Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Štyri príbehy o tom, ako môže ChatGPT pomôcť s dielčími úlohami

Výhody četbota ChatGPT objavili manažéri v rôznych oblastiach trhu. Business Insider priniesol príbehy štyroch užívateľov, ktorí funkcie četbota oceňujú. Vďaka nemu robia svoju prácu lepšie a zarábajú viac peňazí.

Štyri príbehy o tom, ako môže ChatGPT pomôcť s dielčími úlohami

ChatGPT už v súčasnosti dokáže urýchliť určité úlohy a zvýšiť efektivitu práce. To až do takej miery, že niektorí pracovníci sa obávajú, či nenahradí ich prácu. Tí šikovnejší sa však snažia využiť nové technológie vo svoj prospech.

Ušetrí desať hodín týždenne

Jasmine Chengová je bývalá pracovníčka Amazonu, ktorá nedávno založila vlastnú firmu v oblasti inžinierstva a zdravotníctva. Pozrela sa na startupy, ktorých zamestnanci by mohli byť dobrými kandidátmi na prácu pre jej klientov. Požiadala ChatGPT, aby vytvoril zoznam vhodných spoločností.

„Pred použitím ChatGPT mi trvalo dlho, asi 15 hodín týždenne, manuálne zostaviť zoznamy, ktoré zodpovedali mojim kritériám. Teraz trávim vytváraním zoznamov len približne päť hodín,“ povedala.

Týždenný podcast UPdate

Predáva luxusné nehnuteľnosti v New Yorku

Maklér pre luxusné nehnuteľnosti v New Yorku Randy Baruh je v tomto biznise už 23 rokoch. Získavanie potrebných informácií pre každú nehnuteľnosť považoval vždy za „fušku“, ktorá môže trvať niekoľko hodín.

Jeho tím použil ChatGPT v prípade prvého objektu, a hoci výsledok musel prejsť kontrolou, aby sa opravili faktické chyby a odstránili sa opakovania, R. Baruh si nástroj chváli. Dostal sa vďaka nemu k množstvu nových klientov. Nehnuteľnosť sa rýchlo predala, navyše s bonusom desiatich percent nad katalógovú cenu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pomohol vytvoriť rozšírenie pre Chrome

Ihor Stefurak chcel vytvoriť neviditeľného asistenta umelej inteligencie pre Chrome. Nemal žiadne vzdelanie v odbore programovania a nikdy predtým nevytvoril rozšírenie pre prehliadač. Použil ChatGPT a nazval ho „technickým riaditeľom“. Četbot mal za úlohu monitorovať vstupné polia webových stránok. Nakoniec vytvoril tri súbory JavaScript na realizáciu myšlienky, súbor HTML a súbor Manifest JSON.

Keď bolo všetko pripravené, zverejnil ponuku a do 24 hodín dostal objednávky. Do troch týždňov predal svoj výtvor za tisíce dolárov, čo bol jeho najrýchlejší štart. „Podarilo sa mi to napriek tomu, že nie som vývojár,“ povedal.

Platená verzia ChatGPT je, ako mať asistenta 24/7

Teresha Airdová je spoluzakladateľkou a riaditeľkou marketingu Offices.net, ktorý sa zaoberá predajom kancelárskych priestorov. Zaneprázdnená matka dvoch detí sa snažila nájsť rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom.

Platená verzia ChatGPT je pre ňu dnes užitočná pomôcka na zodpovedanie otázok, ktoré predtým musela riešiť prístupom do svojej databázy v práci alebo prostredníctvom iného prieskumu. „Ak som mimo kancelárie a dostávam bežné otázky od klientov alebo nájomcov o nehnuteľnostiach, môžem im jednoducho ponúknuť uspokojivé odpovede,“ povedala s tým, že četbot je ako asistent na 24 hodín, sedem dní v týždni.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+