V rozhovore sa dozviete:
- 01:25 Je dobré nastavovať reklamy cez modré tlačidlo BOOST?
- 04:19 Prešlo nastavovanie reklám za posledné roky nejakými zmenami?
- 06:16 Ako sa mení práca Facebook ads (META) ads špecialistu?
- 08:30 Aké sú rozdiely u nás vs. v zahraničí?
- 12:12 Čo je to dark social a prečo na to firmy doplácajú pri vyhodnocovaní kampaní?
- 17:07 Ako sa líši výkon Facebook a IG ads, Tik Tok ads a ďalšie?
- 19:31 Kreatíva je vaše cielenie, ale čo to znamená?
- 21:46 Prečo dobre funguje UGC?
- 27:14 Prečo je potrebná analýza výsledkov?
- 29:27 Čo je to iterácia kreatív a prečo je toto základný kameň optimalizácie?
- 30:47 Na aké ad spendy je možné vyškálovať kampane v ČR a SR?
- 32:43 Záverečné tipy na rok 2024