Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

TikTok rozširuje marketingový partnerský program o ďalšie agentúry

Program TikTok Marketing Partners funguje na sociálnej sieti už 3 roky a má za cieľ prepojiť profily s overenými marketingovými partnermi, ktorí im pomáhajú so stratégiou na TikToku. Platforma avizuje globálne rozšírenie agentúrnych partnerov.

TikTok rozširuje marketingový partnerský program o ďalšie agentúry

Sociálna sieť TikTok sa snaží byť bližšie k biznis partnerom a rozširuje sa o ďalšie prvky vrátane kreatívnych partnerov, odborníkov na meranie či obchodných poradcov. “Neustále hľadáme spôsoby, ako značkám a inzerentom uľahčiť vytváranie pútavého obsahu a pôsobivých kampaní, ktoré majú odozvu v komunitách TikToku. Sme nadšení, že sa spolu s agentúrami môžeme oprieť o model mediálnych a kreatívnych služieb a poskytovať značkám inovatívne riešenia, ktoré naďalej zvyšujú úroveň ich kampaní TikTok,” vysvetľuje Melissa Yang, Globálna riaditeľka marketingových partnerstiev a vzdelávania v odvetví.

Podľa prieskumu TikToku jeden z troch ľudí objavuje nové produkty na TikToku vďaka videám, ktoré zverejnili značky a viac ako 90 % používateľov vykoná akciu po zhliadnutí obsahu na TikToku. Tieto čísla chce platforma podporiť spojením s vyškolenými a overenými agentúrami. Označení agentúrni partneri podľa tikToku dokážu využívať mediálne aj kreatívne riešenia na maximalizáciu úspechu inzerentov platforme.

TikTok sa týmto krokom snaží zjednodušiť vývoj a spúšťanie kampaní, ktoré profilom prinesú požadované výsledky a povzbudiť ich v TikTok-first stratégii. “V minulosti bolo pre značky ťažké nájsť agentúry, ktoré by dokázali podporiť potreby nákupu médií aj kreatívnej optimalizácie na TikToku. Nasledujúce agentúry boli preverené, vyškolené a označené na základe svojich odborných znalostí v oblasti využívania kreatívnych prostriedkov na TikToku ako páky na optimalizáciu médií. Môžu fungovať ako jednotné kontaktné miesto pre inzerentov v rámci všetkých marketingových cieľov, od zvyšovania povedomia v hornom funneli a návštevnosti stránok až po konverzie v dolnom funneli a predaj v e-commerce,” píšu vo vyjadrení.

Platforma rozšírila portfolio celkovo o 10 agentúr z Nemecka, Švédska, Austrálie, Vietnamu, juhovýchodnej Ázie, UAE a USA.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe