Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Spor medzi logistickou firmou Zásilkovna a prevádzkovateľom depa v Bílém Kostele nad Nisou na Liberecku naberá na obrátkach. Situácia sa zvrtla do bodu, kde tisíce balíkov klientov Zásilkovny ostali v sklade a prevádzkovateľ ich odmietol vydať. Informovala o tom Česká televízia.

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Ukončenie spolupráce 

Konflikt vypukol, keď Zásilkovna ukončila spoluprácu s externým prevádzkovateľom depa na konci augusta 2023. Táto zmena viedla k zablokovaniu prístupu Zásilkovny k tisíckam balíkov, ktoré boli uložené v depe. Prevádzkovateľ depa odmietol vydať tieto balíky, čo zasiahlo klientov firmy.

Na urovnanie situácie sa Zásilkovna rozhodla preplatiť cenu objednávky a dopravy postihnutým zákazníkom. Klienti musia vyplniť reklamačný formulár a peniaze budú vyplatené do 30 dní od odoslania reklamácie. Zásilkovna už vrátila časť zásilek a vyplatila kompenzácie v hodnote niekoľkých miliónov korún.

Týždenný podcast UPdate

Zdá sa, že spor medzi Zásilkovnou a prevádzkovateľom depa ešte nie je na konci. Vedúci depa vyhlásil, že balíky budú vydané len za účasti audítora, čo naznačuje zvýšenú dôraz na transparentnosť tejto záležitosti. Okrem toho sa Zásilkovna obrátila na políciu, hoci tá prípad odložila, keďže sa nepovažuje za trestný čin.

Tento spor nám pripomína, že konflikty v podnikateľskom svete môžu mať značný vplyv na koncových používateľov a že správne riešenie sporov je kľúčové pre udržanie dôvery klientov. Očakáva sa, že sa bude pokračovať v hľadaní riešenia, ale výsledok zatiaľ zostáva neistý.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať
2 min. čítanie

Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať

Pohodlná možnosť vrátenia objednaného tovaru má veľký vplyv na rozhodovanie zákazníka o tom, kde a či vôbec si tovar objedná. Ak má internetový obchod transparentné a jednoduché možnosti, ako zásielku vrátiť, zákazníci k nemu majú vyššiu dôveru. Kuriérska spoločnosť DPD poskytuje e-shopom  jednoduchý online nástroj, vďaka ktorému je celý proces vrátenia zásielky jednoduchší pre internetový obchod aj jeho zákazníkov.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+