2 min. čítanie

Tržby výrobcu kozmetiky Nivea vzrástli o vyše 12 percent

V reakcii na najnovšie kvartálne údaje firma zlepšila odhad vývoja tržieb v danej divízii za celý rok 2023.

Tržby výrobcu kozmetiky Nivea vzrástli o vyše 12 percent
Zdroj: Depositphotos

Tržby prekonali očakávania

Nemecká spoločnosť Beiersdorf, ktorá je známa výrobou kozmetických produktov značky Nivea, oznámila za prvý kvartál predbežné výsledky tržieb, ktorými prekonala pôvodné očakávania. Tržby vzrástli o viac než 12 percent, k čomu prispela najmä divízia spotrebného tovaru. V reakcii na najnovšie kvartálne údaje firma zlepšila odhad vývoja tržieb v danej divízii za celý rok 2023.

Firma Beiersdorf uviedla, že tržby na organickej báze (bez vplyvu akvizícií a divestícií) vzrástli v prvom štvrťroku medziročne o 12,2 percenta na 2,48 miliardy eur. Výrazne ich podporila divízia spotrebného tovaru, ktorá zahrnuje kozmetiku Nivea, ako aj značky Eucerin a La Prairie. V tejto divízii sa tržby na organickej báze zvýšili o 14,8 percenta.

Rast organických tržieb zaznamenala aj divízia Tesa, vyrábajúca lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti a firmy. Rast v tejto divízii bol však výrazne slabší v porovnaní s divíziou spotrebného tovaru a dosiahol 0,9 percenta.

Spoločnosť následne zlepšila vyhliadky celoročného vývoja organických tržieb v divízii spotrebného tovaru. Pôvode počítala, že tržby v divízii dosiahnu rast na strednej úrovni jednocifernej stupnice, teraz odhaduje, že to bude na strednej až hornej úrovni jednocifernej stupnice. Čo sa týka divízie Tesa, odhad ponechala nezmenený, čo znamená, že ďalej očakáva celoročný rast organických tržieb na strednej úrovni jednocifernej stupnice. Podrobné výsledky za prvý kvartál zverejní spoločnosť Beiersdorf 26. apríla.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+