Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Švédska značka bude penalizovať svojich zákazníkov za nadmerné vrátenie tovaru

E-shop Boozt Fashion sa rozhodol vymazať účty tisícov používateľov, ktorí zneužívajú právo na vrátenie tovaru. Môžeme vidieť zárodok nového trendu? 

Švédska značka bude penalizovať svojich zákazníkov za nadmerné vrátenie tovaru

Boozt Fashion odstraňuje účty zákazníkov, ktorí príliš často vracajú tovar

O kontroverznom riešení problému ako prvý informoval web Spider’s Web. Švédsky internetový predajca oblečenia Boozt Fashion AB zistil, že je pre neho príliš nákladné riešiť nadmerné vrátenie tovaru. Preto sa rozhodol jednoducho vymazať účty tisícov používateľov, ktorí podľa jeho názoru príliš často vracali tovar. Rozhodnutie spoločnosti Boozt Fashion sa môže zdať ako pomerne radikálny krok.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Bezplatné vrátenie tovaru? Obchody už toho majú dosť

E-shopy na celom svete sa už dlhší čas snažia obmedziť nadmerné vracanie tovaru zákazníkmi. 

Švédsky e-shop reagoval pomerne jednoducho. V jeho vysvetlení nie je nič skutočne objavné. Len to, že niektorí používatelia sa rozhodli príliš často vracať pod zámienkou nesprávnej veľkosti. Ani to nie je na trhu s módou nič nezvyčajné. Z tohto dôvodu sa politika bezplatného vrátenia tovaru spoločnosti dostala na pokraj rentability. Zdá sa, že kľúčovým slovom je tu “bezplatné vrátenie”. Zaujímavé je, že čistka účtov zneužívajúcich právo na vrátenie sa týkala až 2 % všetkých registrovaných používateľov.

Stojí za zmienku, že Amazon sa tiež rozhodol penalizovať používateľov za nadmerné vrátenie tovaru.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+