Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Tržby výrobcu kozmetiky Nivea vzrástli o vyše 12 percent

V reakcii na najnovšie kvartálne údaje firma zlepšila odhad vývoja tržieb v danej divízii za celý rok 2023.

Tržby výrobcu kozmetiky Nivea vzrástli o vyše 12 percent
Zdroj: Depositphotos

Tržby prekonali očakávania

Nemecká spoločnosť Beiersdorf, ktorá je známa výrobou kozmetických produktov značky Nivea, oznámila za prvý kvartál predbežné výsledky tržieb, ktorými prekonala pôvodné očakávania. Tržby vzrástli o viac než 12 percent, k čomu prispela najmä divízia spotrebného tovaru. V reakcii na najnovšie kvartálne údaje firma zlepšila odhad vývoja tržieb v danej divízii za celý rok 2023.

Firma Beiersdorf uviedla, že tržby na organickej báze (bez vplyvu akvizícií a divestícií) vzrástli v prvom štvrťroku medziročne o 12,2 percenta na 2,48 miliardy eur. Výrazne ich podporila divízia spotrebného tovaru, ktorá zahrnuje kozmetiku Nivea, ako aj značky Eucerin a La Prairie. V tejto divízii sa tržby na organickej báze zvýšili o 14,8 percenta.

Rast organických tržieb zaznamenala aj divízia Tesa, vyrábajúca lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti a firmy. Rast v tejto divízii bol však výrazne slabší v porovnaní s divíziou spotrebného tovaru a dosiahol 0,9 percenta.

Spoločnosť následne zlepšila vyhliadky celoročného vývoja organických tržieb v divízii spotrebného tovaru. Pôvode počítala, že tržby v divízii dosiahnu rast na strednej úrovni jednocifernej stupnice, teraz odhaduje, že to bude na strednej až hornej úrovni jednocifernej stupnice. Čo sa týka divízie Tesa, odhad ponechala nezmenený, čo znamená, že ďalej očakáva celoročný rast organických tržieb na strednej úrovni jednocifernej stupnice. Podrobné výsledky za prvý kvartál zverejní spoločnosť Beiersdorf 26. apríla.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+