Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Svetová značka športového oblečenia lululemon vstupuje na Zalando

Medzinárodná značka športového oblečenia lululemon vstupuje do spoločnosti Zalando, jednej z popredných európskych online platforiem pre módu a životný štýl.

Svetová značka športového oblečenia lululemon vstupuje na Zalando
Zdroj: lululemon
  • lululemon vďaka partnerstvu so spoločnosťou Zalando osloví milióny európskych zákazníkov.
  • Rozsiahly a relevantný sortiment výrobkov lululemon bude k dispozícii zákazníkom na 12 trhoch, na ktorých pôsobí Zalando: Belgicko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko, Španielsko, Švédsko a Taliansko.
  • Partnerstvo so spoločnosťou lululemon rozšíri sortiment výrobkov Zalando a umožní zákazníkom prístup k inovatívnym modelom a doplnkom tejto značky.

Zalando rozšiřuje nabídku sportovního oblečení a doplňků

Zákazníci teraz môžu nakupovať inovatívnu módu a doplnky značky pre jogu, beh, fitness a väčšinu ďalších fyzických aktivít v predajniach Zalando Fashion Stores na dvanástich trhoch. Značka zameraná na spotrebiteľa si vybrala Zalando ako svojho preferovaného európskeho partnera, aby ponúkla svoj sortiment online, čím priniesla svoju víziu väčších príležitostí a pohody pre všetkých ešte väčšiemu počtu zákazníkov v celej Európe.

“Sme radi, že môžeme na našej platforme privítať lululemon, populárnu a medzinárodne uznávanú športovú značku, a sprístupniť jej produkty miliónom našich zákazníkov v Európe. Móda je o vyjadrení osobnosti a sebavedomia pri každej príležitosti vrátane športu. Spojenie so značkou lululemon k tomu dokonale prispieva svojím inovatívnym a inšpiratívnym sortimentom športového oblečenia. Partnerstvo s lululemon obohacuje sortiment Zalanda a je v súlade s našou ambíciou neustále zlepšovať zákaznícku skúsenosť ponukou tých najrelevantnejších a najzaujímavejších značiek,” hovorí David Schneider, spoluvýkonný riaditeľ spoločnosti Zalanda.

“V spoločnosti lululemon sa zameriavame na to, aby sa naši zákazníci mohli spojiť s našou značkou a sortimentom kedykoľvek a akokoľvek chcú. Spolupráca so spoločnosťou Zalando nám umožní obslúžiť viac zákazníkov na našich existujúcich trhoch a osloviť nových zákazníkov tam, kde ešte nemáme fyzické zastúpenie, čo nám pomôže pokračovať v raste našej globálnej komunity,” povedala Sarah Clarková, viceprezidentka spoločnosti lululemon pre Európu, Blízky východ a Afriku.

Týždenný podcast UPdate

Kolekcia lululemon uvedená na Zalando pozostáva z rozsiahleho a relevantného sortimentu odevov a doplnkov pre fitness, beh, jogu a životný štýl. Tieto výrobky už sú alebo čoskoro budú k dispozícii v predajniach Zalando Fashion Stores v Rakúsku, Belgicku, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Poľsku, Španielsku, Švédsku a Holandsku prostredníctvom partnerského programu Zalando a budú sa realizovať prostredníctvom Zalando Shipment Solutions.

“Spoločnosť lululemon od svojho založenia v roku 1998 udáva tempo v oblasti inovácií tkanín a spája to najlepšie z dizajnu a funkčnosti. Po uvedení značky lululemon môžu zákazníci Zalando využívať ešte širší sortiment vysokokvalitných inovatívnych výrobkov so zameraním na módny dizajn, bezkonkurenčný strih a funkčnosť. Sme nadšení z nášho partnerstva so spoločnosťou lululemon a budeme sa naďalej sústreďovať na to, aby sme zákazníkom na našej platforme prinášali najlepší a najrelevantnejší sortiment v oblasti módy, životného štýlu a športu,” uviedla Claudia Reth, viceprezidentka pre nákup módy a sortiment v spoločnosti Zalando.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

O spoločnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je jednou z popredných európskych online platforiem pre módu a životný štýl a bola založená v Berlíne v roku 2008. Našich viac ako 51 miliónov aktívnych zákazníkov na 25 trhoch obliekame od hlavy po päty: od oblečenia, obuvi, doplnkov až po kozmetické výrobky. Naša ponuka medzinárodných značiek zahŕňa svetoznáme mená, ako aj miestne značky. Naša platforma je jedinečnou módnou destináciou, ktorá prináša inšpiráciu, inovácie, interakciu a nakupovanie. Ako najmodernejšia technologická spoločnosť v Európe neúnavne pracujeme na hľadaní digitálnych riešení pre každý aspekt cesty za módou: pre zákazníkov, obchodných partnerov a všetkých, ktorí hrajú kľúčovú úlohu v príbehu spoločnosti. Naším cieľom je byť prvým miestom, kam zákazníci idú, keď myslia na módu – východiskovým bodom pre módu – a udržateľnou platformou s pozitívnym vplyvom na ľudí a planétu.

O spoločnosti lululemon athletica inc.

lululemon athletica inc. (NASDAQ:LULU) je technologická spoločnosť, ktorá vyrába športové oblečenie, obuv a doplnky pre jogu, beh, silový tréning a ďalšie aktivity, vytvára transformačné produkty a zážitky, ktoré vytvárajú zmysluplné spojenia a sprístupňujú väčšie možnosti a pohodu všetkým. lululemon určuje smer inovácií v oblasti materiálov a funkčného dizajnu a spolupracuje s jogínmi a športovcami v miestnych komunitách po celom svete na priebežnom výskume a spätnej väzbe na produkty. Viac informácií nájdete na stránke lululemon.com.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+