|
2 min. čítanie

Ako na úspešnú PPC kampaň na sociálnych sieťach v roku 2024? (Milan Cidilo – 6clickz)

Sociálne siete už dávno neslúžia len na zdieľanie pekných fotiek z dovolenky či srdcervúcich statusov. Pre množstvo biznisov sú hlavným predajným kanálom. Aj keď v našich krajinách je to stále pomerne málo oproti rozpočtom pre Google kampane. Ako sa zmenila práca PPC špecialistov na sociálnych sieťach, aký obsah najlepšie funguje a čo by ste mali na sockách robiť v roku 2024 nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Milan Cidilo, CEO zo 6clickz.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:25 Je dobré nastavovať reklamy cez modré tlačidlo BOOST?
  • 04:19 Prešlo nastavovanie reklám za posledné roky nejakými zmenami?
  • 06:16 Ako sa mení práca Facebook ads (META) ads špecialistu?
  • 08:30 Aké sú rozdiely u nás vs. v zahraničí?
  • 12:12 Čo je to dark social a prečo na to firmy doplácajú pri vyhodnocovaní kampaní?
  • 17:07 Ako sa líši výkon Facebook a IG ads, Tik Tok ads a ďalšie?
  • 19:31 Kreatíva je vaše cielenie, ale čo to znamená?
  • 21:46 Prečo dobre funguje UGC?
  • 27:14 Prečo je potrebná analýza výsledkov?
  • 29:27 Čo je to iterácia kreatív a prečo je toto základný kameň optimalizácie?
  • 30:47 Na aké ad spendy je možné vyškálovať kampane v ČR a SR?
  • 32:43 Záverečné tipy na rok 2024
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projekťák a špecialista na sociálne siete… Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Tento článok ti prináša

6clickz

6clickz je expert na strategický online marketing, ktorý vám pomôže s expanziou do celého sveta. Táto firma sa zameriava na data-driven marketing, kde využívajú analýzu a audit vašich online aktivít na identifikáciu slabých miest a nájdenie priestoru na zlepšenie. Ponúkajú efektívne marketingové stratégie, ktoré vás posunú míľovými krokmi vpred. Sú schopní nastoliť poriadok v tisíckach dát, stovkách metrík a neustále testujú, aby dosiahli výsledky, o ktorých ste ani nesnívali. Ich cieľom je vytvoriť win-win spoluprácu, kde úspech je obojstranný.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. čítanie

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Najnovšiu epizódu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE nájdete na všetkých populárnych platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
6 min. čítanie

E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanzia e-shopu do zahraničia už dávno nie je len o preklade webu. Úspech v roku 2026 bude patriť tým, ktorí chápu dáta, investujú do dôvery a majú trpezlivosť. Slovensko ako test, Poľsko ako výzva a Nemecko ako cieľ – tak vyzerá cesta mnohých značiek, ktoré sa učia, že marketplace nie je zázrak a rýchle víťazstvá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nové pravidlá pre Lead Ads, e-commerce sa presúva do aplikácií | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. čítanie

Nákupy v ChatGPT, nové pravidlá pre Lead Ads, e-commerce sa presúva do aplikácií | MUDROVAČKA 10/2025

Umelá inteligencia nakupuje za nás, Google umožňuje skrývať reklamy, lojalita mizne a TikTok sa mení na cestovnú kanceláriu. Nový diel Mudrováčky prináša nabitý prehľad trendov, ktoré menia online marketing a e-commerce od základov. Od revolúcie v nákupoch cez ChatGPT, cez nové pravidlá Mety až po TikTok Travel Ads a rast marketplace-ov v segmente DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge