2 min. čítanie

Takko Fashion začala s online predajom vo Francúzsku

Takko Fashion, významný nemecký textilný diskontný reťazec, ďalej rozšíril svoje európske aktivity v oblasti elektronického obchodu. Krátko po otvorení internetového obchodu v Holandsku začala spoločnosť s online predajom vo Francúzsku.

Takko Fashion začala s online predajom vo Francúzsku

S takmer dvoma tisíckami predajní v 17 európskych krajinách, je spoločnosť Takko Fashion významným hráčom na trhu s cenovo dostupným oblečením. Dlhý čas predával diskont len prostredníctvom svojich kamenných predajní. V roku 2016 sa spoločnosť rozhodla otvoriť eshop pre nemecký trh. Spustenie elektronického obchodu prispelo k rekordnému ročnému obratu v roku 2022, ktorý dosiahol 1,22 miliardy eur, pričom zisk sa pohyboval na úrovni 13 %.

Online expanzia v Európe

Koncom minulého roka spoločnosť Takko Fashion oznámila svoje plány na rozšírenie elektronického obchodu mimo Nemecka. V apríli začala s online predajom v Rakúsku a minulý mesiac sprístupnila online obchod holandským zákazníkom. Teraz je na rade Francúzsko, kde spoločnosť Takko pôsobí od roku 2018. Francúzi míňajú na online nákupy podstatne vyššie sumy ako je tomu v mnohých iných západoeurópskych krajinách. Vyzdvihnutie online objednávky v jednej zo 41 francúzskych predajní Takko bude bezplatné, zatiaľ čo doručenie domov stojí 5,99 eura.

Na budúci mesiac je naplánované otvorenie internetového obchodu Takko v Českej republike. Skôr spomínané spustenie internetového obchodu na Slovensku však bolo údajne zo strategických dôvodov odložené.

Vyzdvihnutie a vrátenie na predajni

Od jari 2022 viedol spoločnosť Takko Fashion holandský generálny riaditeľ Tjeerd Jegen, ktorý však nedávno oznámil svoj odchod – nástupca zatiaľ nebol vymenovaný. Krátko pred svojou výpoveďou Jegen v rozhovore spomenul, že reťazec nechce znášať straty z online predajných aktivít, a to napriek nízkym cenám výrobkov a maržiam.

Jegen pre holandský magazín Twinkle uviedol: „Zákazníci majú silnú motiváciu vyzdvihnúť si a vrátiť tovar v obchode, pričom 50 percent z nich ho vráti priamo v predajni a takmer 80 percent vráteného tovaru putuje späť do obehu. Vďaka tomu je pre nás tento model ziskový, čo zabezpečuje jeho fungovanie.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+