Sociálna sieť TikTok sa snaží byť bližšie k biznis partnerom a rozširuje sa o ďalšie prvky vrátane kreatívnych partnerov, odborníkov na meranie či obchodných poradcov. “Neustále hľadáme spôsoby, ako značkám a inzerentom uľahčiť vytváranie pútavého obsahu a pôsobivých kampaní, ktoré majú odozvu v komunitách TikToku. Sme nadšení, že sa spolu s agentúrami môžeme oprieť o model mediálnych a kreatívnych služieb a poskytovať značkám inovatívne riešenia, ktoré naďalej zvyšujú úroveň ich kampaní TikTok,” vysvetľuje Melissa Yang, Globálna riaditeľka marketingových partnerstiev a vzdelávania v odvetví.
Podľa prieskumu TikToku jeden z troch ľudí objavuje nové produkty na TikToku vďaka videám, ktoré zverejnili značky a viac ako 90 % používateľov vykoná akciu po zhliadnutí obsahu na TikToku. Tieto čísla chce platforma podporiť spojením s vyškolenými a overenými agentúrami. Označení agentúrni partneri podľa tikToku dokážu využívať mediálne aj kreatívne riešenia na maximalizáciu úspechu inzerentov platforme.
TikTok sa týmto krokom snaží zjednodušiť vývoj a spúšťanie kampaní, ktoré profilom prinesú požadované výsledky a povzbudiť ich v TikTok-first stratégii. “V minulosti bolo pre značky ťažké nájsť agentúry, ktoré by dokázali podporiť potreby nákupu médií aj kreatívnej optimalizácie na TikToku. Nasledujúce agentúry boli preverené, vyškolené a označené na základe svojich odborných znalostí v oblasti využívania kreatívnych prostriedkov na TikToku ako páky na optimalizáciu médií. Môžu fungovať ako jednotné kontaktné miesto pre inzerentov v rámci všetkých marketingových cieľov, od zvyšovania povedomia v hornom funneli a návštevnosti stránok až po konverzie v dolnom funneli a predaj v e-commerce,” píšu vo vyjadrení.
Platforma rozšírila portfolio celkovo o 10 agentúr z Nemecka, Švédska, Austrálie, Vietnamu, juhovýchodnej Ázie, UAE a USA.