Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy

Zdá sa, že na peniaze Elona Muska môžu dosiahnuť len celebrity - CPM je nastavené príliš prísne.

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy
Zdroj: Depositphotos

Cesta k zárobku nebude jednoduchá

Používatelia Twitteru, ktorí si predplatili službu Twitter Blue a za posledné tri mesiace získali viac ako päť miliónov zobrazení tweetov mesačne, sa môžu tešiť z podielu na príjmoch z reklamy, ktorá sa zobrazuje pri ich príspevkoch. V prvom kole sa rozdá viac ako päť miliónov dolárov, ktoré Twitter vyplatí prostredníctvom svojej platformy Stripe. Výška platieb sa určuje podľa zobrazení.

Tech Crunch uvádza príklad zárobkov: pravicová komentátorka a autorka Babylon Bee Ashley St. Clair, ktorá má viac ako 711 000 sledovateľov, uviedla, že zarobila 7 153 USD a podľa jej výpočtov mala od februára do júla 840 miliónov zobrazení, čo je 0,0085 CPM alebo 8,52 USD za milión zobrazení.

Je teda jasné, že hranica je nastavená pomerne vysoko a prípadné významné zárobky sa budú týkať len celebrít alebo osobností, ktorých tweety vyvolávajú silnú odozvu. 

To môže byť cieľom Twitteru: motivovať významnejších používateľov, aby tweetovali častejšie. Zdá sa však, že pre menších tvorcov sa nič nemení. Možno časom Twitter prehodnotí limity počtu impresií a aktualizuje odmeny.

Erotický obsah, ktorý nebude možné monetizovať, vylúčil značný počet prispievateľov. Vylúčení budú aj “krypto-spameri”, násilný a kriminálny obsah, hazardné hry, drogy, alkohol a obsah, ktorý nie je chránený autorskými právami tvorcu, ak je tento obsah chránený autorskými právami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+