2 min. čítanie

Subway prichádza s novinkou. Inteligentná chladnička, ktorá odpovedá na vaše otázky

Spoločnosť Subway plánuje inštalovať inteligentné chladničky, ktoré vám rozumejú a predávajú vopred pripravené sendviče. Prvú z nich nainštalovala v septembri v univerzitnom areáli v San Diegu, kde sa stretla s pozitívnymi ohlasmi. S touto chladničkou chce preraziť na miestach ako sú nemocnice a letiská. Spoločnosť zverejnila tlačovú správu na svojom webe.

Subway prichádza s novinkou. Inteligentná chladnička, ktorá odpovedá na vaše otázky

Chladnička ako dobrý priateľ, ale so strojovým učením 

Spoločnosť Subway predáva predpripravené sendviče v „inteligentných chladničkách“, ktoré vás vraj dokážu počúvať, porozumieť vám a odpovedať na vaše otázky.

Chladnička využíva umelú inteligenciu a spracovanie prirodzeného jazyka, takže zákazníci môžu hovoriť priamo s chladničkou a pýtať sa na ktorýkoľvek z ponúkaných produktov.

Subway uviedla, že v septembri nainštalovala svoju prvú interaktívnu, plne bezobslužnú inteligentnú chladničku na Kalifornskej univerzite v San Diegu, do ktorej zamestnanci miestnej predajne Subway dodávali sendviče.Prvé ohlasy boli „mimoriadne pozitívne“, študentom vyhovuje flexibilita, ktorá nie je viazaná na otváracie hodiny. 

Budúcnosť chladničiek v nemocniciach, na univerzitách a letiskách 

Inteligentné chladničky zaberú vďaka svojej kompaktnej veľkosti podstatne menej priestoru ako predajne Subway, čo by mohlo reťazcu umožniť predávať výrobky na miestach, kde by nebolo možné zriadiť predajňu v plnej veľkosti. O inteligentné chladničky je zo strany franšízantov veľký záujem a v budúcnosti by sa mohli inštalovať na miestach, ako sú letiská, univerzitné areály a nemocnice. 

Spoločnosť Subway uviedla, že chladničky sú plne bezhotovostné a bezkontaktné, ale neuviedla, ako zákazníci za tovar platia. Podobné automaty na jedlo sa zväčša spoliehajú na to, že zákazníci si vyberú jedlo a potom zaň zaplatia naskenovaním QR kódu alebo pomocou špeciálnej aplikácie.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+