2 min. čítanie

Twisto integrovala jednoduché pridanie karty Click to Pay priamo do svojej aplikácie

Česká fintech spoločnosť Twisto novo implementovala platobnú metódu Click to Pay spoločnosti Mastercard do svojej mobilnej aplikácie. Táto novinka pomôže zákazníkom platiť rýchlo, jednoducho a bezpečne kdekoľvek na internete bez toho, aby museli opakovane kopírovať údaje o svojej kreditnej karte.

Twisto integrovala jednoduché pridanie karty Click to Pay priamo do svojej aplikácie

Prvá natívna integrácia v Českej republike

Twisto je prvou spoločnosťou v Českej republike a treťou v Európe, ktorá má Click to Pay plne integrovaný priamo vo svojej aplikácii. Spoločnosť túto novinku spustila začiatkom augusta 2023 a odvtedy si svoju kartu Mastercard do Click to Pay pridalo viac ako 5 000 používateľov.

„Nový jednoduchý spôsob platby kartou Click to Pay poskytne zákazníkom rýchlejšie a pohodlnejšie online platby pre každý deň. Doteraz museli ľudia, ktorí nechcú alebo nemôžu používať Apple Pay alebo Google Pay, pri platení online pracne prepisovať údaje o svojej karte. Pridaním karty do služby Click to Pay táto nepríjemná práca odpadá. Sme hrdí na to, že ako prvá spoločnosť v Českej republike sme integrovali Click to Pay priamo do našej aplikácie bez presmerovania zákazníkov. Je to ďalšie potvrdenie toho, že Twisto je stále na technologickej špičke a darí sa mu ponúkať zákazníkom nové a pohodlnejšie spôsoby platenia nielen online,“ hovorí Pavel Prucek, vedúci produktového oddelenia spoločnosti Twisto.

Nová funkcia je určená zákazníkom, ktorí nepoužívajú Apple Pay alebo Google Pay, ale nechcú neustále kopírovať údaje o svojej platobnej karte. V aplikácii Twisto im stačí pridať svoju kartu Twisto do služby Click to Pay a potom môžu pomocou tejto novej služby platiť v ktoromkoľvek online obchode jednoduchým kliknutím na uloženú kartu. Dokončenie platby sa vždy riadi bezpečnostnými pravidlami s možnou 3DS autentifikáciou v kombinácii s tokenizáciou, čo ešte zvyšuje bezpečnosť platby v porovnaní s bežným kopírovaním karty. Celkový proces vytvorenia profilu a pridania karty Twisto do služby Mastercard Click to Pay je jednoduchý a používateľom trvá približne 30 sekúnd.

Spoločnosť Twisto spustila registráciu kariet Mastercard do Click to Pay začiatkom augusta bez akejkoľvek informačnej kampane, napriek tomu ju zákazníci začali organicky využívať. V priebehu nasledujúceho mesiaca a pol si svoje karty Twisto do Click to Pay zaregistrovalo viac ako päťtisíc zákazníkov, čím sa spoločnosť Twisto stala najlepším inovátorom kariet v Českej republike. Spoločnosť Twisto približne pol roka intenzívne spolupracovala s vývojármi spoločnosti Mastercard na technickom riešení priamej integrácie Click to Pay do svojej aplikácie.

Credit: Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+