Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Twisto integrovala jednoduché pridanie karty Click to Pay priamo do svojej aplikácie

Česká fintech spoločnosť Twisto novo implementovala platobnú metódu Click to Pay spoločnosti Mastercard do svojej mobilnej aplikácie. Táto novinka pomôže zákazníkom platiť rýchlo, jednoducho a bezpečne kdekoľvek na internete bez toho, aby museli opakovane kopírovať údaje o svojej kreditnej karte.

Twisto integrovala jednoduché pridanie karty Click to Pay priamo do svojej aplikácie

Prvá natívna integrácia v Českej republike

Twisto je prvou spoločnosťou v Českej republike a treťou v Európe, ktorá má Click to Pay plne integrovaný priamo vo svojej aplikácii. Spoločnosť túto novinku spustila začiatkom augusta 2023 a odvtedy si svoju kartu Mastercard do Click to Pay pridalo viac ako 5 000 používateľov.

“Nový jednoduchý spôsob platby kartou Click to Pay poskytne zákazníkom rýchlejšie a pohodlnejšie online platby pre každý deň. Doteraz museli ľudia, ktorí nechcú alebo nemôžu používať Apple Pay alebo Google Pay, pri platení online pracne prepisovať údaje o svojej karte. Pridaním karty do služby Click to Pay táto nepríjemná práca odpadá. Sme hrdí na to, že ako prvá spoločnosť v Českej republike sme integrovali Click to Pay priamo do našej aplikácie bez presmerovania zákazníkov. Je to ďalšie potvrdenie toho, že Twisto je stále na technologickej špičke a darí sa mu ponúkať zákazníkom nové a pohodlnejšie spôsoby platenia nielen online,” hovorí Pavel Prucek, vedúci produktového oddelenia spoločnosti Twisto.

Nová funkcia je určená zákazníkom, ktorí nepoužívajú Apple Pay alebo Google Pay, ale nechcú neustále kopírovať údaje o svojej platobnej karte. V aplikácii Twisto im stačí pridať svoju kartu Twisto do služby Click to Pay a potom môžu pomocou tejto novej služby platiť v ktoromkoľvek online obchode jednoduchým kliknutím na uloženú kartu. Dokončenie platby sa vždy riadi bezpečnostnými pravidlami s možnou 3DS autentifikáciou v kombinácii s tokenizáciou, čo ešte zvyšuje bezpečnosť platby v porovnaní s bežným kopírovaním karty. Celkový proces vytvorenia profilu a pridania karty Twisto do služby Mastercard Click to Pay je jednoduchý a používateľom trvá približne 30 sekúnd.

Spoločnosť Twisto spustila registráciu kariet Mastercard do Click to Pay začiatkom augusta bez akejkoľvek informačnej kampane, napriek tomu ju zákazníci začali organicky využívať. V priebehu nasledujúceho mesiaca a pol si svoje karty Twisto do Click to Pay zaregistrovalo viac ako päťtisíc zákazníkov, čím sa spoločnosť Twisto stala najlepším inovátorom kariet v Českej republike. Spoločnosť Twisto približne pol roka intenzívne spolupracovala s vývojármi spoločnosti Mastercard na technickom riešení priamej integrácie Click to Pay do svojej aplikácie.

Credit: Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+