4 min. čítanie

Svetová značka športového oblečenia lululemon vstupuje na Zalando

Medzinárodná značka športového oblečenia lululemon vstupuje do spoločnosti Zalando, jednej z popredných európskych online platforiem pre módu a životný štýl.

Svetová značka športového oblečenia lululemon vstupuje na Zalando
Zdroj: lululemon
  • lululemon vďaka partnerstvu so spoločnosťou Zalando osloví milióny európskych zákazníkov.
  • Rozsiahly a relevantný sortiment výrobkov lululemon bude k dispozícii zákazníkom na 12 trhoch, na ktorých pôsobí Zalando: Belgicko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko, Španielsko, Švédsko a Taliansko.
  • Partnerstvo so spoločnosťou lululemon rozšíri sortiment výrobkov Zalando a umožní zákazníkom prístup k inovatívnym modelom a doplnkom tejto značky.

Zalando rozšiřuje nabídku sportovního oblečení a doplňků

Zákazníci teraz môžu nakupovať inovatívnu módu a doplnky značky pre jogu, beh, fitness a väčšinu ďalších fyzických aktivít v predajniach Zalando Fashion Stores na dvanástich trhoch. Značka zameraná na spotrebiteľa si vybrala Zalando ako svojho preferovaného európskeho partnera, aby ponúkla svoj sortiment online, čím priniesla svoju víziu väčších príležitostí a pohody pre všetkých ešte väčšiemu počtu zákazníkov v celej Európe.

“Sme radi, že môžeme na našej platforme privítať lululemon, populárnu a medzinárodne uznávanú športovú značku, a sprístupniť jej produkty miliónom našich zákazníkov v Európe. Móda je o vyjadrení osobnosti a sebavedomia pri každej príležitosti vrátane športu. Spojenie so značkou lululemon k tomu dokonale prispieva svojím inovatívnym a inšpiratívnym sortimentom športového oblečenia. Partnerstvo s lululemon obohacuje sortiment Zalanda a je v súlade s našou ambíciou neustále zlepšovať zákaznícku skúsenosť ponukou tých najrelevantnejších a najzaujímavejších značiek,” hovorí David Schneider, spoluvýkonný riaditeľ spoločnosti Zalanda.

“V spoločnosti lululemon sa zameriavame na to, aby sa naši zákazníci mohli spojiť s našou značkou a sortimentom kedykoľvek a akokoľvek chcú. Spolupráca so spoločnosťou Zalando nám umožní obslúžiť viac zákazníkov na našich existujúcich trhoch a osloviť nových zákazníkov tam, kde ešte nemáme fyzické zastúpenie, čo nám pomôže pokračovať v raste našej globálnej komunity,” povedala Sarah Clarková, viceprezidentka spoločnosti lululemon pre Európu, Blízky východ a Afriku.

Týždenný podcast UPdate

Kolekcia lululemon uvedená na Zalando pozostáva z rozsiahleho a relevantného sortimentu odevov a doplnkov pre fitness, beh, jogu a životný štýl. Tieto výrobky už sú alebo čoskoro budú k dispozícii v predajniach Zalando Fashion Stores v Rakúsku, Belgicku, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Poľsku, Španielsku, Švédsku a Holandsku prostredníctvom partnerského programu Zalando a budú sa realizovať prostredníctvom Zalando Shipment Solutions.

“Spoločnosť lululemon od svojho založenia v roku 1998 udáva tempo v oblasti inovácií tkanín a spája to najlepšie z dizajnu a funkčnosti. Po uvedení značky lululemon môžu zákazníci Zalando využívať ešte širší sortiment vysokokvalitných inovatívnych výrobkov so zameraním na módny dizajn, bezkonkurenčný strih a funkčnosť. Sme nadšení z nášho partnerstva so spoločnosťou lululemon a budeme sa naďalej sústreďovať na to, aby sme zákazníkom na našej platforme prinášali najlepší a najrelevantnejší sortiment v oblasti módy, životného štýlu a športu,” uviedla Claudia Reth, viceprezidentka pre nákup módy a sortiment v spoločnosti Zalando.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

O spoločnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je jednou z popredných európskych online platforiem pre módu a životný štýl a bola založená v Berlíne v roku 2008. Našich viac ako 51 miliónov aktívnych zákazníkov na 25 trhoch obliekame od hlavy po päty: od oblečenia, obuvi, doplnkov až po kozmetické výrobky. Naša ponuka medzinárodných značiek zahŕňa svetoznáme mená, ako aj miestne značky. Naša platforma je jedinečnou módnou destináciou, ktorá prináša inšpiráciu, inovácie, interakciu a nakupovanie. Ako najmodernejšia technologická spoločnosť v Európe neúnavne pracujeme na hľadaní digitálnych riešení pre každý aspekt cesty za módou: pre zákazníkov, obchodných partnerov a všetkých, ktorí hrajú kľúčovú úlohu v príbehu spoločnosti. Naším cieľom je byť prvým miestom, kam zákazníci idú, keď myslia na módu – východiskovým bodom pre módu – a udržateľnou platformou s pozitívnym vplyvom na ľudí a planétu.

O spoločnosti lululemon athletica inc.

lululemon athletica inc. (NASDAQ:LULU) je technologická spoločnosť, ktorá vyrába športové oblečenie, obuv a doplnky pre jogu, beh, silový tréning a ďalšie aktivity, vytvára transformačné produkty a zážitky, ktoré vytvárajú zmysluplné spojenia a sprístupňujú väčšie možnosti a pohodu všetkým. lululemon určuje smer inovácií v oblasti materiálov a funkčného dizajnu a spolupracuje s jogínmi a športovcami v miestnych komunitách po celom svete na priebežnom výskume a spätnej väzbe na produkty. Viac informácií nájdete na stránke lululemon.com.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+