Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

TikTok Shop chce bezpečnejšie nakupovanie

TikTok zverejnil správu o bezpečnosti v TikTok Shope, v ktorej opisuje svoju snahu zamedziť podvodom. Platforma investovala viac ako 400 miliónov dolárov do bezpečnosti. Vytvorila tím viac ako 7 500 odborníkov, ktorí sa venujú zabezpečeniu bezpečného nákupného zážitku.

TikTok Shop chce bezpečnejšie nakupovanie
Zdroj: Depositphotos

TikTok Shop sa od svojho vzniku v roku 2021 rozšíril po celom svete. Prekročil hranice juhovýchodnej Ázie do Spojeného kráľovstva a v roku 2023 sa rozšíril aj do Spojených štátov.

Firmám ponúka nové príležitosti na rozšírenie zákazníckej základne a zvýšenie predaja. S možnosťou vytvárať krátke videá a live nákupy prináša populárny spôsob ako osloviť zákazníkov ľudovou formou a zábavným obsahom.

Prísnejšie opatrenia pri registrácii

Všetci predajcovia podstupujú proces overenia, pri ktorom dokladujú identitu a legitímnosť podnikania. Za minulý rok v období od júla do decembra platforma odmietla zaradiť 37 miliónov produktov, ktoré porušovali zásady. Po zaradení do zoznamu odstránila ďalších 133 000 produktov.

„Ak zistíme, že niektorý z našich predajcov porušil naše zásady, podnikneme kroky, ktoré môžu zahŕňať odstránenie jeho produktov, pozastavenie funkcií elektronického obchodu, ktoré má k dispozícii, alebo deaktiváciu jeho účtu,“ uvádza platforma.

Skúšobné obdobie pre predajcov

Po schválení predajcovia vstupujú do skúšobného obdobia, kde sa oboznámia s pravidlami platformy a môžu sa postupne zapájať do jej fungovania. TikTok Shop podľa vlastných slov trvá na prísnej politike pre predajcov aj tvorcov. Komunita môže nahlasovať akýkoľvek obsah, ktorý podľa nich porušuje pravidlá.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+