;
Zaujíma ma
14. júna 2021
14. júna 2021

Témou ôsmeho ročníka konferencie ShopCamp bude interný dlh a rast eshopov

2 min čítanie

Pandémia koronavírusu spôsobila v Čechách i na Slovensku obrovský ecommercke boom, ktorý niektorým eshopom zvýšil tržby o stovky percent. Po veľkom uvoľňovaní opatrení sa teraz teraz online predajcovia musia vyrovnať s novou situáciou.

Aj to bude témou ôsmeho ročníka komunitnej ecommerce konferencie ShopCamp, ktorá prebehne 2. septembra 2021 v tradičných priestoroch Fakulty architektoniky ČVUT v Prahe.

Potvrdení spíkri

Celodená konferencia, ktorú organizuje spoločnosť Shopsys, bude obsahovať 12 prednášok, 8 workshopovsprievodný program s partnerskými stánkami. Účasť už potvrdilo niekoľko zaujímavých spíkrov. Tešiť sa môžete na špičkové osobnosti českej ecommerce scény:

  • Lukáš Havlásek – web & innovation director eshopu s kozmetikou a parfémami NOTINO, ktorý pôsobí v 24 krajinách a vlani dosiahol obrat vo výške 14,5 miliardy českých korún (571 miliónov eur).
  • Dominik Píchal – zakladateľ eshopu so zdravými potraviny Grizly.cz, ktorý nedávno získal významnú investíciu od skupiny eRockets.
  • Radek Hrachovec – držiteľ titulu Certified Loyalty Marketing Professional, ktorý pracoval napr. pre spoločnosti Baťa, Blažek alebo Klenoty Aurum.

Registrujte sa, prednášajte alebo hlasujte za rečníkov

ShopCamp je unikátny v tom, že ponúka možnosť prihlásiť sa na prednášku alebo workshop prakticky akýmkoľvek záujemcom. Prihlásiť sa môžete od 8. júna na shopcamp.cz.

Registrovaní účastníci si následne hlasovaním vyberú rečníkov, ktorých chcú počuť a sami tak participujú na tvorbe programu konferencie. Registrácia štartuje 15. júna 2021 od 14:00 hod a pre všetkých majiteľov aj zamestnancov eshopov je celkom zadarmo. Vstup na konferenciu získajú iba registrovaní účastníci a počet vstupeniek je limitovaný.

Registrujte sa na ôsmy ročník ShopCampu od 15. júna >>

Nosnou témou bude „interný dlh“ a rast eshopov

Po raketovom raste tržieb v roku 2020 stoja eshopy tento rok pred veľkou a dôležitou výzvou. V extrémnom období, kedy online nakupovali takmer všetci, firmy nemali čas riešiť interné prostredie a procesy. Tým si mohli vytvoriť nemalý „interný dlh“, ktorý sa môže týkať technológií, logistiky, zamestnancov i spôsobu riadenia. Ak ho nevyrovnajú, môže ich brzdiť v ďalšom raste.

„Vnútorné systémy a procesy eshopov však typicky tak rýchlo zmeniť nejde. Výnimkou sú menšie firmy, ktoré mohli rýchlejšie naskočiť na online predaj a začať jednoducho predávať. U veľkých spoločností, ktoré v online často pôsobili aj predtým, trvajú takéto zmeny systémov a procesov dlho. Z našich skúseností so spoluprácou s poprednými hráčmi vieme, že napr. kvalitné ecommerce riešenie na mieru sa pripravuje často aj rok. Cítíme, že v tomto období eshopy potrebujú viac ako kedykoľvek predtým podporu vo vzdelaní a inšpirácií. Preto sme sa rozhodli tohtoročný ShopCamp zamerať na tému rastu,“ hovorí Matěj Kapošváry, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti Shopsys.

ShopCamp navštívilo už viac ako 4000 účastníkov

Od roku 2014, kedy sa organizoval prvý ročník konferencie, ju navštívilo už vyše 4000 ľudí. Podujatie je typické svojou priateľskou a otvorenou atmosférou. Prináša užitočné a praktické informácie, podporuje budovanie vzťahov medzi návštevníkmi, spíkrami aj patnermi.

ShopCamp sa koná pod záštitou spoločností Shopsys, Shoptet a Asociáciou pre elektronickú komerciu (APEK). Generálnym partnerom konferencie je aj tento rok nákupný poradca Heureka.

Registrujte sa na ôsmy ročník ShopCampu od 15. júna >>

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Mohlo by Vás zaujímať


Posledné
Obľúbené