2 min. čítanie

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy

Zdá sa, že na peniaze Elona Muska môžu dosiahnuť len celebrity - CPM je nastavené príliš prísne.

Twitter začal vyplácať tvorcom podiel z príjmov z reklamy
Zdroj: Depositphotos

Cesta k zárobku nebude jednoduchá

Používatelia Twitteru, ktorí si predplatili službu Twitter Blue a za posledné tri mesiace získali viac ako päť miliónov zobrazení tweetov mesačne, sa môžu tešiť z podielu na príjmoch z reklamy, ktorá sa zobrazuje pri ich príspevkoch. V prvom kole sa rozdá viac ako päť miliónov dolárov, ktoré Twitter vyplatí prostredníctvom svojej platformy Stripe. Výška platieb sa určuje podľa zobrazení.

Tech Crunch uvádza príklad zárobkov: pravicová komentátorka a autorka Babylon Bee Ashley St. Clair, ktorá má viac ako 711 000 sledovateľov, uviedla, že zarobila 7 153 USD a podľa jej výpočtov mala od februára do júla 840 miliónov zobrazení, čo je 0,0085 CPM alebo 8,52 USD za milión zobrazení.

Je teda jasné, že hranica je nastavená pomerne vysoko a prípadné významné zárobky sa budú týkať len celebrít alebo osobností, ktorých tweety vyvolávajú silnú odozvu. 

To môže byť cieľom Twitteru: motivovať významnejších používateľov, aby tweetovali častejšie. Zdá sa však, že pre menších tvorcov sa nič nemení. Možno časom Twitter prehodnotí limity počtu impresií a aktualizuje odmeny.

Erotický obsah, ktorý nebude možné monetizovať, vylúčil značný počet prispievateľov. Vylúčení budú aj „krypto-spameri“, násilný a kriminálny obsah, hazardné hry, drogy, alkohol a obsah, ktorý nie je chránený autorskými právami tvorcu, ak je tento obsah chránený autorskými právami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+