TikTok Shop, ktorý už pôsobí v niekoľkých ázijských krajinách, Spojenom kráľovstve a USA, plánuje ďalšiu expanziu do Európy a Mexika. Hoci správa o rozšírení nie je oficiálna, prvotné informácie priniesol South China Morning Post a online médium Ecommerce News sa odvoláva na ďalšie anonymné zdroje. TikTok navyše začal pozývať obchodníkov v Nemecku, Francúzsku, Taliansku a Španielsku na beta testovanie.
Spustenie sa očakáva v lete tohto roka.
Pri snahe zvýšiť svoje zisky je pre sociálne médiá logickým krokom vytvorenie e-commerce platformy. Posilňujú tým svoju pozíciu v digitálnom ekosystéme a prispievajú k rastu online obchodu. Obľúbenosť a vysoká návštevnosť nahráva TikToku do karát, o čom sme už v niekoľkých článkoch informovali.
Napriek počiatočným oneskoreniam spôsobeným neuspokojivými výsledkami v Spojenom kráľovstve TikTok Shop skúša šťastie v ďalších krajinách. Ak pripočítame nové prírastky, oplatforma bude pôsobiť už v 13 krajinách. Tento rok chce dosiahnuť hrubú hodnotu tovaru (GMV) vo výške 50 miliárd USD.
Je pre vás TikTok to pravé? Odpovede a inšpiráciu môžete nájsť v staršom rozhovore s riaditeľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom.