných inštruktorov. Novinkou je tiež osobný kouč, ktorý využíva generatívnu umelú inteligenciu. Ak teda chcete zlepšiť svoje schopnosti v určitej oblasti, systém vám ponúkne tipy a odporučí relevantné kurzy.

Inovácie v oblasti umelej inteligencie, rast pripojených smart televízorov a YouTube Shorts otvorili nekonečné možnosti pre interakciu s publikom. YouTube má za sebou úspešný rok a vo svojom blogu priniesol tipy ako preraziť. Ukázalo sa, že tvorcovia na YouTube sú stále silnejším ťahákom a kampane vo formáte Shorts dosahujú výrazne vyššie konverzie. Ďalšie odporúčanie je rozprávať hlboké príbehy a nebáť sa hľadať inšpiráciu v umelej inteligencii.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Ivan Cingel z agentúry Creative sites pripravil článok, ktorí ocenia všetci, ktorí premýšľajú nad spustením vlastného e-shopu. Ktoré konkrétne veci by ste mali zvážiť, aby projekt spĺňal všetky očakávania? V článku nájdete niekoľko praktických tipov.

Ako dosiahnuť rast e-shopu každý rok? Agentúra 6clickz priniesla case study svojich top deviatich klientov, s ktorými dlhodobo spolupracuje. Dozviete sa napríklad ako vyškálovať Google Ads kampane na maximum a odhalili aj postupy a užitočné nástroje.

V sekcii Bridge NOW vám každý deň prinášame odkazy na zaujímavé články z oblasti podnikania, reklamy a e-commerce. Minulý týždeň ste sa mohli dočítať o tom, že značkoví výrobcovia sa na nový rok pozerajú optimisticky, no obávajú sa nepredvídateľnej legislatívy a hrozby cenovej vojny. Ďalej sme informovali o tom, že české e-shopy napriek dvojročnému prepadu tržieb preukázali odolnosť a zákazníkom to môže priniesť zľavy alebo že ceny darčekov síce stúpli, no z dlhodobého pohľadu si toho môžeme dovoliť viac.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+