2 min. čítanie

Threads predstavuje novinky, chce podporiť zapojenie v reálnom čase

Aplikácia Threads z dielne Mety bola navrhnutá ako kontrapunkt k sieti X. Napriek snahe odlíšiť sa a prinášať menej kontroverzie do online obsahu, Threads čelí kritike kvôli svojmu postoju k politickému obsahu. Aké zbrane tasí Zuckerberg?

Threads predstavuje novinky, chce podporiť zapojenie v reálnom čase
Zdroj: Depositphotos

S novými funkciami sa chce aplikácia sústrediť na podporu angažovanosti v reálnom čase.

  • Označenie populárnych tém

Threads zavádza označenie nad príspevkami, ktoré súvisia s trendujúcimi témami. Táto funkcia uľahčuje používateľom prekliknúť sa a zapojiť sa do širších rozhovorov v reálnom čase.

 

Uverejnil/-a @mosseri
Zobraziť v Threads

 

  • Vylepšená funkcia vyhľadávania

Kliknutím na označenia trendujúcich tém budú používatelia presmerovaní na zoznam vyhľadávaní pre tento termín. Nová možnosť filtra „Nedávne“ umožňuje používateľom získať najnovšie aktualizácie, čím podporuje diskusie v reálnom čase.

  • Upozornenia na hlavné diskusie

Niektorí používatelia vidia nové upozornenie „Now“ ohľadom dôležitých diskusií. Cieľom je zvýrazniť kľúčové témy a zvýšiť angažovanosť a povedomie používateľov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Problém s obsahom

Na rozdiel od Facebooku a Instagramu, ktoré úspešne deprioritizovali politické diskusie, snaha Threads o zapojenie v reálnom čase sťažuje možnosť vyhýbať sa politickým témam. Neochota Mety šíriť rozdeľujúce názory môže obmedziť schopnosť aplikácie zachytiť hlavné správy a udalosti v reálnom čase, čo môže používateľov opäť presmerovať na X, aby boli stále v obraze.

Obmedzovanie politického obsahu na úrovni účtov, a nie podľa kľúčových slov, má za cieľ minimalizovať falošné správy, na druhej strane však môže obmedziť zaujímavé komentáre.

Threads sa blíži k 200 miliónom mesačných používateľov, čo je stále menej ako polovica siete X. Stratégia Meta zahŕňa postupné integrácie ďalších funkcií na objavovanie, príkladom sú aj tieto novinky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+