1 min. čítanie

Trenýrkárna a Styx pomáhajú šiť “nepriestrelné vesty” pre Ukrajinu

Každý týždeň vám prinášame jednu novinku v súvislosti so situáciou na Ukrajine. Tento týždeň je o spolupráci značiek Styx a Trenýrkárna.cz. Článok priniesol M-journal.

Trenýrkárna a Styx pomáhajú šiť “nepriestrelné vesty” pre Ukrajinu

Zvyčajne vyrábajú trenírky. V súčasnej situácii sa značka Styx a e-shop Trenýrkárna.cz spojili s dielňou EMES Márie Šmakovej, aby ušili nepriestrelné vesty, ktoré posielajú na Ukrajinu. Na ich výrobu môžete prispieť prostredníctvom zbierky na Donio.cz.

Ochranné vesty so železným plechom

“Časť kapacít našich dielní, ktoré v časoch mieru šili české trenky a boxerky Styx a v začiatkoch covidu aj závesy, teraz šije ochranné vesty, do ktorých sa potom vkladá železný plech a vďaka tomu sú potom nepriestrelné. Posielame ich priamo na Ukrajinu, kde pomáhajú chrániť životy. Jedna vesta stojí približne 2000 Kč,” hovorí Ruslan Skopal, spolumajiteľ českej značky Styx.

Vesty potom pomáhajú ľuďom, ktorí sú priamo postihnutí vojnou – teda  tým, ktorí z nejakého dôvodu nemôžu opustiť svoje domovy a pre ktorých sú pokračujúce boje a streľba na dennom poriadku. Ochranná vesta im poskytne aspoň čiastočnú ochranu pred nebezpečenstvami, ktorým musia čeliť.

Vojnou na Ukrajine trpia najmä obyčajní ľudia. Do tejto konkrétnej pomoci ukrajinskému obyvateľstvu sa v týchto ťažkých časoch môže zapojiť aj široká verejnosť prostredníctvom zbierky na Donio.cz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+