2 min. čítanie

Švédska značka bude penalizovať svojich zákazníkov za nadmerné vrátenie tovaru

E-shop Boozt Fashion sa rozhodol vymazať účty tisícov používateľov, ktorí zneužívajú právo na vrátenie tovaru. Môžeme vidieť zárodok nového trendu? 

Švédska značka bude penalizovať svojich zákazníkov za nadmerné vrátenie tovaru

Boozt Fashion odstraňuje účty zákazníkov, ktorí príliš často vracajú tovar

O kontroverznom riešení problému ako prvý informoval web Spider’s Web. Švédsky internetový predajca oblečenia Boozt Fashion AB zistil, že je pre neho príliš nákladné riešiť nadmerné vrátenie tovaru. Preto sa rozhodol jednoducho vymazať účty tisícov používateľov, ktorí podľa jeho názoru príliš často vracali tovar. Rozhodnutie spoločnosti Boozt Fashion sa môže zdať ako pomerne radikálny krok.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Bezplatné vrátenie tovaru? Obchody už toho majú dosť

E-shopy na celom svete sa už dlhší čas snažia obmedziť nadmerné vracanie tovaru zákazníkmi. 

Švédsky e-shop reagoval pomerne jednoducho. V jeho vysvetlení nie je nič skutočne objavné. Len to, že niektorí používatelia sa rozhodli príliš často vracať pod zámienkou nesprávnej veľkosti. Ani to nie je na trhu s módou nič nezvyčajné. Z tohto dôvodu sa politika bezplatného vrátenia tovaru spoločnosti dostala na pokraj rentability. Zdá sa, že kľúčovým slovom je tu “bezplatné vrátenie”. Zaujímavé je, že čistka účtov zneužívajúcich právo na vrátenie sa týkala až 2 % všetkých registrovaných používateľov.

Stojí za zmienku, že Amazon sa tiež rozhodol penalizovať používateľov za nadmerné vrátenie tovaru.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla
4 min. čítanie

Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla

Európsky módny trh spolu so segmentom krásy a luxusu dosiahol v roku 2023 rekordných 213 miliárd eur. Ide o významný rast, a to aj napriek súčasnej finančnej neistote a postcovidovej skepse, ktorá hovorila o umelo vystrelených predajoch počas lockdownu. Cezhraničné e-commerce platformy a marketplaces dodávajú palivo k ďalším predajom. Pozrime sa, čo stojí za nečakanými […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+