Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy

Zdá sa, že na peniaze Elona Muska môžu dosiahnuť len celebrity - CPM je nastavené príliš prísne.

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy
Zdroj: Depositphotos

Cesta k zárobku nebude jednoduchá

Používatelia Twitteru, ktorí si predplatili službu Twitter Blue a za posledné tri mesiace získali viac ako päť miliónov zobrazení tweetov mesačne, sa môžu tešiť z podielu na príjmoch z reklamy, ktorá sa zobrazuje pri ich príspevkoch. V prvom kole sa rozdá viac ako päť miliónov dolárov, ktoré Twitter vyplatí prostredníctvom svojej platformy Stripe. Výška platieb sa určuje podľa zobrazení.

Tech Crunch uvádza príklad zárobkov: pravicová komentátorka a autorka Babylon Bee Ashley St. Clair, ktorá má viac ako 711 000 sledovateľov, uviedla, že zarobila 7 153 USD a podľa jej výpočtov mala od februára do júla 840 miliónov zobrazení, čo je 0,0085 CPM alebo 8,52 USD za milión zobrazení.

Je teda jasné, že hranica je nastavená pomerne vysoko a prípadné významné zárobky sa budú týkať len celebrít alebo osobností, ktorých tweety vyvolávajú silnú odozvu. 

To môže byť cieľom Twitteru: motivovať významnejších používateľov, aby tweetovali častejšie. Zdá sa však, že pre menších tvorcov sa nič nemení. Možno časom Twitter prehodnotí limity počtu impresií a aktualizuje odmeny.

Erotický obsah, ktorý nebude možné monetizovať, vylúčil značný počet prispievateľov. Vylúčení budú aj “krypto-spameri”, násilný a kriminálny obsah, hazardné hry, drogy, alkohol a obsah, ktorý nie je chránený autorskými právami tvorcu, ak je tento obsah chránený autorskými právami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+