2 min. čítanie

TikTok Shop chce bezpečnejšie nakupovanie

TikTok zverejnil správu o bezpečnosti v TikTok Shope, v ktorej opisuje svoju snahu zamedziť podvodom. Platforma investovala viac ako 400 miliónov dolárov do bezpečnosti. Vytvorila tím viac ako 7 500 odborníkov, ktorí sa venujú zabezpečeniu bezpečného nákupného zážitku.

TikTok Shop chce bezpečnejšie nakupovanie
Zdroj: Depositphotos

TikTok Shop sa od svojho vzniku v roku 2021 rozšíril po celom svete. Prekročil hranice juhovýchodnej Ázie do Spojeného kráľovstva a v roku 2023 sa rozšíril aj do Spojených štátov.

Firmám ponúka nové príležitosti na rozšírenie zákazníckej základne a zvýšenie predaja. S možnosťou vytvárať krátke videá a live nákupy prináša populárny spôsob ako osloviť zákazníkov ľudovou formou a zábavným obsahom.

Prísnejšie opatrenia pri registrácii

Všetci predajcovia podstupujú proces overenia, pri ktorom dokladujú identitu a legitímnosť podnikania. Za minulý rok v období od júla do decembra platforma odmietla zaradiť 37 miliónov produktov, ktoré porušovali zásady. Po zaradení do zoznamu odstránila ďalších 133 000 produktov.

„Ak zistíme, že niektorý z našich predajcov porušil naše zásady, podnikneme kroky, ktoré môžu zahŕňať odstránenie jeho produktov, pozastavenie funkcií elektronického obchodu, ktoré má k dispozícii, alebo deaktiváciu jeho účtu,“ uvádza platforma.

Skúšobné obdobie pre predajcov

Po schválení predajcovia vstupujú do skúšobného obdobia, kde sa oboznámia s pravidlami platformy a môžu sa postupne zapájať do jej fungovania. TikTok Shop podľa vlastných slov trvá na prísnej politike pre predajcov aj tvorcov. Komunita môže nahlasovať akýkoľvek obsah, ktorý podľa nich porušuje pravidlá.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+