Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Spor medzi logistickou firmou Zásilkovna a prevádzkovateľom depa v Bílém Kostele nad Nisou na Liberecku naberá na obrátkach. Situácia sa zvrtla do bodu, kde tisíce balíkov klientov Zásilkovny ostali v sklade a prevádzkovateľ ich odmietol vydať. Informovala o tom Česká televízia.

Tisíce ľudí čakajú na svoje objednávky. Spor prevádzkovateľa depa a Zásilkovne

Ukončenie spolupráce 

Konflikt vypukol, keď Zásilkovna ukončila spoluprácu s externým prevádzkovateľom depa na konci augusta 2023. Táto zmena viedla k zablokovaniu prístupu Zásilkovny k tisíckam balíkov, ktoré boli uložené v depe. Prevádzkovateľ depa odmietol vydať tieto balíky, čo zasiahlo klientov firmy.

Na urovnanie situácie sa Zásilkovna rozhodla preplatiť cenu objednávky a dopravy postihnutým zákazníkom. Klienti musia vyplniť reklamačný formulár a peniaze budú vyplatené do 30 dní od odoslania reklamácie. Zásilkovna už vrátila časť zásilek a vyplatila kompenzácie v hodnote niekoľkých miliónov korún.

Týždenný podcast UPdate

Zdá sa, že spor medzi Zásilkovnou a prevádzkovateľom depa ešte nie je na konci. Vedúci depa vyhlásil, že balíky budú vydané len za účasti audítora, čo naznačuje zvýšenú dôraz na transparentnosť tejto záležitosti. Okrem toho sa Zásilkovna obrátila na políciu, hoci tá prípad odložila, keďže sa nepovažuje za trestný čin.

Tento spor nám pripomína, že konflikty v podnikateľskom svete môžu mať značný vplyv na koncových používateľov a že správne riešenie sporov je kľúčové pre udržanie dôvery klientov. Očakáva sa, že sa bude pokračovať v hľadaní riešenia, ale výsledok zatiaľ zostáva neistý.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Kuriérske spoločnosti a ich služby. Ako si vybrať správne? Čo chce zákazník a čo nepodceniť počas vianočnej sezóny? Máme pre vás 4 tipy (od Packety)
6 min. čítanie

Kuriérske spoločnosti a ich služby. Ako si vybrať správne? Čo chce zákazník a čo nepodceniť počas vianočnej sezóny? Máme pre vás 4 tipy (od Packety)

Doručovanie je prvý a zároveň jeden z najdôležitejších krokov v zákazníckej skúsenosti s vaším e-shopom. Black Friday a Vianoce na vaše stránky nepochybne privedú veľké množstvo nových zákazníkov, ktorí budú mať možnosť jej kvalitu posúdiť na vlastnej koži. To rozhodne o tom, či sa v budúcnosti vrátia, alebo nie. Preto by mali e-shopy zvážiť výber […]

Jana Szabóová Jana Szabóová
Senior B2B Specialist, Packeta
Prečítať článok
Ako na riadenie nákladnej dopravy?
2 min. čítanie

Ako na riadenie nákladnej dopravy?

Riadenie nákladnej dopravy a tovaru je dôležitou súčasťou logistiky, ktorý zahŕňa plánovanie, realizáciu a monitorovanie pohybu objektov medzi lokalitami. Vďaka tomu sa tovar dostane k zákazníkovi včas, efektívne a výhodne. Zahŕňa rôzne prvky, ako je výber dopravcu, plánovanie trasy, spracovanie dokumentácie a sledovanie zásielok. Efektívne riadenie nákladnej dopravy a tovaru je pre podniky kľúčové. Pomáha […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+