2 min. čítanie

Takko Fashion začala s online predajom vo Francúzsku

Takko Fashion, významný nemecký textilný diskontný reťazec, ďalej rozšíril svoje európske aktivity v oblasti elektronického obchodu. Krátko po otvorení internetového obchodu v Holandsku začala spoločnosť s online predajom vo Francúzsku.

Takko Fashion začala s online predajom vo Francúzsku

S takmer dvoma tisíckami predajní v 17 európskych krajinách, je spoločnosť Takko Fashion významným hráčom na trhu s cenovo dostupným oblečením. Dlhý čas predával diskont len prostredníctvom svojich kamenných predajní. V roku 2016 sa spoločnosť rozhodla otvoriť eshop pre nemecký trh. Spustenie elektronického obchodu prispelo k rekordnému ročnému obratu v roku 2022, ktorý dosiahol 1,22 miliardy eur, pričom zisk sa pohyboval na úrovni 13 %.

Online expanzia v Európe

Koncom minulého roka spoločnosť Takko Fashion oznámila svoje plány na rozšírenie elektronického obchodu mimo Nemecka. V apríli začala s online predajom v Rakúsku a minulý mesiac sprístupnila online obchod holandským zákazníkom. Teraz je na rade Francúzsko, kde spoločnosť Takko pôsobí od roku 2018. Francúzi míňajú na online nákupy podstatne vyššie sumy ako je tomu v mnohých iných západoeurópskych krajinách. Vyzdvihnutie online objednávky v jednej zo 41 francúzskych predajní Takko bude bezplatné, zatiaľ čo doručenie domov stojí 5,99 eura.

Na budúci mesiac je naplánované otvorenie internetového obchodu Takko v Českej republike. Skôr spomínané spustenie internetového obchodu na Slovensku však bolo údajne zo strategických dôvodov odložené.

Vyzdvihnutie a vrátenie na predajni

Od jari 2022 viedol spoločnosť Takko Fashion holandský generálny riaditeľ Tjeerd Jegen, ktorý však nedávno oznámil svoj odchod – nástupca zatiaľ nebol vymenovaný. Krátko pred svojou výpoveďou Jegen v rozhovore spomenul, že reťazec nechce znášať straty z online predajných aktivít, a to napriek nízkym cenám výrobkov a maržiam.

Jegen pre holandský magazín Twinkle uviedol: “Zákazníci majú silnú motiváciu vyzdvihnúť si a vrátiť tovar v obchode, pričom 50 percent z nich ho vráti priamo v predajni a takmer 80 percent vráteného tovaru putuje späť do obehu. Vďaka tomu je pre nás tento model ziskový, čo zabezpečuje jeho fungovanie.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+