2 min. čítanie

TikTok bez reklám? Priplatíte si

Populárna sociálna platforma TikTok zvažuje zavedenie plateného predplatného, ktoré by umožnilo používateľom sledovať obsah bez reklám. Zatiaľ je v hre americký trh.

TikTok bez reklám? Priplatíte si

Nedávna štúdia ukázala, že TikTok si získal priazeň aj od opatrnejších kupujúcich. Až 60 % z opýtaných označilo TikTok za svoje preferované miesto na sledovanie krátkych videí. Tento fakt naznačuje, že TikTok si stále udržuje svoju atraktivitu pre reklamných inzerentov.

Teraz sa uvažuje sa nad mesačným poplatkom vo výške 4,99 USD. Vzťahovalo by sa však výhradne na reklamy, ktoré zobrazuje samotná platforma, nie na jednorazové marketingové akcie alebo kampane influencerov.

Úplne bez reklám to nepôjde

Zavádzanie plateného predplatného bez reklám by mohlo predstavovať nový spôsob, ako diverzifikovať príjmy TikToku a poskytnúť používateľom voľbu, či si chcú obsah prezerať bez reklám. Je otázne, či príjmy z predplatného dokážu nahradiť príjmy z reklám, ktoré platforma doteraz generuje. TikTok sa tak pridáva k iným sociálnym médiám, ktoré už ponúkajú platené predplatné bez reklám a snažia sa rozšíriť svoje možnosti financovania.

TikTok je na príjmoch z reklám závislý a doteraz bol schopný odolať širšiemu poklesu výdavkov na online reklamu. Materská spoločnosť TikToku ByteDance si vybudovala 11% podiel na výdavkoch veľkých agentúr na sociálnych médiách, pričom medzi najväčšími investormi sa nachádzajú spoločnosti ako Pepsi, DoorDash, Amazon a Apple.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+