2 min. čítanie

Trend doručovania pred Vianocami? Toto je najlacnejšia voľba

Balíkovo boxy od Slovak Parcel Service (SPS) sú najlacnejším doručením na Slovensku – pre e-shopy aj samotných spotrebiteľov. Kuriérsky líder rozvíja sieť výdajných boxov po celej krajine. Pred Vianocami ich ponúka za uvádzaciu cenu širokej verejnosti.

Trend doručovania pred Vianocami? Toto je najlacnejšia voľba
Zdroj: SPS

Z prieskumu agentúry 2muse pre spoločnosť SPS vyplýva, že vyzdvihnutie zásielok v boxoch využíva v roku 2024 až 69 % ľudí, pričom v roku 2022 to bolo len 36 %. V prípade preferencie sa záujem o prebratie zásielok vo výdajných boxoch v porovnaní rokov 2024 a 2022 zvýšil o takmer päťnásobok.

Práve zavedením výdajných boxov reagovalo SPS na zvýšený dopyt po takejto službe. Sieť Balíkova tvorí už vyše 2200 odberných miest, pričom 250 z nich sú Balíkovo boxy. Do konca roka 2024 ich počet narastie až na 500.

„Pri Balíkovo boxoch evidujeme výrazný záujem o ich využívanie, preto pracujeme na čo najrýchlejšej inštalácii po celom Slovensku, aktuálne je ich už viac ako 250. Zákazník si balík následne vyzdvihne jednoducho, na prebratie mu stačí iba SMS kód,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.

Príjemcovia teda nemusia čakať na kuriéra a časovo sa mu prispôsobovať. Zásielku si vyzdvihnú vtedy, keď im to najviac vyhovuje. Na prebratie zásielky je potrebný iba SMS kód (bez použitia akejkoľvek aplikácie). Pri Balíkovo boxoch je viac ako 98 % pravdepodobnosť doručenia hneď na druhý deň.

Balíkovo boxy patria v infraštruktúre SPS aj medzi ekologickú možnosť doručenia zásielky. Po inštalácii v teréne fungujú autonómne – vďaka solárnym panelom. Sú tak ideálnou možnosťou na umiestnenie prakticky kdekoľvek.

Pokiaľ ste e-shop a máte záujem využívať Balíkovo za uvádzaciu cenu, dajte nám vedieť na marketing@sps-sro.sk.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Slovak Parcel Service

Slovak Parcel Service pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992 a je najväčšou kuriérskou spoločnosťou na Slovensku. Viac ako 20 rokov pôsobila ako strategický partner - autorizovaný zástupca UPS na Slovensku. Slovak Parcel Service disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 27 regionálnych pobočiek a doručovateľským vozovým parkom, ktorý predstavuje viac ako 750 kuriérskych vozidiel.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager