2 min. čítanie

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Spor medzi logistickou firmou Zásilkovna a prevádzkovateľom depa v Bílém Kostele nad Nisou na Liberecku naberá na obrátkach. Situácia sa zvrtla do bodu, kde tisíce balíkov klientov Zásilkovny ostali v sklade a prevádzkovateľ ich odmietol vydať. Informovala o tom Česká televízia.

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Ukončenie spolupráce 

Konflikt vypukol, keď Zásilkovna ukončila spoluprácu s externým prevádzkovateľom depa na konci augusta 2023. Táto zmena viedla k zablokovaniu prístupu Zásilkovny k tisíckam balíkov, ktoré boli uložené v depe. Prevádzkovateľ depa odmietol vydať tieto balíky, čo zasiahlo klientov firmy.

Na urovnanie situácie sa Zásilkovna rozhodla preplatiť cenu objednávky a dopravy postihnutým zákazníkom. Klienti musia vyplniť reklamačný formulár a peniaze budú vyplatené do 30 dní od odoslania reklamácie. Zásilkovna už vrátila časť zásilek a vyplatila kompenzácie v hodnote niekoľkých miliónov korún.

Týždenný podcast UPdate

Zdá sa, že spor medzi Zásilkovnou a prevádzkovateľom depa ešte nie je na konci. Vedúci depa vyhlásil, že balíky budú vydané len za účasti audítora, čo naznačuje zvýšenú dôraz na transparentnosť tejto záležitosti. Okrem toho sa Zásilkovna obrátila na políciu, hoci tá prípad odložila, keďže sa nepovažuje za trestný čin.

Tento spor nám pripomína, že konflikty v podnikateľskom svete môžu mať značný vplyv na koncových používateľov a že správne riešenie sporov je kľúčové pre udržanie dôvery klientov. Očakáva sa, že sa bude pokračovať v hľadaní riešenia, ale výsledok zatiaľ zostáva neistý.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Prečítať článok
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Prečítať článok
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+