3 min. čítanie

Štyri príbehy o tom, ako môže ChatGPT pomôcť s dielčími úlohami

Výhody četbota ChatGPT objavili manažéri v rôznych oblastiach trhu. Business Insider priniesol príbehy štyroch užívateľov, ktorí funkcie četbota oceňujú. Vďaka nemu robia svoju prácu lepšie a zarábajú viac peňazí.

Štyri príbehy o tom, ako môže ChatGPT pomôcť s dielčími úlohami

ChatGPT už v súčasnosti dokáže urýchliť určité úlohy a zvýšiť efektivitu práce. To až do takej miery, že niektorí pracovníci sa obávajú, či nenahradí ich prácu. Tí šikovnejší sa však snažia využiť nové technológie vo svoj prospech.

Ušetrí desať hodín týždenne

Jasmine Chengová je bývalá pracovníčka Amazonu, ktorá nedávno založila vlastnú firmu v oblasti inžinierstva a zdravotníctva. Pozrela sa na startupy, ktorých zamestnanci by mohli byť dobrými kandidátmi na prácu pre jej klientov. Požiadala ChatGPT, aby vytvoril zoznam vhodných spoločností.

„Pred použitím ChatGPT mi trvalo dlho, asi 15 hodín týždenne, manuálne zostaviť zoznamy, ktoré zodpovedali mojim kritériám. Teraz trávim vytváraním zoznamov len približne päť hodín,“ povedala.

Týždenný podcast UPdate

Predáva luxusné nehnuteľnosti v New Yorku

Maklér pre luxusné nehnuteľnosti v New Yorku Randy Baruh je v tomto biznise už 23 rokoch. Získavanie potrebných informácií pre každú nehnuteľnosť považoval vždy za „fušku“, ktorá môže trvať niekoľko hodín.

Jeho tím použil ChatGPT v prípade prvého objektu, a hoci výsledok musel prejsť kontrolou, aby sa opravili faktické chyby a odstránili sa opakovania, R. Baruh si nástroj chváli. Dostal sa vďaka nemu k množstvu nových klientov. Nehnuteľnosť sa rýchlo predala, navyše s bonusom desiatich percent nad katalógovú cenu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pomohol vytvoriť rozšírenie pre Chrome

Ihor Stefurak chcel vytvoriť neviditeľného asistenta umelej inteligencie pre Chrome. Nemal žiadne vzdelanie v odbore programovania a nikdy predtým nevytvoril rozšírenie pre prehliadač. Použil ChatGPT a nazval ho „technickým riaditeľom“. Četbot mal za úlohu monitorovať vstupné polia webových stránok. Nakoniec vytvoril tri súbory JavaScript na realizáciu myšlienky, súbor HTML a súbor Manifest JSON.

Keď bolo všetko pripravené, zverejnil ponuku a do 24 hodín dostal objednávky. Do troch týždňov predal svoj výtvor za tisíce dolárov, čo bol jeho najrýchlejší štart. „Podarilo sa mi to napriek tomu, že nie som vývojár,“ povedal.

Platená verzia ChatGPT je, ako mať asistenta 24/7

Teresha Airdová je spoluzakladateľkou a riaditeľkou marketingu Offices.net, ktorý sa zaoberá predajom kancelárskych priestorov. Zaneprázdnená matka dvoch detí sa snažila nájsť rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom.

Platená verzia ChatGPT je pre ňu dnes užitočná pomôcka na zodpovedanie otázok, ktoré predtým musela riešiť prístupom do svojej databázy v práci alebo prostredníctvom iného prieskumu. „Ak som mimo kancelárie a dostávam bežné otázky od klientov alebo nájomcov o nehnuteľnostiach, môžem im jednoducho ponúknuť uspokojivé odpovede,“ povedala s tým, že četbot je ako asistent na 24 hodín, sedem dní v týždni.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+