1 min. čítanie

TikTok Shop sa rozšíri do Európy

TikTok valcuje našou pozornosťou, časom a teraz preverí aj peňaženky. Overený koncept priameho predaja zo sociálnej siete by čoskoro mal zamieriť aj do kontinentálnej Európy.

TikTok Shop sa rozšíri do Európy
Zdroj: Depositphotos

TikTok Shop, ktorý už pôsobí v niekoľkých ázijských krajinách, Spojenom kráľovstve a USA, plánuje ďalšiu expanziu do Európy a Mexika. Hoci správa o rozšírení nie je oficiálna, prvotné informácie priniesol South China Morning Post a online médium Ecommerce News sa odvoláva na ďalšie anonymné zdroje. TikTok navyše začal pozývať obchodníkov v Nemecku, Francúzsku, Taliansku a Španielsku na beta testovanie.

Spustenie sa očakáva v lete tohto roka.

Pri snahe zvýšiť svoje zisky je pre sociálne médiá logickým krokom vytvorenie e-commerce platformy. Posilňujú tým svoju pozíciu v digitálnom ekosystéme a prispievajú k rastu online obchodu. Obľúbenosť a vysoká návštevnosť nahráva TikToku do karát, o čom sme už v niekoľkých článkoch informovali.

Napriek počiatočným oneskoreniam spôsobeným neuspokojivými výsledkami v Spojenom kráľovstve TikTok Shop skúša šťastie v ďalších krajinách. Ak pripočítame nové prírastky, oplatforma bude pôsobiť už v 13 krajinách. Tento rok chce dosiahnuť hrubú hodnotu tovaru (GMV) vo výške 50 miliárd USD.

Je pre vás TikTok to pravé? Odpovede a inšpiráciu môžete nájsť v staršom rozhovore s riaditeľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge