2 min. čítanie

TikTok rozširuje marketingový partnerský program o ďalšie agentúry

Program TikTok Marketing Partners funguje na sociálnej sieti už 3 roky a má za cieľ prepojiť profily s overenými marketingovými partnermi, ktorí im pomáhajú so stratégiou na TikToku. Platforma avizuje globálne rozšírenie agentúrnych partnerov.

TikTok rozširuje marketingový partnerský program o ďalšie agentúry

Sociálna sieť TikTok sa snaží byť bližšie k biznis partnerom a rozširuje sa o ďalšie prvky vrátane kreatívnych partnerov, odborníkov na meranie či obchodných poradcov. “Neustále hľadáme spôsoby, ako značkám a inzerentom uľahčiť vytváranie pútavého obsahu a pôsobivých kampaní, ktoré majú odozvu v komunitách TikToku. Sme nadšení, že sa spolu s agentúrami môžeme oprieť o model mediálnych a kreatívnych služieb a poskytovať značkám inovatívne riešenia, ktoré naďalej zvyšujú úroveň ich kampaní TikTok,” vysvetľuje Melissa Yang, Globálna riaditeľka marketingových partnerstiev a vzdelávania v odvetví.

Podľa prieskumu TikToku jeden z troch ľudí objavuje nové produkty na TikToku vďaka videám, ktoré zverejnili značky a viac ako 90 % používateľov vykoná akciu po zhliadnutí obsahu na TikToku. Tieto čísla chce platforma podporiť spojením s vyškolenými a overenými agentúrami. Označení agentúrni partneri podľa tikToku dokážu využívať mediálne aj kreatívne riešenia na maximalizáciu úspechu inzerentov platforme.

TikTok sa týmto krokom snaží zjednodušiť vývoj a spúšťanie kampaní, ktoré profilom prinesú požadované výsledky a povzbudiť ich v TikTok-first stratégii. “V minulosti bolo pre značky ťažké nájsť agentúry, ktoré by dokázali podporiť potreby nákupu médií aj kreatívnej optimalizácie na TikToku. Nasledujúce agentúry boli preverené, vyškolené a označené na základe svojich odborných znalostí v oblasti využívania kreatívnych prostriedkov na TikToku ako páky na optimalizáciu médií. Môžu fungovať ako jednotné kontaktné miesto pre inzerentov v rámci všetkých marketingových cieľov, od zvyšovania povedomia v hornom funneli a návštevnosti stránok až po konverzie v dolnom funneli a predaj v e-commerce,” píšu vo vyjadrení.

Platforma rozšírila portfolio celkovo o 10 agentúr z Nemecka, Švédska, Austrálie, Vietnamu, juhovýchodnej Ázie, UAE a USA.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+